رفتن به مطلب

ُSanDisk درایو جامد پرتابل USB 3.1 خود را بنام Extreme 900 معرفی کرد


Recommended Posts

gxhnlyc5c9zifkr3cmwn.png

 

شرکت SanDisk خط تولید SSDهای پرتابل USB 3.1 جدید خود را تحت نام Extreme 900 راه اندازی نمود . این محصولات دارای فضای ذخیره سازی فوق العاده بالایی هستند که عبارتند از 480 گیگابایت ، 960 گیگابایت و 1.92 ترابایت . این SSDهاکه در برابر ضربه مقاوم هستند دارای غلافی آلومینیومی و رابطی کاربری برای اتصال از طریق نسل دوم USB 3.1 Type-C می باشند . 

پر واضح است که این محصول قابلیت کار با USB 2.0 و USB 3.0 را نیز دارد و از نرم افزار SecureAccess شرکت SanDisk برای رمزگذاری فایل ها و مراقبت از پسورد ها مطابق با استاندار رمزگذاری پیشرفته 128 بیتی برخوردار می باشد . Extreme 900 با ویندوزهای 10 ، 8.1 و 8 و همینطور سیستم عامل های Mac OS 10.6 و ورژن های پس از آن سازگار است و شرکت SanDiks اعلام کرده که سرعت خواندن و نوشتن این SSDهای پرتابل دارای USB 3.1 تا 850 مگابایت بر ثانیه ( هم برای خواندن و هم برای نوشتن ) در کلیه مدل های 480 گیگابایتی ، 960 گیگابایتی و 1.92 ترابایتی می رسد .

Extreme 900 شرکت SanDisk از ماه آپریل برای فروش در کلیه فروشگاه ها موجود می باشد . قیمت این محصول به زودی اعلام می شود . 

 

منبع : guru3d

مترجم : حماد قربانی

ویرایش شده توسط Hemad
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...