رفتن به مطلب

خبر خوب برای گیمرهای مشکل پسند : معرفی کیس DG7000 از طرف Sharkoon


Recommended Posts

z5iwe0km2h1j3sdmf868.jpg

 

کیس DG7000 شرکت Sharkoon که دارای طراحی خاص و زیبایی می باشد مخصوص گیمرها ساخته شده است . این کیس که مناسب سیستم های گیمینگ می باشد از مواد اولیه بسیار قوی ساخته شده است . به لطف سیستم بهینه سازی شده مدیریت کابل درون کیس ، DG7000 همواره ظاهری تمیز دارد که این ظاهر تمیز را می توانید از طریق پنجره کناری اکریلیک تعبیه شده بر روی این کیس مشاهده کرد . در قسمت پایینی این کیس می توان تا سه هارد درایو "3.5 و یک پاور را در پشت پنل مخفی تعبیه شده در این کیس جاسازی کرد . دو فن LED 140mm از پیش تعبیه شده در قسمت جلویی و یک فن LED 140mm در پشت این کیس قرار گرفته اند . کیس DG7000 دارای سه رنگ مختلف قرمز ، آبی و سبز می باشد که برای هر رنگ کیس ، LED و رنگ داخلی با همان رنگ موجود می باشد . در قسمت جلویی این کیس دو پورت USB 3.0 ، دو پورت USB 2.0 و دو پورت صدا قرار گرفته است . 

 

mkb1i5y1ydngv0wupdj.jpg

 

طراحی خاص این کیس به شما اجازه کابل کشی مخفی و استفاده حداکثری از فضای موجود برای نصب هرگونه سخت افزار مورد نیاز را می دهد . مینبورد و کابل کشی آن نیز مخفی می باشند . علاوه بر محل قرار گیری کولر CPU ، فضاهای باز دیگری در اطراف مادربورد برای همه کابل های مورد نیاز آن وجود دارند . برای استفاده از خنک کننده های مایع ، کیس DG7000 توانایی استفاده و جای دادن یک رادیاتور 280 میلیمتری که ارتفاع آن با احتساب فن 5.7 سانتیمتر باشد را در قسمت جلویی خود دارد . در این کیس می توان یک برجک خنک کننده تا ارتفاع 17.5 سانتیمتر تعبیه کرد . حداکثر طول کارت گرافیک می بایست 38 سانتیمتر و حداکثر طول پاور 23 سانتیمتر باشد . فیلترهای خاک از پیش تعبیه شده از آلوده شدن قطعات درون کیس جلوگیری به عمل می آورند . این فیلترها را می توان به راحتی جهت تمیز کردن جدا کرد و مجددا نصب کرد . یک فیلتر هوای دیگر نیز در پنل بالایی این کیس وجود دارد که به لطف بست مغناطیسی خود ، به راحتی جدا و مجددا نصب می شود . 

 

rnf6uma63g67isbvtzmr.jpg

 

DG7000  دارای یک سیستم خنک کننده از پیش تعبیه شدهپر قدرت اما بی صدا می باشد . برای تشدید قدرت جریان هوا ، می توان تا دو فن 120 میلیمتری یا 140 میلیمتری در پنل بالایی این کیس قرار داد . این کیس توان جای گیری دو درایو نوری "5.25 و تا پنج هارد درایو را دارد . در قسمت پایینی این کیس می توان تا سه هارد درایو "3.5 و در پشت مادربورد می توان تا دو عدد هارد درایو و یا درایو جامد "2.5 جای داد . 

 

s5evq1bss8ebdvix1eyi.jpg

 

کیس DG7000 شرکت Sharkoon همینک و به قیمت 69.90 یورو در بازار موجود می باشد . 

 

z04oy5x02k7hmjl000wi.jpg

 

منبع : techpowerup

مترجم : حماد قربانی

ویرایش شده توسط Hemad
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگه عمده بیاد توی ایران یکی از انتخابات من هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بسیار زیبا منم حتما ازین مدل خریداری می کنم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...