رفتن به مطلب

چشم نواز: شرکت CybertronPC از سیستم های شیک خود رونمایی کرد


Recommended Posts

h1jzm7ull9vnxtj89.jpg

 

 

سریع نام سه شرکت تولید کننده سیستم آماده را نام ببرید. آیا نام شرکت CybertronPC نیز میان آنها بود؟ احتمالاََ نه (مگر اینکه به نام این شرکت در تیتر خبر دقت کرده باشید). اگر چه این شرکت از سال 1997 فعالیت می کند و توانسته خود را پانزدهمین شرکت تولید کننده سیستم آماده در آمریکا برساند، اما این شرکت می خواهد با ارائه سری جدیدی از کامپیوترها و لپتاپ های لوکس و قابل شخصی سازی، سهمی از بازار کامیپوتر را بدست آورد.

 

نام این سری، CLX یا CybertronPC Luxury Experience به معنی تجربه لوکس شرکت CybertronPC بوده و دارای 5 عضو می باشد. این سیستم ها متأثر از اساطیر مصری و داستان ای علمی - تخیلی نیز می باشند.

 

RA (خدای خورشید مصریان باستان)

 

 

saqg2ipnba9ami1d8b2.jpg

 

 

اولین عضو از این سری لوکس و پرچمدار سیستم های دسکتاپ، RA است. خریداران RA می توانند سیستم را بر اساس چیپ و مادربرد X99 یا Z170 شرکت اینتل سفارش دهند و از پردازنده های جدید سری Skylake بهره ببرند. همچنین می توان تا چهار کارت گرافیک سری Nvidia GTX، حافظه رم حجم 64 گیگابایت و سیستم خنک کننده مایع نیز در RA استفاده کرد. اگر بدنبال گیمینگ در رزولوشن 4K هستید، RA آن چیزی است که شما دنبالش بوده اید.

 

 

Horus (خدای آسمان و سلطنت مصریان باستان)

 

 

kt37ygj67zdv6faqphdn.jpg

 

 

سیستم بعدی، Horus است. این سیستم از سیستم های دسکتاپ میانرده شرکت CybertronPC محسوب می شود و همان اجزای سیستم RA را دارد، ولی فضای آن کوچکتر و مشخصات فنی پایین تری را داراست، مانند پشتیبانی از دو کارت گرافیک به جای چهار کارت گرافیک و پشتیبانی از 16 گیگابایت رم به جای 64 گیگابایت رم.

 

 

Scarab (گردنبند محبوب مصریان باستان)

 

yi1j1boqc0zdhjt3t1o.jpg

 

 

سیستم بعدی، Scarab است. این سیستم دسکتاپی mini ITX به گفته ی شرکت CybertronPC کارایی به مانند جالوت (غولی در فلسطین) دارد. اجزای بکار رفته در این سیستم نیز مانند دو سیستم قبلی است، ولی نسبت به آن دو، مشخصات ضعیف تری دارد. مانند پشتیبانی تنها از یک کارت گرافیک (پشتیبانی تا کارت Titan X). این سیستم از اورکلاکینگ نیز پشتیبانی می کند و دارای سیستم خنک کننده آبی می باشد.

 

 

Osiris (خدای جهان بعد از مرگ، زندگی، مرگ و رستاخیزی مصریان باستان)

 

mr42piivyevlyaaj00nv.jpg

 

 

پرچمدار بخش لپتاپ سری CLX شرکت CybertronPC، لپتاپ به اسم Osiris می باشد. Osiris یک لپتاپ 17 اینچی است که از پردازنده ی Core i7 6700K، کارت گرافیک GTX 980 پشتیبانی می کند و می تواند حداکثر تا 64 گیگابایت رم DDR4 را در خود جای دهد. رزولوشن این لپتاپ برابر 1920x1080 بوده و می توان با بکار گیری یک صفحه نمایش دیگر، آنها را با هم یکسان کنید.

 

 

Anubis (خدای مراسم دفن و مرگ مصریان باستان)

 

d9u37zgy2med7nvikjq.jpg

 

 

در آخر نیز، به لپتاپی دیگر از سری CLX می رسیم. این لپتاپ در دو مدل 15.6 اینچی و 17 اینچی تولید می شود. هیچ گونه سخت افزار دسکتاپی در آن استفاده نشده که این به معنی داشتن ضخامت و وزن کمتر آن نسبت به Osiris است. البته در ان لپتاپ گیمینگ نیز از سخت افزارهای موبایل بالارده ای، نظیر Core i7 6700HQ و GTX 970M استفاده شده است.

 

شرکت CybertronPC اعلام کرده که سیستم های سری CLX تا دو هفته ی دیگر موجود می شوند. قیمت ارزان ترین مدل این سری، 1000 دلار است.

 

 

 

منبع: maximumpc

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خدای دیگه ای نبود تولید کنن اینا  :)

ممنون  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سیستم های جالبی هستند ولی اسم هاشون و کانفیگشون از ظاهرشون جالبتره ....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...