رفتن به مطلب

شرکت ASUS از مینی کامپیوترهای VivoMini VC65 و VC65R رونمایی کرد


Recommended Posts

xkcrh0ay8j5qa15md2k4.jpg

 

 

شرکت ASUS امروز جدیدترین سری از مینی کامپیوترهای خود را معرفی کرد: سری VivoMini VC65. دو کامیپوتر VC65 و VC65R از طراحی تطبیق پذیر و مدولار با فضای جای گیری سه درایو ذخیهر سازی یا درایو نوری بهره مند شده و به میزان بهره وری و کارایی نیز افزوده شده است. این کامپیوترها، کوچکترین کامیپوترهایی هستند که می توانند تا 4 درایو HDD یا SSD به اندازه ی 2.5 اینچ را در خود جای دهند. آنها برای وسیعی از پردازش های مختلف در خانه یا اداره تولید و به پردازنده های نسل ششم شرکت اینتل به اسم Skylake و سری Core مجهز  شده اند. پرچمدار این سری، یعنی VC65R، از تنظیمات RAID نیز بهره مند است که باعث افزایش چشمگیر سرعت درایوهای دخیره سازی می شود و آنرا برای عملیات Network Attached Storage یا NAS و سیستم سرور کوچک ایده آل می کند. کامپیوترهای سری VivoMini از طراحی جمع و جور و فشرده ای برخوردار هستند و آداپتور برق را نیز در داخل خود جای داده اند و می توانند بصورت ایستاد یا خوابیده روی سطح قرار بگیرند. در این سری همچنین استاندارد اتصالات VESA نیز رعایت شده است.

 

کامپیوترهای سری VC65 اولین کامپیوترهایی هستند که حجم آنها کمتر از 2 لیتر بوده و در سری VivoMini قرار می گیرند. البته برادران بزرگتر آنها، یعنی سری VivoPC نیز نام برند جداگانه خود را خواهند داشت.

 

 

v9gmqr26cus8ujd8p9.jpg

 

 

پنل کامپیوترهای سری VC65 قابل جدا بوده و کاربر می تواند در صورت نیاز، اجزای کامپیوتر را ارتقاء دهد. همچنین می توان مدل Barebones2 این کامپیوترها را سفارش داد و از قبل، تنظیمات دلخواه را نظیر نوع سیستم عامل، مموری کارت و درایوهای ذخیره سازی برای آنها، بر اساس نیاز پیاده کرد. پردازنده های این کامپیوترها، پردازنده های نسل ششم و کم مصرف سری T شرکت اینتل و با فرکانس کاری 2.8 گیگاهرتز بوده، ک به راحتی می توانند پاسخگوی نیازهای منبابع سیستم شما باشند. آنها همچنین می توانند رزولوشن دیوانه کننده 4K را نیز به راحتی پردازش کنند.

 

 

 

jvxthvru7odvna4ln2tn.jpg

 

به لطف داشتن درگاه های تصویری غنی، کامپیوترهای سری VC65 را می توان به هرگونه تلویزیون، مانیتور، تاتر، و هرگونه پخش کننده مولتی مدیا تصویری متصل نمود.

شش درگاه USB 3.0، کارت خوان با قابلیت خواندن 4 نوع کارت ذخیره سازی در اندازه های متفاوت، جک های صدا، یک درگاه HDMI، یک درگاه ++DisplayPort، یک درگاه VGA، درگاه های COM، قفل Kensington برای امنیت بیشتر دستگاه و گیرنده وای فای، مشمول راه های ارتباطی کامیپوترهای سری VC65 هستند.

 

 

wnlu28b44xdszoog0ai6.jpg

 

 

این دستگاه ها در حالت بیکاری تنها 15 وات مصرف انرژی دارند. همچنین در حالت بیکاری و پرکاری، بترتیب 21 دسیبل و 35 دسیبل نویز تولید می کنند.

 

شرکت ASUS همچنین نرم افزارهای ویژه ای نظیر  ASUS Media Streamer و Remote Go! را برای کنترل از راه دور این مینی کامپیوترها، و 100 گیگابایت فضای ابری ASUS WebStorage برای ذخیره سازی اطلاعات در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

6cy1bbkwt3nqfd5p83d9.jpg

 

gf379aidttaa3pmpz5pg.jpg

 

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر، به این صفحه مراجعه کنید.

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...