رفتن به مطلب

تایید تاریخ ورود کارتهای Nvidia 570 GTX و Radeon HD 6900 series توسط دو کمپانی AMD و انویدیا


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

کارت Geforce 570 GTX آماده معرفی در ماه December

طبق اخبار منتشر شده این کارت از یک هسته گرافیکی GF110 که کمی ضعیفتر شده استفاده کرده و یا به عبارتی دیگر مشخصات پایینتری در مقایسه با 580GTX خواهد اشت.در هسته گرافیکی GF110 کارت 570 GTX یک واحد Streaming multiprocessor غیر فعال شده است که باعث کاهش تعداد هسته های Cuda به 480 واحد میشود که هم تعداد با کارت 480 GTX است. همچنین گفته شده که قدرت این کارت در حد همان 480 GTX خواهد بود ولی TDP و انرژی مصرفی کارت در حد 470 GTX خواهد بود. در حال حاضر مشخصات بیشتری از این کارت جدید در دسترس نیست ولی انتظار میرود که این کارت جدید نیز از همان 1280 مگابایت حافظه بهره ببرد. بر طبق اخبار رسیده , شرکای کمپانی انویدیا به این مسئله نیز اشاره کردند که تاریخ معرفی کارت در ماه December تایید شده و با این وجود فقط باید منتظر ماند تا رسما این معرفی انجام شود و کارت وارد بازار شود.

کمپانی AMD تاریخ معرفی کارتهای HD 6950 و HD 6970 را سیزدهم ماه December تعیین کرد.

کمپانی AMD رسما اعلام کرد که تارخ معرفی کارتهای 6950 و 6970 با تاخیر مواجه شده و از 22 November به 13 December تغییر یافته است.

یکی از شرکای AMD در این ارتباط گفت ما فکر میکنیم این تاخیر به این دلیل است که کارت 6970 توانایی رقابت با کارت 580 GTX کمپانی انویدیا را ندارد و یا در بدترین حالت قدرتی به اندازه کارت 570 GTX داشته باشد ( که ماه اینده توسط انویدیا معرفی میشود) . از این رو به نظر میرسد کمپانی AMD در حال انجام تنظیمات و تغییرات پایانی بر روی فرکانسهای کاری است ( که تایید میکند که چرا شرکای AMD تا به حال بایوس کارتهای جدید را دریافت نکرده اند).

------------------------------------------------------------

منبع : http://vr-zone.com/a...13th/10316.html

ترجمه : سالار (lo.fiction)

ویرایش شده توسط سالار
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سالار عزیز دستت بابت ترجمه وارسال این مطلب دردنکنه خداکنه این سری 69 زودتربیاد من یه 6950 بخرم خداکنه روی این سری جدید کارتهای انویدیارو کم کنه انشا الله

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سالار عزیز دستت بابت ترجمه وارسال این مطلب دردنکنه خداکنه این سری 69 زودتربیاد من یه 6950 بخرم خداکنه روی این سری جدید کارتهای انویدیارو کم کنه انشا الله

منم خیلی دوست دارم انویدیا روش کم بشه B)@};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...