رفتن به مطلب

سری جدید درایوهای حالت جامد شرکت OCZ معرفی شد: Trion 150


Recommended Posts

krdhi13lt5rkpnjfbam6.jpg

 

 

شرکت آمریکایی OCZ، یکی از فعال ترین شرکت های حوضه ی درایو های حالت جامد (SSD) ، در دسترس بودن درایو های حالت جامد جدید سری Trion 150 را اعلام کرد. این سری مقرون به صرفه، کارایی قابل توجهی را به لپتاپ ها و کامپیوترها می آورد. این سری با فناوری حافظه فلش NAND پانزده نانومتری از نوع سلول های سه لایه ای (TLC) شرکت Toshiba ساخته شده اند و همانند پدران خود، درایوهای حالت جامد سری Trion 100، تعادل ویژه ای را در قابل اطمینان بودن، پایداری و قیمت تمام شده رعایت کرده اند.

 

درایوهای این سری، علاوه بر ارائه راهی آسان و مقرون به صرفه به تمامی کاربران در افزایش کارایی دستگاه های قابل حمل و کامپیوترهایشان،  تجربه ی عالی را در محاسبات سنگین، عملکرد چندگانه و بهره وری به شما می دهند. سرعت خواندن و نوشتن آنها برابر 550 و 530 مگابایت بر ثانیه بوده و کارایی نوشتن تصادفی I/O نیز تا 91,000 IOPS است. درایوهای حالت جامد سری Trion 150 سرعت بوت سیستم و پاسخگویی را افزایش داده عملیات ذخیره سازی را نیز بهینه سازی می کنند.

 

 

m8yfetw45kkl8ukeb2.jpg

 

 

 

 

درایوهای سری Trion 150 در حجم های 120، 240، 480 و 960 گیگابایت تولید می شوند. عمر مفید نوشتن آنها حدود 240 ترابایت است و. همچنین ضمانت سه ساله شرکت OCZ ضامن این درایوهاست.

 

 

aza4lh9qpc236ymmfn1.jpg

 

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...