رفتن به مطلب

Recommended Posts

olt881vkipvltuq1hiu.jpg

 

 

شرکت ASRock مادربرد A88M-ITXac را معرفی کرد. این مادربرد، همانطور که از اسمش معلوم است، در اندازۀ microATX ساخته شده و دارای چیپست A88X شرکت AMD است و پردازنده های سری +FM2 این شرکت پشتیبانی می کند. این مادربرد انرژی مورد نیازش را از یک کانکتور 24 پینی ATX و یک کانکتور 8 پینی EPS دریافت می کند. مدار رگولاتور ولتاژ برای پردازنده نیز 5 فازی است. این مادربرد به دو شکاف DDR3 DIMM مجهز شده و می تواند تا 32 گیگابایت رم دو کاناله DDR3 با فرکانس 2400 مگاهرتز را پشتیبانی کند. این برد تنها یک کشاف کارت توسعه دارد و آن هم یک PCI-Express 3.0 x16 است.

 

 

mgns6vqn1d4jskqbfl.jpg

 

 

درگاه های مخصوص اتصال دستگاه های ذخیره سازی نیز شامل شش درگاه SATA 6 و یک درگاه پرسرعت M.2 (در پشت برد PCB) است. مادربرد A99M-ITXac دارای دو گیرنده ی وای فای 802.11ac WLAN (با سرعت نهایی 433 مگابیت بر ثانیه) و بلوتوث نسخه 4.0 است و یک درگاه Gigabit Ethernet نیز در پشت مادربرد موجود است و دیگر راه ارتباط شبکه ای را تشکیل می دهد. درگاه های تصویری این مادربرد شامل یک درگاه HDMI 1.4a، یک درگاه Dual-Link DVI و یک درگاه D-Sub است. مادربرد مذکور از قابلیت AMD Dual-Graphics بهره مند شده است. این قابلیت باعث همگام شدن APU و یک سری خاصی از کارت گرافیک های شرکت AMD می شود که در نهایت، کارایی گرافیکی سیستم، بالاتر می رود. شش درگاه USB 3.0 و صدای شش کاناله HD، دیگر کانکتورهای مدرن این مادربرد را تشکیل می دهند.

 

شرکت ASRock هنوز قیمت مادربرد A88M-ITXac را مشخص نکرده است.

 

 

wivio9cmtpfbynxlva39.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...