رفتن به مطلب

ReZa546
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

من به دو مورد به هیچ عنوان نمی تونم اعتماد کنم یکی گارانتی هست یکی هم خرید از فروشگاهای اینترنتی.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تجربه ی تلخی دیگه از شرکت ماتریس :

حامد حسینی می نویسد : 

سلام دوستان بنده یک دستگاه لپ تاپ msi ge60 دارم که به خاطر بایوس زدن اشتباه روی مادر برد دستگاه رو بردم گارانتی msi که همون شرکت ماتریکس هست . 

هزینه درست کردن بایوس رو این شرکت از من 50 هزار تومن گرفت . وقتی دستگاه رو بردم خونه دیدم فن صدای فوق العده شدید میده و دستگاه هاردش انقدر کند شده که بوت شدنش 4 تا 5 دقیقه بیشتر طول میکشه !!!

کلا هارد لپ تاپ خیلی کند شده . خود شرکت گفت بد سکتور ها رو نرم افزاری نتونستیم بگیریم . 

واقعا از این شرکت ماتریکس بد تر وجود خارجی نداره و اصلا بلایی که سر من در آوردن رو هیچ جوره قبول نکردن و به خاطر یه بایوس منو 300 تومن تو خرج انداختن . تازه فن دستگاه رو هم قبول نکردن خودشون خراب کردن . 

تابلو وقتی کارشناسشون اومده دستگاه رو باز کنه روی سینی آلومینیومی دستگاه فشار آورده و باعث سر و صدای فن شده و دیگه قابل تعمیر نیست . و هزینه تعویض فن هم 50 هزار تومنه و هم چنین هارد و رو هم معلومه پرت کردن که این مشکل براش پیش اومده و هزینه خرید هارد هم 190 هزار تومنه به نظرتون من بد بخت الان چکار کنم هر چی بهشون میگم هم قبول نمی کنن نا مردا .

من با چه جرئتی لپتاپمو بزارمو اینا با رضایت نامه برام خمیر بزنن؟

اول گارانتی رو باطل میکنن بعد لپ تاپ رو میترکونن بعد هم خداحافظ نوبت بعدیه.

:|

اکثر کسایی که بایوس لپ تاپو ریکاوری میکنن یک عده آدم بیسواد  (منظورم آقای حامد حسینی نیست) دقیقا شبیه مشکل لپ تاپ فعلی من که خودم درستش کردم. اینا چون بایوس استوک لپ تاپو ندارن بایوس رو از روی یک مدل قدیمیتر یا جدید تر برمیدارن (برای من هم همینکارو کرده بودن که خودم فهمیدم) درحالی که موقع ریکاوری بایوس دو قسمت بورد ریکاوری میشه یکی خود بایوس و دیگری EC که مطمئنم هیچ کس تابحال در مورد EC چیزی نمیدونه. علت مشکل دوستمون همین بوده چون EC دستگاه ها باهم فرق داره اطلاعات مربوط به تنظیمات دور فن موجود در EC فعلی نامعتبر هستنش برای همین فن با دور بالا میچرخه. الان هم ایشون رو به اشتباه انداختن چه عمدی و چه از روی نادانی میخوان دوباره از ایشون پول بگیرن . به نظر من بهترین کار اینه که ایشون باهشون تماس بگیرن و بگن مشکلو حل کنن وگرنه تهدید به شکایت و در آخر شکایت کردن. این جور شرکتا معمولاً با زبان خوش حالیشون نمیشه.

ویرایش شده توسط EDK-TheONE
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...