رفتن به مطلب

چه کسی می گوید گارانتی شرکتی بدرد نمی خورد؟ (تجربه من با الماس ایران)


AORUS
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

درود دوستان

 

همه ما میبینیم که چقدر رو گارانتی اصلی مانور داده میشه و پول اضافی می گیرن و .... اما خیلی خوبه که گارانتی شرکتی هم خدمات مناسبی ارائه کنه.

 

اگه به یاد داشته باشید من یه کارت 960 گلکس گرفتم که مشکل Coil Whine شدید داشت. در نهایت با راهنمایی های جناب حسینی عزیز، کارت رو برای گارانتی الماس فرستادم، از گارانتی کارت 3 ماه مونده بود.

زحمت تحویل کارت به گارانتی رو دوست عزیزم محمد رضا(HolymighT) کشیدن.

روز 18 بهمن کارت تحویل گارانتی شد و روز گذشته (24 بهمن) از گارانتی تماس گرفتن که کارت قابل تعمیر نیست. با این حال براتون تعویض میشه اما فعلا کارت خودتون رو موجود نداریم و هر لحظه ممکنه موجود بشه اما قولی هم نمیدیم.

منم گفتم با کارت های بالاتر تعویض کنید اختلاف قیمت تقدیم میشه. ابتدا R9 280 و Fury X پیشنهاد کردن و گفتن انویدیا هیچی نداریم که من گفتم نه چیز جدیدتری غیر Fury X میخوام، ایشون هم گفتن براتون بررسی میکنم و تماس میگیریم که بعد چند دقیقه تماس گرفتن و گفتن R9 380 آکبند میدیم بجاش.

خلاصه خیلی ساده و بدور از هر گونه بحث اضافی به توافق رسیدیم و کارت R9 380 جایگزین کردن.

شخصی که از طرف الماس تماس گرفت بسیار خوش برخورد و پیگیر بودن و حقیقتاً انتظار خدمات دهی  به این خوبی رو از گارانتی شرکتی نداشتم. (البته الماس ایران رو گلکس و سافایر حکم گارانتی اصلی رو داره)

 

این تجربه نه به پیشنهاد الماس بلکه صرفاً با تصمیم خودم بازتاب پیدا کرد و از اون دست از چاپلوسی هایی نیست که گاهی گارانتی های اصلی مشتری رو مجبور میکنن ، این همه از بدی گارانتی ها گفتیم چی میشه اگه از خوبی اونها هم بگیم.

 

 

این اولین تجربه من با گارانتی سخت افزار پی سی بود. @};- @};- @};-

ویرایش شده توسط خبات کریمی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

خوشحالم که هم مشکل مرتفع شد .. هم تونستم به شما کمکی کرده باشم  @};- 

محیط شرکت بسیار آرام بود .. و جالب اینکه برعکس خیلی از شرکت هایی که تابحال باهاشون سرو کار داشتم اصلا سوال پیچ نکردند .. و یک سوال مشکل چیه .. فرم پر کردن و امضاء ... تمام !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم بسیار خوشحال شدم، باشد همیشه از این خبر های خوب که دوستان می رن گارانتی بدون هیچ دردسری و استرس کارشون درست بشه @};-  @};-  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم چندین کارت گرافیک از سری سافایر برای این شرکت گارنتی کننده بردم گارانتی خوبیه ولی اکثرا تعمیر کردن شانس ما نو ندادن 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گارانتی شرکتی عرفا به گارانتی هایی گفته می شه که امروز هستتد و فردا ممکن ه نباشند. الماس ایران به نظرم معتبره و همان طور که پیشتر هم گفته ام خدمات خوبی داره. مادربوردها و گرافیکهای این شرکت قیمت مناسبی دارند و برای خدمات ایسوس چیزی کم از سازگار ندارند. به نظر من شایسته نیست تابا و لایف رو اصلی و الماس ایران رو شرکتی بنامیم. تنها ایراد این ه که دفتر خدمات فقط توی تهران داره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گارانتی شرکتی عرفا به گارانتی هایی گفته می شه که امروز هستتد و فردا ممکن ه نباشند. الماس ایران به نظرم معتبره و همان طور که پیشتر هم گفته ام خدمات خوبی داره. مادربوردها و گرافیکهای این شرکت قیمت مناسبی دارند و برای خدمات ایسوس چیزی کم از سازگار ندارند. به نظر من شایسته نیست تابا و لایف رو اصلی و الماس ایران رو شرکتی بنامیم. تنها ایراد این ه که دفتر خدمات فقط توی تهران داره.

درود

درسته !

مثل ما  :(

6 ساله تو بازار هستیم .. جنس میاریم میدیم همکار ..

روی هولوگرام ما برچسب خودش رو میزنه به اسم گارانتی خودش میفروشه .. مشکل که میخوره ما سراغ برچسب و هلوگرام خودمون رو میگیریم با ما تاریخ فاکتور و سریال نامبری حساب میکنه   *dry#  *dry#

بعد با 6-7 سال سابقه هنوز اسم شرکت ما گمنامه  :-?

ویرایش شده توسط HolymighT
لینک به دیدگاه
Share on other sites

 لایف  چطور هست من جدیدا دیدم بورد های ایسوس رو مدت زیادی گارانتی میکنه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

گارانتی شرکتی عرفا به گارانتی هایی گفته می شه که امروز هستتد و فردا ممکن ه نباشند. الماس ایران به نظرم معتبره و همان طور که پیشتر هم گفته ام خدمات خوبی داره. مادربوردها و گرافیکهای این شرکت قیمت مناسبی دارند و برای خدمات ایسوس چیزی کم از سازگار ندارند. به نظر من شایسته نیست تابا و لایف رو اصلی و الماس ایران رو شرکتی بنامیم. تنها ایراد این ه که دفتر خدمات فقط توی تهران داره.

آره دفتر خدماتیشو بیشتر کنه خیلی خوب میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

تنها گارانتی که در یک سال اخیر به معنای واقعی خدمات درست ارائه داده (تجربه شخصی) شرکت تخت جمشید بوده که هر سه مورد (برند کورسیر) رو برام تعویض کردند. تعویض با کالای آکبندِ واقعی بود نه پشت ویترینی و تحویلِ گنجشکِ رنگ شده به جای قناری! یعنی از انبار به صورت پلمپ تحویل گرفتم و در جا کارت گارانتی صادر کردند. اما به دلیل قیمت های بسیار مناسب(!) محصولات گارانتی شده توسط این شرکت تاپیک تشکر و به به و چه چه ایجاد نکردم. قیمت محصولات این شرکت بعضاً برخی شرکت هایی که در گران فروشی شهره عوام و خواص هستند و به ضرب و زور مسابقه و بنر تبلیغاتی در فروم ها سعی در خوش نام جلوه دادن خودشون می کنند , روسفید کرده!!!

اما از شنیدن این خبر خوشحال شدم. الماس اگرچه گرافیک های گلکس رو فقط یک سال گارانتی می کنه اما قیمت های نسبتاً منصفانه و معقولی نسبت به رقبا داره. اگر خدمات ارائه شدن در همون مدت زمان 1 سال شایسته و بایسته باشه شخصاً به گارانتی های 3 ساله با اعمال شاقه ترجیحش می دهم!

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام بنده هم گرافیکم رو بردم دوتا فن و هیدسینگشو با ۵۰ تومن عوض کرد تازه یک هفته مهلت تست داد بهم که واقعا عالی بود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من يه رم داشتم شرکتي بود ولي الماس نبود. خريدم ظاهرش مثل معموليا بود ولي چند روز که کار کرد سوخت. روى دهتا سيستم تست کردم جواب نداد.

فرستادم گارانتي گفت تست شده سالمه

:-|

از يکي پرسيدم گفت رمت تغلبيه و گارانتي شرکتي همينه رم هاى تغلبي رو گارانتي ميکنه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...