رفتن به مطلب

3 بسته الحاقی برای فالوت 4 معرفی شد.............


rezagtx
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 سه بسته مکمل برای فالوت 4 معرفی شد

 

869uiq9wl6sm9zw45lwq.jpg

 

بتسزدا  سه بسته اولیه Add-on را برای RPG عظیم خود معرفی کرد. این سه بسته با نام های Automatorn و wasteland workshop  و Far harbor معرفی میشوند و  در ماه های  مارچ ، اپریل   و می عرضه  خواهند شد.

بتسزدا اعلام کرده است که  فالوت 4 موفق ترین بازی شرکت بوده است و بسیار از عرضه بازی خرسند هستند. آنها گفته اند از اینکه مدر های پی سی در این فاصله بسیار کم چنان فالوت 4 را  پالیش کرده اند شگفت زده اند.

 

 

aqmy269oj5zcwjokzm1p.jpg

 

اولین بسته Automatorn نام دارد و در آن یک فروشنده مرموز ارتشی از  ربات های مرگبار  را به جهان بازی گسیل داشته است. شما باید این ربات های سرسخت را شکار کرده و اجزا بدنشان را سلوج کنید تا یار همراه کاستوم خود را بسازید. این ربات ها Robobrain نام دارند. این اجزا بسیار متنوع هستند و اندام های مختلف با توانایی های مختلف و  اشکال مختلف را شامل می شوند.  سلاح های جدید و  بی نظیری مثل lightning chain gun نیز معرفی می شوند و  حتی رنگ و شکل و صدای این   یار همراه قابل سفارشی سازی است.

 

i4f5ly1u53kt9mvbg685.jpg

 

با بسته  دوم یعنی Wasteland workshop  شما یک نگهبان باغ وحش می شوید و باید قفس  بسازید  و مخلوقات عجیب و غریب این  بازی را اسیر کنید! از دزد گرفته تا  پنچه مرگی! لوازم جذابی برای کمپ نگه داری شما به بازی اضافه شده است- نور پردازی های سفارشی نئونی و  کیت های چرم و  ... برای بهبود ظاهر settlement شما!!

 

3sj6nvdt99x9ovi5351s.jpg

 

اما far harbor که در ماه می عرضه میشود و قیمتی برابر با 24 دلار دارد و نشان میدهد یک بسته الحاقی اساسی است، کاراگاه ولنتاین  شما رابه دنیال یک خانم جوان و یک کولونی از ربات های شبه انسان نما می فرستد. به ساحلی جدیدو عظیم سفر میکنید و  با جزیره ای اسرار آمیز روبرو میشوید . نبردی سهمگین بین  فرزندان اتم و ربات های سینتث  و مردم عادی در جریان است که باید در آن جانب داری کنید . تمام جهان این بسته الحاقی جدید است و پر است از محیط های ساخت کمپ و مخلوقات بسیار خطرناک و اونواع و اقسام ایتم های جدید . 

 

 

البته این پایان کار نیست و بتسزدا اعلام کرده به  غیر از  عناوین بالا قصد دارد حدود 60 دلار دیگر  DLC ارزشمند و عظیم به بازی اضافه کند تا جهان عظیم فالوت 4 کامل تر و پویا تر و  جذا بتر از قبل شود. بستزدا اکنون بر روی  Survival mod و  کیت توسعه مادینگ کار میکند و ضمناً اعلام  نموده است بازی را مرتب بروز رسانی کرده و  سعی د رارتقا گرافیک بازی با هر پچ عرضه شده خواهد داشت. آخرین آپدیت بتسزدا برای فالوت 4 نسخه PC را به HBAO+بهبود قابل توجه ایی بخشید و ضمناً کارایی بازی را برروی کنسول بشدت ارتقا داد. به گفته آنها این بسته های الحاقی برای هر سلیقه ایی یک نکته تازه خواهند داشت.

 

حالت Survival نیز در مرحله بتا قرار دارد که در آن کل تجربه بازی فالوت 4عوض میشود و شما باید در آن مراقب سلامتی خود باشید و همانند یک انسان واقعی در ویستلند عمل کنید. بخوابید ،غذای سالم بخورید و آب سالم مصرف کنید و از رادیواکتیو بدور باشیدو مراقب باشید به بیماری های ناشناخته  گرفتار نشوید . تادهاوارد برای این حالت بسیار هیجان زده است  و گفته نکات بیشتری را در جریان خواهد گذاشت.

 

در صورت اخباری تازه این بخش را بروز رسانی خواهم کرد.

 

موفق باشید

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

این خبر باید اپدیت بشه از دست دوستان نره!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

علیرضا کجایی؟ فالوت 4 دی ال سی داره !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

آقا ما منتظریم

رو باگهاش کار نشده؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خدا کنه survival mod آنلاین باشه خیلی خوب میشهه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...