رفتن به مطلب

نسل جدید پاورهای انقلابی شرکت Enermax معرفی شدند


Recommended Posts

fgwnz71666iw2zfy4bvr.jpg

 

 

شرکت Enermax بالاخره پاورهای مورد انتظار سری Revolution X'T II را معرفی کرد. اگر به‌یاد داشته باشید، ما حدود یک ماه پیش مطالبی را در مورد این پاورها اعلام کردیم و هم‌اکنون نیز این سری رسماََ معرفی شد.

 

این سری جدید شامل چهار مدل با خروجی‌های 450، 550، 650 و 750 وات می‌باشد. تمامی پاورهای سری Revolution X'T II به خازن‌های باکیفیت ژاپنی مجهز شده‌اند و می‌توانند بدون هیچ مشکلی تا دمای 105 درجه‌ی سانتی‌گراد کار کنند. از کلیدی‌ترین ویژگی‌های این پاورها می‌توان به: فن خنک‌کننده با بلبرینگ ثابت و پیچ‌خورده با کارایی بالا در عین سکوت کامل با عمرمفید 160,000 ساعت، طراحی کاملاََ مژولار، استاندارد بهره‌وری انرژی 80Plus Gold (تا 92 درصد) که به این پاورها در رسیدن به استانداردهای ErP 2013 Lot 6 و مدار با بهره‌وری بالا 5Vsb، فناوری HeatGuard (روشن بودن فن به مدت 30 تا 60 ثانیه بعد از خاموش شدن سیستم، برای اطمینان حاصل کردن از خنک شدن تمامی قطعات پاور) و فناوری CordGuard (حل کردن مشکل تنگ و سفت بودن کابل AC که منجر به خاموش شدن تصادفی سیستم می‌شد) اشاره کرد.

 

پاورهای سری  Revolution X'T II برای فعالیت در طول 24 ساعتِ هفته در دمای 40 درجه‌ی سانتی‌گراد ساخته شده‌اند و برای این منظور، به چندین استاندارد امنیتی مداری نظیر OVP، OPP ،SCP ،SIP و OCP مجهز شده‌اند. علاوه بر موارد ذکر شده، پاورهای مذکور می‌توانند در ولتاژ 100 تا 240 ولت کار کنند. این بدان معنی است که شما می‌توانید از این پاورها به‌راحتی در آمریکا و اروپا استفاده کنید.

 

پاورهای جدید شرکت Enermax در اواخر این ماه عرضه خواهند شد. متأسفانه قیمت این محصولات هنوز مشخص نشده است.

 

 

 

منبع: hitechreview

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...