رفتن به مطلب

با درایو حالت جامد جدید Zotac SONIX، فایل‌های حجیم را در یک چشم به‌هم زدن انتقال دهید


Recommended Posts

65l1apxhjck11fm8kvng.jpg

 

 

شرکت Zotac، شرکتی بین‌المللی و تولیدکننده‌ی محصولات نوآورانه، پرچمدار خود را برای انتقال اطلاعات و گیمینگ معرفی کرد: درایو حالت جامد SONIX PCIE. این درایو برای هواخواهان سخت‌افزار ساخته و طراحی شده و مناسب عملیات گیمینگ، تشکیلات اقتصادی و شرکت‌های تولید‌کننده می‌باشد. تک تک درایوهای حالت جامد SONIX قبل از ورودشان به بازار، توسط شرکت Zotac آزمایش می‌شوند تا مطمئن شوند که این درایوها می‌توانند به بالاترین استانداردها در کارایی دست پیدا کنند.

 

کارایی دریوارهای SONIX شرکت Zotac به لطف استفاده از رابط NVMe 1.2 PCIE به‌طور قابل ملاحظه‌ای نسبت به سایر درایوهای حالت جامد با رابط SSD افزایش یافته، به‌گونه‌ای که سرعت خواندن و نوشتن آن از یک درایوحالت جامد 2.5 اینچی حدود 4 برابر بیشتر می‌باشد.  یکی دیگر از عوامل دخیل در دستیابی به این سرعت شگفت‌انگیز، مجهز شدن به 512 مگابایت کش پرسرعت DDR3 است.

 

 

24di23gciad99bouzs7m.jpg

 

 

درایو حالت جامد SONIX، درب بازی است که شما را با صف گسترده‌تری از نرم‌افزارها آشنا می‌کند. وسیله‌ای مفید برای بارگزاری اطلاعات دیتابیس‌های بزرگ، نرم‌افزارهای با منابع سنگین، مولتی تسکینگ، نرم‌افزارهای رسانه‌ای و گیمینگ. درایوهای حالت جامد SONIX می‌توانند به‌تمامی این نیازها پاسخ دهد.

 

درایوهای حالت جامد SONIX از شکاف NVMe 1.2 PCIE x4 Gen 3.0 استفاده می‌کند و سرعت خواندن و نوشتن آن برابر 2600 و 1300 مگابابت بر ثانیه است. کنترلر بکار رفته در این درایوها، Phison E7 بوده و حافظه‌ی فلش آن نیز MLC ساخته‌ی شرکت Toshiba است. با پشتیبانی از محافظ درگاه‌های اطلاعات و Dynamic Wear Leveling، درایو حالت جامد SONIX سریع و قابل اطمینان شده و عمر مفید آن نیز به 2,000,000 ساعت رسیده است.

 

 

b71250yr8mfjhh3c7bj.jpg

 

 

درایو حالت جامد SONIX یک افزونه‌ی انعطلف پذیر است و می‌تواند در هر سیستمی نصب شود. همچنین براکت‌های استاندارد و low profile نیز با این درایو باندل شده تا حتی در سیستم‌های کوچک جای گیرد. بدنه‌ی فلزی با دوام و طراحی ساده نیز به حافظت فیزیکی درایو کمک بیشتری کرده است.

 

 

bnf77t9twsu7tl49edxv.jpg

 

 

lpa8g8eefq23a0iawbhs.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...