رفتن به مطلب

مشکل فریز سیستم (اسمبل توسط لیون کامپیوتر)


Dr.Fox
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

از روز دوشنبه هفته قبل، سیستم رو برای بخش فنی لیون ارسال کردم تا اشکال رو تشخیص بدند؛ اما متاسفانه امروز یعد از یک هفته اعلام کردند که سیستم شما (بعد از انجام تست های مختلف) مشکلی نداره و شاید نوسان برق خونه هست !

 

این مدت با آقای "فتحی" در تماس بودم و امروز هم با آقای "معتمدی" .

 

متاسفانه تو ارسال سیستم از طریق پست هم ظاهرا روی بدنه کیس خط افتاده ..

 

کیس که مشکلش برطرف نشد هیچ، خط افتاد روی بدنه کیس .... این هم شانس من از یه خرید اینترنتی 5.5 میلیون تومانی ... :( :( :(

 

قرار شد تا آخرین این هفته مجددا برای پیدا شدن مشکل سیستم رو بررسی کنند و بعد کیس رو برمیگردونن، خیلی دیگه امیدوارم نیستم به برطرف کردن مشکل :(

درود دوست گلم 

 

 

اول از همه اینکه به هیچ عنوان به نفع ما نیست یک سیستم و یا قطعه ای که به مشتری میفروشیم خراب باشه . و کاملا جای ناراحتی داره واسمون

 

در مورد نحوه ارسالتون که میفرمایید پست خط انداخته این مسئله کاملا باید توسط شما مدیریت میشده عزیز برای همینه که ما با شرایط خاص و بسته بندی عالی و نحوه ارسال خاصی برای سیستم کامل داریم یعنی طوری میفرستیم که درصد اسیب به سیستم و کالا به کمترین حد خودش برسه

 

--------------------------------------------------

سیستم شما در تمام شرایط ممکن تست شده

 

و مشکلی دیده نشده

 

حالا شما بفرمایید وقتی مسئله ای ما ندیدیم چی رو حل کنیم ؟ @};-

 

ما هم که نمیتونیم روی سیستمی که ایرادی نداره عیب بذاریم خدای نکرده

منظورم اینه که موقعی میشه چیزی رو حل کرد که مسئله ای وجود داشته باشه عزیز

 

هر تستی که شما بخواهید حتما روی سیستمتون انجام میشه و تمام این تستها و وقتی که برای سیستم شما گذاشته میشه جزو خدمات ما هستش که تقدیم شما میشه و کاملا رایگانه .

 

 

از لحظه ای که سیستم شما به دست بخش فنی رسیده این عزیزان دست به کار شدن و از همون زمان با شما در تماس بودن  و به هیچ عنوان وقتی کشته نشده عزیز .

 

با این حال شما اگر درخواستی دارید انجام میشه و اینجا لیون کامپیوتره و میگیم در کنارتون هستیم این یک شعار نیست .

 

در ضمن هر کسی رو در تهران دارید بفرستید بیان خودشون ساعتها با سیستم کار کنن تا ممطمئن بشید ما مشکلی ندیدیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 105
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

دوست عزیز تیم لیون درست میگه گاهی نوسانات باعث ایجاد مشکلات جدی میشه

پیشنهاد من به شما این هست که یک محافظ دیجیتال ارث دار(اتصال) داشته باشه استفاده کنید که لااقل فاکتور نوسانات منبع اصلی برق اگر هم باشه رفع بشه

که اگر مشکل پا بر جا بود دوستان لیون روی مسائل دیگه مانور بدن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

 

پیشنهاد می کنم با پردازنده دیگه ای تست بزنید امکان داره از سی پی یو باشه که باعث فریزوبهم خوردن تصویر میشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

با توجه به این که تیم فنی لیون جرفه‌ای هستند یک پیشنهاد دارم.

ببین چه چیزی توی محل خودت به رایانه وصل می‌شه که توی لیون نیست. مثلا موش و صفحه کلید و بلندگو و هر چیز دیگری که به ps2 , usb ,... وصل می‌شه.

من موردهایی رو دیده‌ام که ماردبورد با یک صفحه کلید یا موش یا usb device خاص مشکل داره و باعث فریز می‌شه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست گلم 

 

 

اول از همه اینکه به هیچ عنوان به نفع ما نیست یک سیستم و یا قطعه ای که به مشتری میفروشیم خراب باشه . و کاملا جای ناراحتی داره واسمون

 

در مورد نحوه ارسالتون که میفرمایید پست خط انداخته این مسئله کاملا باید توسط شما مدیریت میشده عزیز برای همینه که ما با شرایط خاص و بسته بندی عالی و نحوه ارسال خاصی برای سیستم کامل داریم یعنی طوری میفرستیم که درصد اسیب به سیستم و کالا به کمترین حد خودش برسه

 

--------------------------------------------------

سیستم شما در تمام شرایط ممکن تست شده

 

و مشکلی دیده نشده

 

حالا شما بفرمایید وقتی مسئله ای ما ندیدیم چی رو حل کنیم ؟ @};-

 

ما هم که نمیتونیم روی سیستمی که ایرادی نداره عیب بذاریم خدای نکرده

منظورم اینه که موقعی میشه چیزی رو حل کرد که مسئله ای وجود داشته باشه عزیز

 

هر تستی که شما بخواهید حتما روی سیستمتون انجام میشه و تمام این تستها و وقتی که برای سیستم شما گذاشته میشه جزو خدمات ما هستش که تقدیم شما میشه و کاملا رایگانه .

 

 

از لحظه ای که سیستم شما به دست بخش فنی رسیده این عزیزان دست به کار شدن و از همون زمان با شما در تماس بودن  و به هیچ عنوان وقتی کشته نشده عزیز .

 

با این حال شما اگر درخواستی دارید انجام میشه و اینجا لیون کامپیوتره و میگیم در کنارتون هستیم این یک شعار نیست .

 

در ضمن هر کسی رو در تهران دارید بفرستید بیان خودشون ساعتها با سیستم کار کنن تا ممطمئن بشید ما مشکلی ندیدیم

 

 

آقای حسینی عزیز یه سوال خیلی ساده؛ کیس چند روز در اختیار شرکت بوده ؟

 

بگذارید من جواب بدم : از دوشنبه صبح 17 اسفند تا امروز که شنبه 22 میشه چند روز ؟ 6 روز

 

تو این 6 روز میتونم بپرسم چرا هیچکی هیچکی حتی به تماس با من نگرفت بگه کیس شما دچار آسیب شده ؟

 

چرا امروز آقای "محسن جولانی" با من تماس گرفتند و اعلام میکنند فقط یه خط کوچیک به اندازه بند انگشت روی کیس شما افتاده ؟!

 

شما به این میگید خط کوچیک ؟! فکر کردم سیستم من اونجا داره دقیقا چک میشه ، چطور ایراد به این مهمی رو کسی به من اطلاع نداده تا امشب ؟ ببحشید ولی موضع از نظر من قابل قبول نیست.

 

تو این مدت  آقای فتحی حتی یکبار به من نگفتند کیس آسیب دیده، با اینکه به طور مداوم در جریان مشکل بنده بودند اما امروز چه اتفاقی اقتاد که اقای جولانی تماس گرفتند و بدون مقدمه از آسیب دیدن کیس برای من صحبت کردند؟!

 

 

DdQBR.jpg

 

D7ixB.jpg

 

 

Y2j3V.jpg

ویرایش شده توسط Dr.Fox
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز مدل کیس شما جی هستش؟ ضربه بدی خورده که باعث شده کیس بشکنه. تاحالا ندیده بودم کیس اینجوری بشه :eek:  :eek:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بخدا الان تو شک هستم این عکس ها رو دیدم

 

http://lioncomputer.ir/product/5274/%DA%A9%DB%8C%D8%B3+%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%B1+Carbide+Series%C2%AE+500R/

 

این مدل کیس هست. باور نمیکنم ایراد به این مهمی رو کسی به من نگفته باشه !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بخدا الان تو شک هستم این عکس ها رو دیدم

 

http://lioncomputer.ir/product/5274/%DA%A9%DB%8C%D8%B3+%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%B1+Carbide+Series%C2%AE+500R/

 

این مدل کیس هست. باور نمیکنم ایراد به این مهمی رو کسی به من نگفته باشه !

به نظر میاد شکسته. پست اینجوری کرده؟

ویرایش شده توسط EDK-TheONE
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظر میاد شکسته. پست اینجوری کرده؟

 

پست ؟! سیستم 6 روز تو شرکت بوده (که طبق گفته خود شرکت دقیقا مورد تست و بررسی قرار بگیره با جزئیات) اما در کمال تعجب امروز آقای به اسم جولانی با من تماس گرفته و اعلام کرده کیس شما آسیب جزئی دیده که اصلا قابل مشاهده نیست!

ویرایش شده توسط Dr.Fox
لینک به دیدگاه
Share on other sites

پست ؟! سیستم 6 روز تو شرکت بوده (که طبق گفته خود شرکت دقیقا مورد تست و بررسی قرار بگیره با جزئیات) اما در کمال تعجب امروز آقای به اسم جولانی با من تماس گرفته و اعلام کرده کیس شما آسیب جزئی دیده که اصلا قایل مشاهده نیست!

یعنی تو شرکت اینجوری شده؟ فکر کنم تست فیزیکی هم روش انجام دادن.

حالا شما خوتون رو ناراحت نکنید. فقط بقیه قطعات سالم باشن و سیستم بدون مشکل کار کنه میشه از ظاهر کیس چشم‌پوشی کرد.

ویرایش شده توسط EDK-TheONE
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگه پست اینطوریش کرده باشه میتونید خسارت بگیرین که که اثباتش سخته وبعیدمیدونم هم کار پست باشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شما می‌تونید بگید رو سیستم team viewer نصب کنن و از همین جا سیستمو با تست پایداری چک کنید.

ویرایش شده توسط EDK-TheONE
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با سلام

بسیار ناراحت کننده هتسش کل موضوع

امیدوارم به خوبی و خوشی مورد برطرف بشه

اینجور مشکلات دقیقاً رو اعصابه

خونه خود آدم مورد داره ولی برای تست که می برید سیستم رو هیچی نشون نمیده حتی تست قطعه به قطعه هم انجام میدیم موردی نشون نمیده

در هر صورت امیدوارم مشکل حل بشه

اگر هم نشد جریان کیس رو حل و فصل کن و ما بقی سیستم رو بفروش و دوباره جمع کن ضرر داره ولی منفعتش بیشتر هست

الان دیگه فکر کنم دل چرکین شدین از این سیستم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود 

دوست عزیز من فکر میکنم مشکل از کارتتون هست به نظرم شما کارتو در بیارین به صورت انبرد سیستمو امتحان کنید ببینید بازم فریز میکنه یا نه امیدوارم مشکلتون حل بشه @};-

ویرایش شده توسط APEX_PREDATOR
لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقای حسینی عزیز یه سوال خیلی ساده؛ کیس چند روز در اختیار شرکت بوده ؟

 

بگذارید من جواب بدم : از دوشنبه صبح 17 اسفند تا امروز که شنبه 22 میشه چند روز ؟ 6 روز

 

تو این 6 روز میتونم بپرسم چرا هیچکی هیچکی حتی به تماس با من نگرفت بگه کیس شما دچار آسیب شده ؟

 

چرا امروز آقای "محسن جولانی" با من تماس گرفتند و اعلام میکنند فقط یه خط کوچیک به اندازه بند انگشت روی کیس شما افتاده ؟!

 

شما به این میگید خط کوچیک ؟! فکر کردم سیستم من اونجا داره دقیقا چک میشه ، چطور ایراد به این مهمی رو کسی به من اطلاع نداده تا امشب ؟ ببحشید ولی موضع از نظر من قابل قبول نیست.

 

تو این مدت  آقای فتحی حتی یکبار به من نگفتند کیس آسیب دیده، با اینکه به طور مداوم در جریان مشکل بنده بودند اما امروز چه اتفاقی اقتاد که اقای جولانی تماس گرفتند و بدون مقدمه از آسیب دیدن کیس برای من صحبت کردند؟!

 

 

DdQBR.jpg

 

D7ixB.jpg

 

 

Y2j3V.jpg

چه بلایی سر این کیس زیبا اومده...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

چه بلایی سر این کیس زیبا اومده...

منم یه کیس خریدم هنوز ارسال نکردن خدا کنه اینجوری نشه برا مشتریمه :(

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

یه موردی هم که حرفی ازش میون نیومده احتمال مشکل از طرف مانیتورتون میتونه باشه . چون به گفته خودتون چند بار سیستم تضویر سیاه شده و این عکسی که گذاشتین :

 تنها میتونه مشکل از مانیتور یا گرافیک باشه .

آیا مانیتور رو هم تازه گرفتین یا قدیمیه ؟

با اینکه تو شرکت لیون هیچ مشکلی نبوده احتمال زیادی داره مشکل از مانیتورتون باشه دوست من .

 

8f2nk.jpg

ویرایش شده توسط Sasan.m
لینک به دیدگاه
Share on other sites

;)

در مورد 390 ها میتونه درست باشه که سری استریکس کمی داستان دارن 280 هاش مشکل ارتیفکت داشت

:laughing:

در مورد 280X ها همه اطلاع دارن ولی 390 DCII  مگه مشکل داره ؟

شما منبع حرفت که میگید 390 DCII مشکل داره کجا هست ؟

امکان داره مشکل از مانیتور باشه اگر شما خونتون تلوزیون LED دارید که HDMI میخوره حتما با اون تست کنید  سیستم رو به تلوزیون وصل کنید و حداقل یک روز باهاش کار کنید  قطعا نتیجه میگیرید که مشکل از مانیتور هست یا نه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یکی از دوستام از لیون کیس وایپر گرفته بود همین چند روز پیش که براش ارسال کردن سوکت کارت اس دی و یکی از فن های بالای کیس مشکل داشت. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یکی از دوستام از لیون کیس وایپر گرفته بود همین چند روز پیش که براش ارسال کردن سوکت کارت اس دی و یکی از فن های بالای کیس مشکل داشت.

چه ربطی به لیون داره؟! کیس اکبند فرستادن ؟. اونو باس بری به گرین بگی چرا اینجوریه

Sent from my Galaxy Nexus

ویرایش شده توسط hamed_crazy
لینک به دیدگاه
Share on other sites

پست ؟! سیستم 6 روز تو شرکت بوده (که طبق گفته خود شرکت دقیقا مورد تست و بررسی قرار بگیره با جزئیات) اما در کمال تعجب امروز آقای به اسم جولانی با من تماس گرفته و اعلام کرده کیس شما آسیب جزئی دیده که اصلا قابل مشاهده نیست!

دوست عزیزم ما فروشگاه پاسخگویی هستیم ولی قرار نیست پاسخ بی مسیولتی شما رو بدیم

نیاز نیست اینجا اینقدر شلوغش کنید و تصور کنید با شلوغ کردن به جواب میرسید

سرمون بره حرفمون نمیره چه هزار تومان چه ۱۰۰میلیارد تومان رو پاسخ میدیم فقط بر اساس قوانین و تا به حال هم اینجوری صحبت نکردم ولی فکر میکنم شما دارید سو استفاده میکنید از این رفتارمون

ما فقط و فقططط طبق قوانین پیش میریم و کاری غیر از این نمیکنیم نه کمتر نه بیشتر بخصوص وقتی ببینیم توقع بیشتر از انتظاره

میشه به دوستان در این فروم بگید که کارتن کیسی که ارسال کردید برای ما کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و میشه برای دوستان توضیح بدید که کیس رو داخل چی گذاشتید و ارسال کردیدذ؟؟؟؟

ما حی احترام شما رو نگه میداریم و نمیدونم تصور شما از این احترام چیه ؟؟؟؟

ما به فکر مال و اموال شما بودیم که وقتی کیس رو براتون ارسال کردیم توی کارتن کیس گذاشتیم و داخل ضربه گیر قرار دادیم

شما اگر به فکر مال و اموال خودتون بودید دور کیستون که اینجا حی میگید ۵میلیون پول دادم کارتن پیچ نمیکردید عزیز من

شما داخل یه کارتن دره پیت کیستون رو گذاشتید مگه شرکت کورسیر نمیدونه و کارتن و یونولیت برای محصولاتش تولید میکنه ؟؟؟

پس شلوغ نکن دوست من

سیستم شما سالمه از دیدگاه ما و با جدیدت تمام میگیم بیشتر از حد نیاز رپش وقت گذاشته شده

و در ضمن ما چون بیشتر از شما به فکر مال و اموالتون هستیم تا کارتن اصلیش رو به دست ما نرسونید ما نمی تونیم کیس رو با این وضعیتی که مثل یک کالای بی ارژش برای ما ارسال کردید براتون ارسال کنیم

و در ضمن برای اینکه خیالتون راحت بشه که سیستمتون سالمه در تهران کسی رو بفرستید سیستم رو تست کنه بعد ببره چون با این نوع تفکر شما و شلوغ کردن و تهمت زدن فکر میکنم به هر نحوی یه عیبی روی کالاتون میگذارید

و اگر کسی رو ندارید در تهران به هر کدوم یک از اعضای فروم اعتماد دارید بفرستید بیان تست بکنن

ما به خودمون و کارمون ایمان داریم و باز هم میگم برای ما رضایت مشتری مهمه ولی نه با هر توقع و تهمتی که به خودنون اجازه میدید به ما بزنید

لطفا کارتن کیستون رو بفرستید تا کیستون با امنیت برسه دستتون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با سلام

خب اینجور که معلومه بی احتیاطی از طرف فرستنده بوده که توی کارتن اصلی نزاشتن و پست هم که کارش رو بلده

در مورد سیستم هم همین که آقای حسینی میگن خوبه وباز خودتون برید خیلی بهتره و همچنین میتونید با هزینه خودتون از پرسنل لیون دعوت کنید منز لتون تا بیان همون جا هم سیستم رو تست کنند که همه چی مشخص بشه

در اخر فکر میکنم مورده برقی باشه که به منزل خودتون ربط داره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز ب احتمال بسیار زیاد مشکل از کابل مانیتور هست

قبلا بنده اینچنین مشکلی رو داشتم

فکر نکنم وقتی یه شرکت میاد ب مشتریش احترام میگذاره و وقت برای مشتریش میزاره اینجور جواب دادن درست باشه

کاری نکنیم همیناییم ک هستن بی خیال مشتری بشن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

متأسفانه بعضی از افراد پست با مرسوله مثل کیسه سیمان برخورد می‌کنند همین‌طوری مرسولو رو پرت میکنند. (خودم به عینه تو اداره پست دیدم)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیزم ما فروشگاه پاسخگویی هستیم ولی قرار نیست پاسخ بی مسیولتی شما رو بدیم

نیاز نیست اینجا اینقدر شلوغش کنید و تصور کنید با شلوغ کردن به جواب میرسید

سرمون بره حرفمون نمیره چه هزار تومان چه ۱۰۰میلیارد تومان رو پاسخ میدیم فقط بر اساس قوانین و تا به حال هم اینجوری صحبت نکردم ولی فکر میکنم شما دارید سو استفاده میکنید از این رفتارمون

ما فقط و فقططط طبق قوانین پیش میریم و کاری غیر از این نمیکنیم نه کمتر نه بیشتر بخصوص وقتی ببینیم توقع بیشتر از انتظاره

میشه به دوستان در این فروم بگید که کارتن کیسی که ارسال کردید برای ما کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و میشه برای دوستان توضیح بدید که کیس رو داخل چی گذاشتید و ارسال کردیدذ؟؟؟؟

ما حی احترام شما رو نگه میداریم و نمیدونم تصور شما از این احترام چیه ؟؟؟؟

ما به فکر مال و اموال شما بودیم که وقتی کیس رو براتون ارسال کردیم توی کارتن کیس گذاشتیم و داخل ضربه گیر قرار دادیم

شما اگر به فکر مال و اموال خودتون بودید دور کیستون که اینجا حی میگید ۵میلیون پول دادم کارتن پیچ نمیکردید عزیز من

شما داخل یه کارتن دره پیت کیستون رو گذاشتید مگه شرکت کورسیر نمیدونه و کارتن و یونولیت برای محصولاتش تولید میکنه ؟؟؟

پس شلوغ نکن دوست من

سیستم شما سالمه از دیدگاه ما و با جدیدت تمام میگیم بیشتر از حد نیاز رپش وقت گذاشته شده

و در ضمن ما چون بیشتر از شما به فکر مال و اموالتون هستیم تا کارتن اصلیش رو به دست ما نرسونید ما نمی تونیم کیس رو با این وضعیتی که مثل یک کالای بی ارژش برای ما ارسال کردید براتون ارسال کنیم

و در ضمن برای اینکه خیالتون راحت بشه که سیستمتون سالمه در تهران کسی رو بفرستید سیستم رو تست کنه بعد ببره چون با این نوع تفکر شما و شلوغ کردن و تهمت زدن فکر میکنم به هر نحوی یه عیبی روی کالاتون میگذارید

و اگر کسی رو ندارید در تهران به هر کدوم یک از اعضای فروم اعتماد دارید بفرستید بیان تست بکنن

ما به خودمون و کارمون ایمان داریم و باز هم میگم برای ما رضایت مشتری مهمه ولی نه با هر توقع و تهمتی که به خودنون اجازه میدید به ما بزنید

لطفا کارتن کیستون رو بفرستید تا کیستون با امنیت برسه دستتون

 

جناب آقای حسینی عزیز

نمیدونم کدوم قسمت از حرف های من اینطوری باعث ناراحتی شما شد، انشالله اگر عمری باقی موند فردا مستقیما با هم صحبت میکنیم.

 

با تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...