رفتن به مطلب

مشکل فریز سیستم (اسمبل توسط لیون کامپیوتر)


Dr.Fox
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

دوست عزیز ب احتمال بسیار زیاد مشکل از کابل مانیتور هست

قبلا بنده اینچنین مشکلی رو داشتم

فکر نکنم وقتی یه شرکت میاد ب مشتریش احترام میگذاره و وقت برای مشتریش میزاره اینجور جواب دادن درست باشه

کاری نکنیم همیناییم ک هستن بی خیال مشتری بشن

خیالتون راحت باشه مهدی جان تا وقتیکه در این کسب و کار هستیم پاسخگویی رو بدون کوچکترین مننی وظیفه خودمون میدونیم و معتقدیم هر چی که داریم از مشتریان و از شما کاربرا بوده

به طور مثال یعنی فکر میکنید ما نمیدونیم اگر شماها نبودید ما بین این همه فروشگاه قوی نمیتونستیم در جشنواره وب ایران اول بشیم ؟؟؟؟؟ جشنواره ای که اول شدن درش ارزوی خیلی ها بوده ، ما مگه خودمون چند نفر بودیم که بریم به خودمون رای بدیم ؟؟

چطور میتونیم چشمامون رو در مقابل چنین مسیله ی شفافی ببندیم ؟؟؟

غیر ممکنه و این ها شعار نیستن عزیز

ولی در مورد خیلی از مشکلات خیلی وقتها خارج از وظیفمون انجام میدیم چون میبینیم میتونیم و توانش رو داریم چرا انجام ندیم ، کی مهمتر از مشتری ؟

ولی همش نباید یه طرفه بریم به قاضی ، البته منکرش نیستم که امکان اشتباه از طرف ما وجود داره ولی همیشه سعی کردیم اشتباهات خودمون رو یپذیریم

ولی متاسفانه بعضی از دوستان این پاسخگویی رو یه برداشت دیگه ای ازش میکنن و فکر میکنن با شلوغ کردن و متشنج کردن جو و یار جمع کردن مشکلشون رو میتونن حل کنن !!و متاسفانه این مسیله تبدیل به یک ترفند و عادت شده در فضای وب ایران

هزینه هایی دادیم که واقعا به پای مشتری بوده ولی با این حال گفتیم مهم نیست و اگر روزی همین هزینه ها رو جمعش رو اینجا بگیم باورش برای دیگران سخته ولی منتی نیست و ما به راهمون با هدف رضایتمندی بر طبق قوانین و توانمون پیش میریم و در این مسیر یاد میگریم و تجربه میکنیم و اقدام میکنیم

جناب آقای حسینی عزیز

نمیدونم کدوم قسمت از حرف های من اینطوری باعث ناراحتی شما شد، انشالله اگر عمری باقی موند فردا مستقیما با هم صحبت میکنیم.

با تشکر

دوست من هر اتفاقی بیفته من به شخصه با تمام وجودم تمام تیم رو بسیج میکنم که مشکل رو رفع کنن و هیچ وقت پشت مشتریمون رو خالی نمیکنیم

و فقط در دو صورت امکان داره کاری برای شما انجام نشه

۱ -شما نخواید

۲- آوار بریزه و تمام اعضای لیون زیر آوار بمونن

اینو گفتم که متوجه بشسد ما روی کارمون متعهدیم و بسیار جدی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 105
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

بسیار خوب ...

بدون هیچ تعارفی دست امثال شما رو باید بوسید جناب حسینی

اگر همه مردم تفکر شما رو داشتن الان وضعمون خیلی بهتر بود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیالتون راحت باشه مهدی جان تا وقتیکه در این کسب و کار هستیم پاسخگویی رو بدون کوچکترین مننی وظیفه خودمون میدونیم و معتقدیم هر چی که داریم از مشتریان و از شما کاربرا بوده

به طور مثال یعنی فکر میکنید ما نمیدونیم اگر شماها نبودید ما بین این همه فروشگاه قوی نمیتونستیم در جشنواره وب ایران اول بشیم ؟؟؟؟؟ جشنواره ای که اول شدن درش ارزوی خیلی ها بوده ، ما مگه خودمون چند نفر بودیم که بریم به خودمون رای بدیم ؟؟

چطور میتونیم چشمامون رو در مقابل چنین مسیله ی شفافی ببندیم ؟؟؟

غیر ممکنه و این ها شعار نیستن عزیز

ولی در مورد خیلی از مشکلات خیلی وقتها خارج از وظیفمون انجام میدیم چون میبینیم میتونیم و توانش رو داریم چرا انجام ندیم ، کی مهمتر از مشتری ؟

ولی همش نباید یه طرفه بریم به قاضی ، البته منکرش نیستم که امکان اشتباه از طرف ما وجود داره ولی همیشه سعی کردیم اشتباهات خودمون رو یپذیریم

ولی متاسفانه بعضی از دوستان این پاسخگویی رو یه برداشت دیگه ای ازش میکنن و فکر میکنن با شلوغ کردن و متشنج کردن جو و یار جمع کردن مشکلشون رو میتونن حل کنن !!و متاسفانه این مسیله تبدیل به یک ترفند و عادت شده در فضای وب ایران

هزینه هایی دادیم که واقعا به پای مشتری بوده ولی با این حال گفتیم مهم نیست و اگر روزی همین هزینه ها رو جمعش رو اینجا بگیم باورش برای دیگران سخته ولی منتی نیست و ما به راهمون با هدف رضایتمندی بر طبق قوانین و توانمون پیش میریم و در این مسیر یاد میگریم و تجربه میکنیم و اقدام میکنیم

دوست من هر اتفاقی بیفته من به شخصه با تمام وجودم تمام تیم رو بسیج میکنم که مشکل رو رفع کنن و هیچ وقت پشت مشتریمون رو خالی نمیکنیم

و فقط در دو صورت امکان داره کاری برای شما انجام نشه

۱ -شما نخواید

۲- آوار بریزه و تمام اعضای لیون زیر آوار بمونن

اینو گفتم که متوجه بشسد ما روی کارمون متعهدیم و بسیار جدی

جناب آقاي حسيني عزيز

بريد زير همون تاپيك جشنواره وب اسم من رو ببينيد كه هم راي دادم و هم اونجا از شركت ليون تشكر كردم. بريد تو توييتر عبارت ليون رو جستجو كنيد و تعريف هاي من رو از شركت.

بنده اصلا قصد و هدف متشنج كردن جايي و فضايي رو نداشتم، اينجا هم به قول شما يار و ياوري ندارم جز خدا .

قبل از خريد هم در مورد ليون كاملا تحقيق كردم.

انشالله فردا با شما تماس ميگيرم و موضوع رو به بهترين نحو ممكن برطرف ميكنيم. مطمئن هستم آخرين مشتري سال ٩٤ خريدش رو با رضايت كامل انجام ميده.

شب خوش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

از اون دسته دوستانی که قبلا در خریدشون از لیون به مشکل بر خوردن خواهش می کنم در این پست و موضوع، چیزی رو مطرح نکنن تا روال عادی طی بشه، در غیر این صورت موضوع برای طرفین حساس تر میشه و در نتیجه کار سخت تر.

سلام آقای حسینی عزیز

کلا هر مشکلی که در زمان تحویل بهش بر خوردید رو باید به اطلاع ایشون میرسوندید. تا از مشکلات بیشتر جلوگیری بشه.ممنون از شما.

خطاب به دوست خریدار، دوست عزیز هر مشکلی بود رو تلفنی بالیون با مدیریت با سعید حسینی با هر کسه دیگه ایی ، تلفنی حل میکردید.نتیجه کارتون رو هم الان دارید میبینید . دوستانی که قصد کمک دارند که هیچ( دمشونم گرم)، برخی دوستان ناخواسته آتش بیار معرکه میشند.

خوب طبیعی هست که طرف آبروش رو بی دلیل یا بادلیل در خطر ببینه و واکنش تندی نداشته باشه.

امیدوارم واسه دو طرف موضوع ختم به خیر بشه.

ویرایش شده توسط dmcmrk
لینک به دیدگاه
Share on other sites

جناب آقاي حسيني عزيز

بريد زير همون تاپيك جشنواره وب اسم من رو ببينيد كه هم راي دادم و هم اونجا از شركت ليون تشكر كردم. بريد تو توييتر عبارت ليون رو جستجو كنيد و تعريف هاي من رو از شركت.

بنده اصلا قصد و هدف متشنج كردن جايي و فضايي رو نداشتم، اينجا هم به قول شما يار و ياوري ندارم جز خدا .

قبل از خريد هم در مورد ليون كاملا تحقيق كردم.

انشالله فردا با شما تماس ميگيرم و موضوع رو به بهترين نحو ممكن برطرف ميكنيم. مطمئن هستم آخرين مشتري سال ٩٤ خريدش رو با رضايت كامل انجام ميده.

شب خوش

باور کنید میدونم دوست عزیزم اگر دوست ما نبودید چه لزومی داشت از ما خرید کنید ، ما اینها رو کاملا متوجهیم

ولی برای اینکه حاشیه نریم فقط اینو میگم که اگر مسیله ای هست حلش کنیم و نیایم الکی به هم تهمت بزنیم خدای نکرده دل همون نسبت به یکدیگه کدر کنیم

شما هر گونه تستی که بخواید ما انجام میدیم روی سیستمتون ولی شکستگی ما مسیولش نیستیم ولی اگر برای اون هم راه حلی داشتیم حتما انجام میدادیم اون هم بی منت

در کل فردا با هم حرف میزنیم تلفنی و این مشکل رو با حال خوب حلش میکنیم .

و سال ۹۴ رو در کنارهم با بهترین احساسات تمومش میکنیم

شاید صدها بار مدیران شرکتهای بزرگ بهم میگفتن تو چرا میری پاسخ میدی بذار بقیه انجامش بدن !!!

من اینو در جوابشون میگم ، من روزهای اول شروع کار لیون رو هیچ وقت از یاد نمیبرم و همینجوریش ناخداگاه گم شدیم ، نمیتونم خود به خود خودمو به گم شدن بزنم و یا خودمو گم کنم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز کاش قبل از ارسال کیستون تمام جوانب از جمله همین مشکل مانیتور ک الان قوت گرفته رو چک میکردید

ب عنوان مثال با تلویزون lcd خونه امتحان میکردید چ DP و چ HDMI...

و صد البته اقای حسینی عزیز هم درست میگن. کیس رو حتمن با باکس خودش ارسال میکردید ک بحث تهمت زدن پیش نیاد

و دوستانی ک رو سیستم شما کار میکنن خاطرشون ناراحت نشه. هرچند ک من جای شما بودم کیس رو خودم میبردم نه با پست ک ممکنه

هر اتفاقی براش بیوفته. بالاخره ممکن هست ک پشت موتور در حین دور زدن یا عبور از بین ماشین ها یا جاهای باریکی مثل این با جایی

برخورد کرده باشه چون ابعاد کیس نسبت ب هر مرسوله ای چندین برابر بزرگتر و سنگین تره مثلا همین پیک های ارسال غذا ک اگه ب باکس

پشت موتور دقت کرده باشید بر اثر ضربه و سایش دربو داغون هستن همشون.

به هرحال انشالله مشکلتون رفع بشه

ویرایش شده توسط OASIS
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

 بعضی کامنتارو از دوستان دیدم متاثر شدم، ببینین من خودم الان نزدیکه 3 ساله اکثر چیزایی که میخوام بگیرم از لیون خرید میکنم.

چه برای خودم، چه مغازم چه دوست آشنا غریب! خرابی تو کالاهای دیجیتال هستش چیز طبیعیه، بعضی از دوستان گفتن جنس آکبند گرفتن

مشکل داشته، خو مگه شما نمیگین آکبند؟ یعنی اینکه خود اون شخصی هم که برای شما محصول رو فرستاده از محتویات درونش بی خبره

آیا با این حال پیش اومده بعد از اینکه با پشتیبانیشون تماس گرفتین مشکل رو براتون حل نکنن؟ فک کنم اقای حسینی یادشونه، سال قبل

یه مادربرد  ، پردازنده و رم خریدم، متاسفانه به دلیل اشتباه خودم در جا زدن پردازنده اون خارای کوچیک زیر پردازنده کج شده بود

و باعث شده بود رمهای سیستم کارنکنن، با اینکه اینکه تو قانون خرید توی خود لیون کامپیوتر به وضوح قید شده که همچین مشکلی

شامل گارانتی نمیشه و لیون مسئولیتی نداره، باز هم آقای حسینی بنده خدا کار من و راه انداخت مین خارج از گارانتی شده بود

رو فرستاد پیش یه تعمیر کار ماهر و برام درستش مرد و هنوز که هنوزه کار میکنه، تازه مادربرد رو بدون اینکه بگه آقای صامتی

شما کرایشو هم بده واسم فرستاد در صورتی که مشکل از سمت خودم بود و تو قوانین هم درج شده.من وظیفه خودم دونستم تجربه خودمو

بگم، تا دوستان بدونن موفق باشید، امیدوارم مشکل این دوستمون حل شه.

 

 

(

در صورتیکه کالای خریداری شده ایراد فنی داشت:

ایراد فنی باید طی 7 روز به لیون کامپیوتر اطلاع داده شود.

این خدمت ایراد های ظاهری ، شکستگی و خط و خش هایی که در صورت استفاده نادرست کاربر ایجاد شده است را شامل نمی شود.

مسئولین فنی ظرف مدت 72 ساعت از دریافت کالا به بررسی ایراد پرداخته و در صورت تایید کارشناس کالا برای مشتری تعویض می گردد. در صورت عدم تایید کارشناسان کالا برای مشتری پس فرستاده می شود.

اقلام زیر شامل این بند نمی شوند:

هارددیسک اینترنال ، درایو نوری (سی دی رایتر،دی وی دی رایتر،بلو ری رایتر)،پرینتر،اسکنر،کارتریج ، CPU اینتل،پیکسل سوخته ی مانیتور تا 3 پیکسل ، سوکت مادربردهای اینتل که آسیب ظاهری دیده اند

این اقلام توسط خود مشتری باید به گارانتی ارسال شود

)

ویرایش شده توسط NaeemSameti
لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقای حسینی عزیز یه سوال خیلی ساده؛ کیس چند روز در اختیار شرکت بوده ؟

 

بگذارید من جواب بدم : از دوشنبه صبح 17 اسفند تا امروز که شنبه 22 میشه چند روز ؟ 6 روز

 

تو این 6 روز میتونم بپرسم چرا هیچکی هیچکی حتی به تماس با من نگرفت بگه کیس شما دچار آسیب شده ؟

 

چرا امروز آقای "محسن جولانی" با من تماس گرفتند و اعلام میکنند فقط یه خط کوچیک به اندازه بند انگشت روی کیس شما افتاده ؟!

 

شما به این میگید خط کوچیک ؟! فکر کردم سیستم من اونجا داره دقیقا چک میشه ، چطور ایراد به این مهمی رو کسی به من اطلاع نداده تا امشب ؟ ببحشید ولی موضع از نظر من قابل قبول نیست.

 

تو این مدت  آقای فتحی حتی یکبار به من نگفتند کیس آسیب دیده، با اینکه به طور مداوم در جریان مشکل بنده بودند اما امروز چه اتفاقی اقتاد که اقای جولانی تماس گرفتند و بدون مقدمه از آسیب دیدن کیس برای من صحبت کردند؟!

 

 

DdQBR.jpg

 

D7ixB.jpg

 

 

Y2j3V.jpg

من میگم سرشون شلوغ بوده تازه روز شیشم اومدند یک نگاه بندازند بهش چون دمه عیده فروششون خیلی بالاست وقت نمیکنند گذاشتند روز شیشم تست کنندبسته بندیرو باز کردند تازه دیدند خط افتاده. در مورد افتادن هم کیس غولیه با قطعات داخلیش وزنشم بالاست احتمال داره سهوا از دستشون افتاده برو بچ منتاژ ولی به آقای حسینی راستشو نگفتند =)) شوخی کردم

خداییش حق میدم بهتون کیس خیلی قشنگیه آدم یک خش روش ببینه کله نمای کیس گرفته میشه خصوصا که سفید هم هست پوشونده نمیشه.

ولی اگه ایرادی هم باشه به نظر من از مینه

من تو سه مورد که از مادربردهای ایسوز تو سوکت1151 دیدم چشمم ترسیده نصبت به این مین

ویرایش شده توسط gtx taitan II
لینک به دیدگاه
Share on other sites

۲- آوار بریزه و تمام اعضای لیون زیر آوار بمونن 

 

=))

خدا نکنه

امیدوارم مشکل این دوست عزیز هر چه زودتر حل بشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

استارتر گل

تا حالا راه های پیشنهادی رو امتحان کردی؟

خوب تست کن

از شما حرکت از خدا برکت

Sent from my K019 using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز وقتی لیون میگه خودشون چک کردن مشکلی نبوده تنها راه اینه که یه نفر رو بفرستید یا خودتون برید چک کنید

 

اگه هم مشکل بود من احتمال میدم از مادربورد VIII hero  باشه چون یه سرچ هم بکنید میبینید خیلی ها با این بورد مشکل دارن

 

 

دوستان هم خواهشا درنظر بگیرن هیچ موقع با لحن تند صحبت کردن کار رو به هیچ جایی نمیرسونه و فایده ای نداره . این جور مشکل ها موقع بستن سیستم خیلی عادی هست

من سیستم های زیادی خریدم و اکثرا به مشکل میخورن , تنها راه حلش ارامش هست و صبر داشتن نه اینکه زود ادم جوش بیاره , خیلی ریلکس قطعات رو دونه دونه چک میکنید حضوری میرید خودتون پیششون چک میکنید و همه چی حل میشه , تو این فروم صحبت کردن و بحث کردن کار رو به جایی نمیرسونه

ویرایش شده توسط omidelf
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز وقتی لیون میگه خودشون چک کردن مشکلی نبوده تنها راه اینه که یه نفر رو بفرستید یا خودتون برید چک کنید

 

اگه هم مشکل بود من احتمال میدم از مادربورد VIII hero  باشه چون یه سرچ هم بکنید میبینید خیلی ها با این بورد مشکل دارن

 

 

دوستان هم خواهشا درنظر بگیرن هیچ موقع با لحن تند صحبت کردن کار رو به هیچ جایی نمیرسونه و فایده ای نداره . این جور مشکل ها موقع بستن سیستم خیلی عادی هست

من سیستم های زیادی خریدم و اکثرا به مشکل میخورن , تنها راه حلش ارامش هست و صبر داشتن نه اینکه زود ادم جوش بیاره , خیلی ریلکس قطعات رو دونه دونه چک میکنید حضوری میرید خودتون پیششون چک میکنید و همه چی حل میشه , تو این فروم صحبت کردن و بحث کردن کار رو به جایی نمیرسونه

@};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عزیز شما بهتر بود یه سر به بخش Event Viewer ویندوز میزدید اونجا 90 درصد مشکلات سیستم بطور قطع علتش مشخص میشه

Sent from my SM-N910H using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عزیز شما بهتر بود یه سر به بخش Event Viewer ویندوز میزدید اونجا 90 درصد مشکلات سیستم بطور قطع علتش مشخص میشه

Sent from my SM-N910H using Tapatalk

 داداش دیگه فکر نکنم مشکل انقدر ساده باشه که با event viewer حل بشه !!! :laughing:

یه نگاه به پست اول بندازید معلوم میشه چند تا مشکل مختلفه که شاید یه سری نرم افزاری باشه و یه سری سخت افزاری ( مشکل تصویر )

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کاش لیون تو مرکز هر استان یک نمایندگی داشت

اینجوری هیچ کدوم از بحث ها و ناراحتی ها پیش نمیومد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شما با آقای همساده نسبت نداری؟ :D

من بودم روز سوم دیگه اعصاب باسم نمی موند!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام و درود به جناب آقای راشدی عزیز


بخاطر انتخاب لیون کامپیوتر و خرید از مجموعه کمال تشکر را دارم


با کسب اجازه از جناب آقای حسینی،لازم دونستم مطالبی رو در این تاپیک عنوان کنم


جناب آقای راشدی،شاید این مطالب و نوشته ها برای شما تکراری باشه،چون همه این موضوعات رو تلفنی با هم صحبت کردیم،جهت اطلاع دوستان عزیز اعلام می کنم که همیشه پاسخگوی مشتریان لیون کامپیوتر،ما بوده و هستیم،و چندین بار به شما اعلام کردم، رکن اصلی شرکت لیون کامپیوتر رضایتمندی مشتری می باشد


که برای شخص شما محسوس بوده،در خصوص مشکلات به وجود آمده برای سیستم شما طبق فرمایشات جناب آقای حسینی،واقعا جای ناراحتی برای ما به همراه داره،از لحاظ مدت زمانی که عنوان شده بود(1 هفته جهت تشخیص عیب) خالی از لطف نیست که بگم؛ به دلیل نزدیک بودن سال جدید و ترافیک کاری بالا،لیون کامپیوتر یکی از محدود شرکت هایی هست که در اسرع وقت و خیلی سریع پاسخگوی مشتری بوده


در خصوص چک کردن و تشخیص عیب سیستم شما،تمامی تست های لازمه ،چندین بار متوالی انجام شد و مشکلی روئیت نشد،در مورد آسیب دیدگی کیس به شما تلفنی هم اعلام کردم این مسئله رو،به دلیل ورود و خروج تعداد بالای کیس به شرکت لیون کامپیوتر،همه آنها داخل کارتن و یونولیت اصلی کارخانه سازنده گذاشته شده و حمل و نقل می شود،هنگام ارسال کیس برای شرکت شما فقط ضربه گیر و تعداد محدودی کارتن به دور کیس پیچیده بودید که آسیب دیدن آن امری بدیهی است


و باز عنوان می کنم؛هدف اصلی تیم لیون کامپیوترجلب رضایت مشتری بوده و صحت این جملات را از دقایق اولیه که با لیون کامپیوتر در ارتباط هستید قابل لمس هست تا به اسمبل قطعات،خدمات و پشتیبانی


در اینجا چند عکس از سیستم شمارو به نمایش گذاشتم وگفتنی است برای مجموعه ما سیستم های اسمبل شده مثل یک اثر نقاشی یا هنری با ارزش محسوب شده ،که تحویل مشتری داده می شود


و در آخر باز هم از شخص شما به خاطر انتخاب و خرید از لیون کامپیوتر کمال تشکر را دارم و مفتخر هستم که فردی تحصیلکرده و با کمالات به دوستان من و مجموعه اضافه شد


به جناب آقای حسینی و تمامی همکاران عزیزم در تیم و مجموعه بزرگ لیون کامپیوتر خسته نباشید عرض می کنم و عید نوروز را به همگی شاد باش می گویم. 


 


 


hrrv_1.jpg


05o_2.jpg


w9lf_3.jpg


 


 


لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیزم ما فروشگاه پاسخگویی هستیم ولی قرار نیست پاسخ بی مسیولتی شما رو بدیم

نیاز نیست اینجا اینقدر شلوغش کنید و تصور کنید با شلوغ کردن به جواب میرسید

سرمون بره حرفمون نمیره چه هزار تومان چه ۱۰۰میلیارد تومان رو پاسخ میدیم فقط بر اساس قوانین و تا به حال هم اینجوری صحبت نکردم ولی فکر میکنم شما دارید سو استفاده میکنید از این رفتارمون

ما فقط و فقططط طبق قوانین پیش میریم و کاری غیر از این نمیکنیم نه کمتر نه بیشتر بخصوص وقتی ببینیم توقع بیشتر از انتظاره

میشه به دوستان در این فروم بگید که کارتن کیسی که ارسال کردید برای ما کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و میشه برای دوستان توضیح بدید که کیس رو داخل چی گذاشتید و ارسال کردیدذ؟؟؟؟

ما حی احترام شما رو نگه میداریم و نمیدونم تصور شما از این احترام چیه ؟؟؟؟

ما به فکر مال و اموال شما بودیم که وقتی کیس رو براتون ارسال کردیم توی کارتن کیس گذاشتیم و داخل ضربه گیر قرار دادیم

شما اگر به فکر مال و اموال خودتون بودید دور کیستون که اینجا حی میگید ۵میلیون پول دادم کارتن پیچ نمیکردید عزیز من

شما داخل یه کارتن دره پیت کیستون رو گذاشتید مگه شرکت کورسیر نمیدونه و کارتن و یونولیت برای محصولاتش تولید میکنه ؟؟؟

پس شلوغ نکن دوست من

سیستم شما سالمه از دیدگاه ما و با جدیدت تمام میگیم بیشتر از حد نیاز رپش وقت گذاشته شده

و در ضمن ما چون بیشتر از شما به فکر مال و اموالتون هستیم تا کارتن اصلیش رو به دست ما نرسونید ما نمی تونیم کیس رو با این وضعیتی که مثل یک کالای بی ارژش برای ما ارسال کردید براتون ارسال کنیم

و در ضمن برای اینکه خیالتون راحت بشه که سیستمتون سالمه در تهران کسی رو بفرستید سیستم رو تست کنه بعد ببره چون با این نوع تفکر شما و شلوغ کردن و تهمت زدن فکر میکنم به هر نحوی یه عیبی روی کالاتون میگذارید

و اگر کسی رو ندارید در تهران به هر کدوم یک از اعضای فروم اعتماد دارید بفرستید بیان تست بکنن

ما به خودمون و کارمون ایمان داریم و باز هم میگم برای ما رضایت مشتری مهمه ولی نه با هر توقع و تهمتی که به خودنون اجازه میدید به ما بزنید

لطفا کارتن کیستون رو بفرستید تا کیستون با امنیت برسه دستتون

با سلام دوستان من صحبتی دارم که به بحث کیس این دوستمون مربوط نیست ولی 1 جورایی میشه گفت این سایت هم دودره بازی زیاد میکنه

من حدود 1.5پیش کیسی ار اینجا خریدم دوستان گفتن تمام قطعات گارانتی داره موقع خرید حظوری ولی همه بدون گارانتی بودن در ضمن به دلیل ناواردی من در قطعات mainوcpu کارکرده در حد را به جای نو به بهانه آنکه شما cpu رو نمی تونید رو mother boardنصب کنید فروختن در کل من زیاد تو فروم نمیام ولی به دوستان  میگم که افرادی که تو این فروشگاه کار میکنن زیاد هم کاسب های معتبری نبوده و شما نمی توانید این سایت را با سایتی مثل digikala مقایسه کنید .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام دوستان من صحبتی دارم که به بحث کیس این دوستمون مربوط نیست ولی 1 جورایی میشه گفت این سایت هم دودره بازی زیاد میکنه

من حدود 1.5پیش کیسی ار اینجا خریدم دوستان گفتن تمام قطعات گارانتی داره موقع خرید حظوری ولی همه بدون گارانتی بودن در ضمن به دلیل ناواردی من در قطعات mainوcpu کارکرده در حد را به جای نو به بهانه آنکه شما cpu رو نمی تونید رو mother boardنصب کنید فروختن در کل من زیاد تو فروم نمیام ولی به دوستان  میگم که افرادی که تو این فروشگاه کار میکنن زیاد هم کاسب های معتبری نبوده و شما نمی توانید این سایت را با سایتی مثل digikala مقایسه کنید .

 

از اون حرفا بود کلا .

 

جالبیش اینجاست که 1 دلیل و مدرک کوچیک هم برای حرفاتون ندارید .

 

بنده که هر موقع مشکلی داشتم حتی اگر جزو گارانتی هم نبوده اقای حسینی حلش کردند برام .

 

باور این حرف هم حتی 1 %  قبولش برام غیر ممکن هست .

 

یک مورد دیگه هم هست که چرا شما فقط بحث Digikala  رو پیش کشیدید ؟

 

اینطوری بخواییم حساب کنیم فقط Digikala کالای اصل میده دست مردم ؟

 

 

پست ؟! سیستم 6 روز تو شرکت بوده (که طبق گفته خود شرکت دقیقا مورد تست و بررسی قرار بگیره با جزئیات) اما در کمال تعجب امروز آقای به اسم جولانی با من تماس گرفته و اعلام کرده کیس شما آسیب جزئی دیده که اصلا قابل مشاهده نیست!

 

یک مورد دیگه هم من چند وقت پیش کیس داخل امضام رو میخواستم از لیون بگیرم  حتی با تیپاکس هم حاظر نشدند بفرستندش چون کالای خیلی حساسی بود  و امکان شکستن داشت .

 

از اخر هم با کالارسان ارسالش کردند و سالم به دستم رسید و چه قدر خوب بسته بندی شده بود .

 

 44 تومان هزینه ارسال به مشهد  شد که بعد از رسیدن کالا به دستم هزینه رو لیون به حسابم  واریز کرد .

 

z2ywfquralogq6w35jes.jpg

 

اگر لیون به فکر نبود با پست معمولی میفرستاد چرا 44 تومان هزینه بده برای ارسال کالا که سالم به دستم برسه ؟

 

پس دوست عزیز  لطفا شلوغش نکنید شما خودتون به فکر مال خودتون نیستید قرار نیست کسی پاسخگو باشه .

 

لینک و تاریخ ارسال .

 

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=1551&page=262#entry615185

 

و اینم مدرکی که مجموعه لیون و اقای حسینی چقدر به فکر ما هستند .

 

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=52892&page=43#entry615520

 

پایه های واتر کولر من شکست و لیون خیلی راحت میتونست بگه مشکل ما نیست ولی کولر رو درجا عوض کردند .

 

و حتی هزینه ارسال به لیون رو خود لیون داد !

 

fjwg0nt7ruq8gwkz0tqj.jpg

 

بنده همینجا کمال تشکر از اقای حسینی / اقا مهدی گل و مجموعه لیون  رو دارم  که به فکر ما هستند و افسوس میخورم برای بعضی افراد که میخوان  وجهه کسی رو خراب کنند ( البته چیزی هست که نیازی به ثابت کردن  نداره )

 

تک تک کاربرای این انجمن هم به این مورد واقف هستند .

 

حالا شما یک انجمن دیدید که میشه داخلش چت کرد لطفا جو گیر نشید .

 

 

موفق باشید و سال خوبی داشته باشید .

 

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=56541

ویرایش شده توسط Moein Frozen
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام دوستان من صحبتی دارم که به بحث کیس این دوستمون مربوط نیست ولی 1 جورایی میشه گفت این سایت هم دودره بازی زیاد میکنه

من حدود 1.5پیش کیسی ار اینجا خریدم دوستان گفتن تمام قطعات گارانتی داره موقع خرید حظوری ولی همه بدون گارانتی بودن در ضمن به دلیل ناواردی من در قطعات mainوcpu کارکرده در حد را به جای نو به بهانه آنکه شما cpu رو نمی تونید رو mother boardنصب کنید فروختن در کل من زیاد تو فروم نمیام ولی به دوستان  میگم که افرادی که تو این فروشگاه کار میکنن زیاد هم کاسب های معتبری نبوده و شما نمی توانید این سایت را با سایتی مثل digikala مقایسه کنید .

داداش شما اول برو یاد بگیر چطور فارسی حرف بزنی مثل اینکه هنوز کلاس پنجم رو هم رد نکردی

شما اگه انقدر بی سوادی که قطعات رو که میخری گارانتیش رو چک نمیکنی و حضوری رو مینویسی حظوری همون بهتره اینجا دیگه نیای بری همون دیجی کالا خرید کنی !!

برو قطعات کامپیوترت رو از دیجیکالا بگیر خوش اومدی :laughing:  =))

ویرایش شده توسط omidelf
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان فکر میکنم روند تاپیک به صورتی پیش میره که بعضی ها میخوان با جناب حسینی تسویه حساب شخصیشونو بکنن ...

اگر مدرکی هست رو بشه فکر میکنم خود جناب حسینی هم خوشحال خواهند شد و گرنه مطمئنیم که این مسائل سر دراز دارد

 

روحیه برخی از ما ایرانی ها اینطوره که اگر کسی بالا رفت دوست داریم بکشیمش پایین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام دوستان من صحبتی دارم که به بحث کیس این دوستمون مربوط نیست ولی 1 جورایی میشه گفت این سایت هم دودره بازی زیاد میکنه

من حدود 1.5پیش کیسی ار اینجا خریدم دوستان گفتن تمام قطعات گارانتی داره موقع خرید حظوری ولی همه بدون گارانتی بودن در ضمن به دلیل ناواردی من در قطعات mainوcpu کارکرده در حد را به جای نو به بهانه آنکه شما cpu رو نمی تونید رو mother boardنصب کنید فروختن در کل من زیاد تو فروم نمیام ولی به دوستان  میگم که افرادی که تو این فروشگاه کار میکنن زیاد هم کاسب های معتبری نبوده و شما نمی توانید این سایت را با سایتی مثل digikala مقایسه کنید .

اینو اخراج کنید اولین اخراجی سال 95 میشه =))
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اینو اخراج کنید اولین اخراجی سال 95 میشه =))

 

 

دیجی کالا 

عجب پاسخگو

 

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=56178

 

اینجا چقدر بحث داشتیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام دوستان من صحبتی دارم که به بحث کیس این دوستمون مربوط نیست ولی 1 جورایی میشه گفت این سایت هم دودره بازی زیاد میکنه

من حدود 1.5پیش کیسی ار اینجا خریدم دوستان گفتن تمام قطعات گارانتی داره موقع خرید حظوری ولی همه بدون گارانتی بودن در ضمن به دلیل ناواردی من در قطعات mainوcpu کارکرده در حد را به جای نو به بهانه آنکه شما cpu رو نمی تونید رو mother boardنصب کنید فروختن در کل من زیاد تو فروم نمیام ولی به دوستان  میگم که افرادی که تو این فروشگاه کار میکنن زیاد هم کاسب های معتبری نبوده و شما نمی توانید این سایت را با سایتی مثل digikala مقایسه کنید .

درود دوست عزیزم

قبل از هر چیزی سال نو رو بهتون تبریک میگم دوست خوبم

 

 

دوست عزیزم چطور به این نتیجه رسیدید و چه چیزی باعث شد این چنین فکر کنید ؟

 

ایا با فروشگاه تماس گرفتید و راجب مشکلتون صحبت کردید ؟ و یا از دیگران بجز مجموعه ی لیون راجب این مسئله کمک گرفتید ؟ و آیا بابت این مسئله به کمک ما نیاز دارید ؟

 

اگر در مورد نصب پردازنده روی مادربورد و اصرار تیم لیون بر این امر میخواید بدونید جواب اینه که چون اسیب به سوکت مادربورد در خیلی از موارد موجب باطل شدن گارانتی میشه ما به مشتریامون کمک میکنیم تا این اتفاق براشون نیفته . حالا شما تصور دیگه ای راجب این امر دارید ما نمی تونیم جلوی تفکر شما رو بگیریم

 

واقعیتش مطلبتون رو امروز دیدم یه مقدار ناراحت شدم چون کلامتون بسیار زننده و تلخ بود و شبیه انتقاد نبود .

 

دو دره باز از دید من کسانی هستن که ذهنها رو شستشو میدن و ذهنهای آرام رو دو دره میکنن و بجاش کینه و نفرت و خشم به ارمغان میارن

امیدوارم هیچ وقت دو دره نشید

 

 

 

در کل مرسی که حرفتونو زدید

 

سال خوبی داشته باشید و پر از آرامش

-------------------------

در ضمن فکر میکنم استارتر عزیز سیستمشون رو تحویل گرفتم و امیدوارم که مشکل دیگه ای نداشته باشن .

 

اگر مشکلی در سیستمتون نیست خیلی خوشحال میشیم که اعلام بفرمایید تا تاپیک به انحراف کشیده نشه @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...