رفتن به مطلب

مجانی و تنها با دادن یک رای برنده کیبورد و ماوس Lian Li شوید


Recommended Posts

lcrz6tdia70ll4c70pyq.jpg

 

شرکت Lian Li با افتخار عنوان می کند که به مناسبت شروع محصولات و خط تولید جدید خود اقدام به برگزاری یک مراسم اهدای رایگان کیبورد و ماوس تولیدی این شرکت به نام TerminAl می نماید . شرکت کنندگان در این مراسم می توانند شانس این را داشته باشند که برنده اولین سری لوازم جانبی تولیدی شرکت Lian Li شوند . پس وقت را از دست ندهید و در این مراسم شرکت کنید . 

علاقه مندان به شرکت در این مراسم می توانند از اول تا بیست و پنجم ماه مارچ و از طریق صفحه فیسبوک شرکت Lian Li در این مراسم شرکت نمایند . هر کسی می تواند به راحتی و تنها با دادن یک رای به رنگ مورد علاقه خود در مورد TerminAl در این مراسم ثبت نام و شرکت نماید . این مراسم هر هفته شش برنده خواهد داشت یعنی برای هر رنگ یک برنده که تا پایان تاریخ مراسم ، هر هفت روز یک بار این شش نفر معرفی می شوند . 

بسته کیبورد و ماوس TerminAl :

TerminAl نام بسته ماوس و کیبورد جدید شرکت Lian Li است که در شش رنگ سبز ، قرمز ، آبی ، طلایی ، نقره ای و مشکی ارائه می شوند . شرکت Lian Li که عمدتا تولید کننده کیس ها و شاسی های کیس های کامپیوتر با کیفیت بالا و زیبایی می باشد در این محصولات جدید خود از همان آلومینیومی که در تولید کیس ها استفاده می کرده بهره برده که این امر سبب زیبایی دو چندان و البته بالا رفتن کیفیت این محصولات شده است . 

قوانین و الزامات : 

این مراسم برای هرکس در هر سن و در هر کجا قابل دسترس است . هر کس می تواند تنها یک رای صادر کند . برندگان هر هفته ، در آخر همان هفته اعلام می شوند اما جوایز بعد از پایان مراسم در تاریخ 25 مارچ ارسال می گردند . 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه فیسبوک شرکت Lian Li مراجعه نمایید . 

 

منبع : Techpowerup

مترجم : حماد قربانی

ویرایش شده توسط Hemad
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...