رفتن به مطلب

فلفل نبین چه ریزه ؛ رونمایی از کامپیوتر گیمینگ قدرتمند شرکت ORIGIN PC


Recommended Posts

zoc70ooa1lkyv37ckr.jpg

 

شرکت Origin PC یک کامپیوتر گیمینگ تحت عنوان Chronos را معرفی و رونمایی کرده است که با وجود جسه و بدنه کوچک و جمع و جور خود دارای قطعات و سخت افزارهای قدرتمندی می باشد . این محصول به حدی قدرتمند است که در حال حاضر از آن به عنوان پرچمدار اصلی شرکت Origin PC یاد می شود . 

 

qfbw6ob9dhoczbvuj.jpg

 

Chronos دارای پیکربندی سخت افزاری مختلفی می باشد - گیمرها می توانند این محصول را به همراه مادربورد Gigabyte Z170N-Gaming 5 یا مادربورد AsRock X99E-ITX/AC/USB 3.1 در اختیار بگیرند . با توجه به مادربورد انتخابی ، Chronos می تواند با هر یک از پردازنده های Skylake مدل Intel Core i5-6500/Core i5-6600K/Core i7-6700K و یا با هر یک از چیپ های Haswell-E مدل  Core i7-5820K/Core i7-5930K/Core i7-5960X همراه باشد . در هر صورت خنک کننده CPU به کار رفته در Chronos ، خنک کننده مایع Origin Frostbyte 120 می باشد . این محصول از تمامی کارت های گرافیک مدرن شرکت های Nvidia و AMD پشتیبانی می کند و شما می توانید حتی از کارت های گرافیک GeForce GTX Titan Z و یا Radeon R9 Fury نیز استفاده کنید . بعلاوه اینکه این کامپیوتر گیمینگ امکان پشتیبانی تا 32 گیگابایت رم DDR4 و همینطور پنج هارد درایو و یک درایو نوری را دارد . 

 

xsgus832s7t130gkyks.jpg

 

با وجود بهره بردن از تمامی این سخت افزارهای قدرتمند ، Chronos به طرز شگفت انگیزی کوچک و جمع و جور است - اندازه این کامپیوتر تنها 35x10x30 سانتیمتر می باشد . همچنین به لطف پایه های مغناطیسی جدا شدنی بر روی Chronos شما می توانید از این محصول هم بصورت افقی و هم بصورت عمودی استفاده کنید . متاسفانه هنوز اطلاعی از قیمت این کامپیوتر گیمینگ در دست نمی باشد .

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...