رفتن به مطلب

Recommended Posts

4b0n1yc5rxr9rmk7rbld.jpg

 

Dune Case یک کیس کامپیوتر شخصی کوچک می باشد که با اولین نگاه همه را به یاد آخرین نسخه Apple Mac Pro می اندازد . ابعاد این کیس 260x215x215 میلی متر و وزن آن 2.6 کیلوگرم می باشد . این محصول که کاملا آلومینیومی می باشد در رنگ های طلایی و مشکی موجود است . 

 

pnvduju7bqtra5ndkt7c.jpg

 

با وجود اینکه این کیس از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به Mac Pro می باشد ، اما از بسیاری جهات دیگر با آن تفاوت دارد از جمله این تفاوت ها می توان به موارد ذیل اشاره نمود ؛ Mac Pro دارای طراحی استوانه ای شکلی می باشد که اجزای اصلی خود را در سه ضلع ساختار مثلثی شکل خود و سیستم خنک کننده را در قسمت وسط خود جای داده است ، این در حالیست که Dune Case روشی کاملا مختلف را اتخاذ کرده است . این کیس به سه قسمت تقسیم شده است که این قسمت ها به صورت عمودی و در رساتای گمانه استوانه ای شکل قرار گرفته اند ، در قسمت میانی این کیس یک مادربورد mini-ITX جای می گیرد ، این در حالیست که دو قسمت باقی مانده میزبان کارت های گرافیک با ارتفاع حداکثر 185 میلی متر و دو هارد درایو 2.5 اینچی می باشند . در قسمت پشتی این محصول یک پنل سفارشی قرار گرفته است که این پنل به مادربورد متصل می شود و عملیات برق رسانی به کلیه قطعات سخت افزاری ازین طریق و بوسیله یک پاور 450W SFX صورت می گیرد ، که متاسفانه این پاور به همراه Dune Case عرضه نمی شود . همچنین ذکر این نکته ضروریست که این محصول و قطعات داخلی آن بوسیله یک فن 140 میلی متری خنک می شوند . 

 

sz9175yls8ok5jyabk84.jpg

 

در حال حاضر طرح Dune Case بر روی وبسایت Kickstarter قرار گرفته است تا ازین طریق طراح این محصول یعنی Alexander Gomez بتواند مبلغ مورد نیاز خود را که 130,000 دلار می باشد برای عرضه این محصول به بازار بدست آورد . Alexander Gomez تا 7 روز دیگر فرصت دارد تا این مبلغ را بدست آورد و اگر موفق به انجام این مهم نشود ، شاید Dune Case هیچگاه به بازار راه پیدا نکند . 

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...