رفتن به مطلب

Recommended Posts

84ix8uk6om880ir907d.jpg

 

همین چند روز پیش بود که کارت گرافیک GeForce GTX 950 بدون پاور کانکتور خارجی معرفی و عرضه شد ، اکنون کارت گرافیک Radeon R7 360 نیز با همین ویژگی عرضه شده است . اما این تمام ماجرا نیست ، با وجود مصرف پایین این کارت گرافیک ، این محصول به صورت پیش فرض و از ابتدا بصورت اورکلاک شده عرضه می شود . به نظر می رسد که این مدل کارت گرافیک Radeon نیز بتواند مانند NVIDIA GTX 950 بهینه سازی شود . 

 

kgratw8ie8om2b6vkhgq.jpg

 

این کارت گرافیک جدید Radeon تولیدی شرکت HIS می باشد و نام کامل و رسمی آن HIS Radeon R7 360 Green iCooler OC است . این کارت گرافیک همچنین به عنوان H360PFN2GR نیز شناخته می شود . این کارت گرافیک به تنها 50W توان نیاز دارد و این یعنی اینکه می تواند به راحتی برق مورد نیاز خود را از طریق اسلات PCI-E که تا 75W برق تولید می کند ، تامین کند . اگر بخواهیم از مشخصات کارت گرافیک Radeon R7 360 Green iCooler OC صحبت کنیم باید بگوییم که این کارت دارای پردازنده گرافیکی می باشد که در فرکانس 1070MHz کار می کند ، این در حالیست که رم 2 گیگابایتی GDDR5 آن در فرکانس 6000MHz کار می کند . این کارت گرافیک دارای یک مموری باس 128 بیتی می باشد و در قسمت پشتی خود دارای پورت ها و اتصالات DL DVI-D, DL DVI-I, DisplayPort و HDMI می باشد . 

قیمت این کارت گرافیک جدید شرکت HIS حدود 100 یورو برآورد شده است . 

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...