رفتن به مطلب

Conga TS170، کوچکترین بردی که از پردازنده‌های اسکای‌لیک شرکت Intel پشتیبانی می‌کند!


Recommended Posts

8exkv54wyxz1d6gsdx7.jpg

 

 

شرکت Congatec به‌تازگی چندین عکس از برد Conga TS170 که برای نرم‌افزارهای گرافیکی متمرکز و شدید طراحی شده، منتشر کرده است. این برد از پردازنده‌های نسل ششم شرکت Intel، و یکی از پرچمدار این سری، یعنی Core i7 6820EQ که دارای 4 هسته با فرکانس پایه 2.8 و فرکانس توربو 3.5 گیگاهرتز، 8 مگابایت کش لایه‌ دوم و مصرف 45 واتی است، پشتیبانی می‌کند. خودِ این پردازنده میزبان نسل نهم گرافیک مجتمع Intel HD Graphics به اسم GT4e است که دارای 72 واحد اجراکننده، 128 مگابایت eDRAM و کلاک نهایی 1150 مگاهرتز می‌باشد; و از OpenCL 2.0، OpenCL 4.3، DirectX12 و کدک HEVC (همان H.256) و همچنین سخت‌افزار شتاب‌دهنده رمگذار و رمزگشای HEVC، VP8، VP9 و VDENC ویدئو پشتیبانی می‌کند. این میزان قدرت سخت‌افزاری، به معنای پشتیبانی از سه مانیتور همزمان با رزولوشن 4K (ابعاد پیکسلی 3840x2160) با کانکتور HDMI 1.4 و DisplayPort 1.2 نیز می‌باشد. از طراحی برد Conga TS170 می‌توان گفت از این برد در سرورهای مدیا IoT edge node، جایی که فرآیندهای کدگذاری و موارد شبیه به آن اجرا می‌شود، استفاده خواهد شد.

 

اندازه‌ی قالب eDRAM در عکس بالا، حدود 77 میلیمتر مربع اندازه‌گیری شده است و به نظر می‌رسد اندازه‌ی قالب مدار بین 210 تا 220 میلیمتر مربع باشد. بیشتر از 65 درصد این قالب را گرافیک مجتمع تصرف می‌کند و اینگونه برآورد می‌شود که شرکت اینتل قصد دارد تا جدی گرفتن گرافیک را ادامه دهد.

 

 

 

منبع: legitreviews

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...