رفتن به مطلب

Recommended Posts

xbje2v063ycl0vewt7gv.jpg

 

شرکت Seagate محصولی جدید را رونمایی کرد که به نظر می آید سریع ترین SSD باشد که تا کنون معرفی شده است . سرعت انتقال داده این درایو حتی تا 10 گیگابایت بر ثانیه هم می رسد . این SSD جدید که نسبت به سریع ترین SSD پیش از خود ارزان تر است و دارای مصرف انرژی کمتری می باشد از 4 گیگابایت بر ثانیه سرعت انتقال داده بیشتری برخوردار است . 

Brett Pemble نائب رئیس بخش محصولات SSD شرکت Seagate می گوید : " هدف از ساخت چنین محصولی راحتی کار کاربران برای انتقال هرچه سریعتر داده ها و اطلاعات مورد نظرشان می باشد ، خواه این اطلاعات کاری باشند خواه شخصی ، با استفاده از تکنولوژی استفاده شده در این SSD در کسری از ثانیه می توانید اطلاعات خود را جا به جا کرده و به آنها دسترسی داشته باشید . " این تکنولوژی با هر سیستمی که از پروتوکل NVMe پشتیبانی می کند ، کار می کند ، این پروتوکل به این دلیل توسط شرکت Seagate و سایر ارائه دهندگان کنسرسیوم ایجاد و توسعه یافته است که جای استانداردهای SATA لگاسی را بگیرد و همچنین هرگونه انسداد اطلاعاتی را از بین ببرد . کار NVMe  این است که لایه هایی از دستورات را برای سریع تر کردن و ساده تر کردن زبان انتقال اطلاعات ، کاهش می دهد . 

در کنار این SSD با سرعت انتقال داده 10 گیگابایت بر ثانیه که از اسلات PCI-E x16 استفاده می کند ، شرکت Seagate یک مدل دستگاه دیگر را نیز رونمایی کرد که از اسلات PCI-E x8 استفاده می کند . سرعت انتقال داده در این محصول به 6.7 گیگابایت بر ثانیه می رسد که آن را تبدیل به سریع ترین SSD با اسلات PCI-E x8 می کند . 

هر دوی این درایو های حالت جامد تابستان امسال دربازار عرضه خواهند شد .

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مرسی از شما ..

تا میتونید تبلیغ این شرکت سیگیت رو کنید  @};-  @};-  @};-

 

امیدوارم با قیمت معقول در لیون موجود بشه که همه بتونن استفاده کنن. :)  :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...