رفتن به مطلب

بالاخره مدل 16GB رم های HyperX Impact شرکت Kingston هم تولید شد


Recommended Posts

 

 kzudwdj3qklsdzj6w2sg.jpg

 

بخش HyperX شرکت Kingston که کار طراحی و تولید رم های کامپیوتری را بر عهده دارد ، از عرضه یک ماژول رم 16 گیگابایتی DDR4 از سری Impact این شرکت خبر داد . تا کنون خط تولید Impact شرکت Kingston حداکثر رم های 8 گیگابایتی تولید می کرد . اضافه شدن این رم 16 گیگا بایتی به این خط تولید همچنین سبب خواهد شد که کیت های این سری رم ها با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت نیز تولید و عرضه شوند .

این رم جدید قرار است که در فرم SO-DIMM عرضه شود و این یعنی اینکه عمدتا برای نوت بوک ها استفاده خواهد شد . این رم در فرکانس 2133MHz و 2400MHz کار می کند و دارای دوره های تاخیر مختلفی می باشد . یک رم 16 گیگابایتی DDR4-2133 سری Impact دارای تاخیر CAS به میزان 13 کلاک خواهد بود ، این در حالیست که یک کیت 64 گیگابایتی 2133MHz با تاخیر CL14 کار می کند . رم 16 گیگابایتی DDR4-2400 با تاخیر CL14 و کیت 32 گیگابایتی که مجموعه ای از همان رم می باشد با تاخیر CL15 کار می کند . 

این رم جدید با ولتاژ 1.2V کار می کند و بهترین کار کرد را با چیپست های سری 100 شرکت Intel دارد . این رم همچنین از نمایه های Intel XMP نیز پشتیبانی می کند ، این امر بدین معناست که این رم به آسانی اورکلاک می شود . 

محصول جدید شرکت Kingsotn یعنی رم 16 گیگابایتی سری Impact را می توانید به صورت آنلاین سفارش دهید و پس از اینکه به بازار آمد ( بزودی ) آن را تحویل بگیرید . قیمت این محصول با توجه به سرعت و کیت خریداری شده بین 109 تا 445 دلار آمریکا می باشد . 

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...