رفتن به مطلب

Recommended Posts

4ww2aaxcq0p6x2qqka.jpg

 

سالیان زیادی است که شرکت ASRock بعنوان یک شرکت مادربورد سازی که همواره در کارهایش نوآوری به خرج داده و ویژگی های خاص و جدیدی به محصولاتش اضافه می کند شناخته شده است . در بسیاری از موارد حتی دیده شده که این شرکت تایوانی تکنولوژی هایی را که به جرات می توان گفت هیچ رابطه ای با هم ندارند را ترکیب کرده و استفاده ای مناسب از آنها به عمل آورده است ، شاید همین امر سبب شده که ASRock تبدیل به ASRock  شود . 

این شرکت بار دیگر با یک محصول جدید و نوآورانه وارد بازار شده است . شرکت ASRock دو مادربورد جدید LGA1151 را که دارای اسلات PCI-E 3.0 x16 عمودی مخصوص کارت گرافیک می باشند عرضه کرده است . این مادربوردها که B150M-PIO و H110M-PIO نام دارند به گونه ای طراحی شده اند که مخصوص کامپیوترهای All-In-One و یا کیس های خاص و عجیب و غریب PC می باشند . 

 

7yluipc2uikvy9hvc44.jpg

 

بیشتر قابلیت ها و مشخصات این دو بورد جدید شبیه به هم می باشد ، هر دو آنها دارای قالب microDTX یعنی سایز 203x211 میلی متر می باشند و از تمامی پردازنده های Intel Skylake پشتیبانی به عمل می آورند . بر روی این بوردها دو اسلات رم DDR4-2133 می باشد که می توان تا 32 گیگابایت رم را بر روی آنها سوار کرد ، همچنین دو پورت SATA 3.0 ، وای فای آنبورد ، دو اتصال برق و یک پورت DVI در قسمت پشتی از دیگر مشخصات این دو مادربورد می باشد . متاسفانه این بوردها از اسلات PCI-E x1 یا اسلات PCI لگاسی برخوردار نیستند . در قسمت پشتی این مادربوردها کاربران می توانند پورت های USB 3.0 ، PS/2 و همینطور جک های صدا را مشاهده نمایند . تنها فرق میان این دو مادربورد چیپست آنهاست ، در مادربورد B150M-PIO از چیپست B150 استفاده شده است که از تکنولوژی Intel Small Business Advantage 4.0 پشتیبانی می کند و در مادربورد H110M-PIO از چیپست H110 استفاده شده است . 

هنوز هیچ اطلاعی از قیمت و یا تاریخ عرضه این دو مادربورد در دست نمی باشد . 

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

من همیشه واسم سوال بوده چرا کارت گرافیکها رو طرح دار میزنن در صورتی که تو کیس طوری نصب میشه که دیگه اون طرح روی کارت گرافیک قابل مشاهده نیست

با این مادربردها و کمی دستکاری کیس طرح کارت گرافیک هم در کیس خود نمایی میکنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...