رفتن به مطلب

آیا Magnus EN980 قدرتمندترین مینی کامپیوتر جهان است؟


Recommended Posts

iszgq32lah5xzdv5j638.jpg

 

شرکت Zotac یک مینی PC ارائه کرده است که به ادعای این کمپانی قوی ترین مینی PC می باشد که تا کنون عرضه شده است . نام این مینی کامپیوتر Magnus EN980 می باشد و از قطعات سخت افزاری قدرتمندی برخوردار است ، بنابراین شاید ادعای شرکت Zotac خیلی بیراه نباشد . 

Magnus EN980 تمام قدرت و مشخصات مورد نیازی را که یک کامپیوتر دسکتاپ قدرتمند به شما ارائه می دهد را عرضه می کند منتها در قالبی کوچکتر . این محصول که از پردازنده نسل ششم اینتل Skylake بهره می برد از کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 980 نیز استفاده می کند ، که این امر بدین معناست که این محصول کوچک می تواند تجربه لذت بخشی از واقعیت مجازی را در اختیار کاربران خود قرار دهد . علاوه بر اینها ، این مینی کامپیوتر می تواند با استفاده از پورت های HDMI و DisplayPortهایی که دارد به چهار صفحه نمایش متصل شود . سایر ویژگی ها و مشخصات این محصول عبارتند از یک پورت USB 3.1 Type-C ، شبکه دوال گیگابیت ، وای فای 802.11ac ، و یک خنک کننده آبی که سبب می شود Magnus EN980 کاملا بی صدا باشد . 

مینی کامپیوتر جدید شرکت Zotac قرار است که بهار امسال در بازارها عرضه شود اما هنوز چیزی در این باره صد در صد نمی باشد. کمپانی Zotac هنوز در رابطه با قیمت و تاریخ دقیق عرضه این مینی کامپیوتر چیزی نگفته است اما همه چیز به زودی و در نمایشگاه CeBIT سال 2016 مشخص خواهد شد . 

 

منبع : hitechreview
مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...