رفتن به مطلب

Recommended Posts

wvfjthmmcun131topfr.jpg

 

 

شرکت ژاپنی Scythe دومین نسخه از سری خمیر حرارتی Thermal Elixer خود را معرفی کرد. بعد از جمع‌آوری نقدها و نظرات کاربران و همچنین تجربه‌ی کسب شده از اولین نسخه‌ی Thermal Elixer، مهندسان شرکت Scythe نسخه‌ی بهبود یافته این خمیر حرارتی را تولید کردند. Thermal Elixer 2 از فناوری ذره‌های هیبریدی آلومینیوم خالص و مواد اولیه باکیفیت ساخته شده است و به لطف این ترکیب، مقاومت حرارت به طور قابل توجهی کاهش یافته و به مقدار 0,013 K/W رسیده است. با وجود افزایش کارایی، هیچگونه ناسازشی برای استفاده‌ی آسان بوجود نیامده است.

 

 

pmbe1yj3gvo9258d195q.jpg

 

 

شرکت Scythe در فرآیند توسعه‌ی خمیر حرارتی Thermal Elixer 2 دقت زیادی خرج داد. هدف این شرکت، تولید خمیر حرارتی بسیار قدرتمند با سهولت در استفاده و همچنین ضد رسانای الکتریکی بود. تمام مزایای ذکر شده با هم در محصول نهایی مخلوط شدند. مدت زمان خشک شدن خمیر حرارتی Thermal Elixer 2 بسیار کند بوده و برای استفاده طولانی مدت مناسب می‌باشد. از این خمیر حرارتی می‌توان هم در CPU و هم GPU و در دمای 20- تا 120 درجه‌ی سلسیوس استفاده کرد. این خمیر همانند جد خود به یک سرنج پلاستیکی مجهز شده که محتوی 5 گرم (بجای 3.5 گرم) خمیر حرارتی Thermal Elixer 2 بوده و  طریقه‌ی استفاده از آن نیز آسان است. خمیر حراراتی مورد بحث نیازی به محرک حرارتی ندارد و با ریخته شدن، به حداکثر پتانسیل خود می‌رسد.

 

هم‌اکنون خمیر حرارتی جدید Thermal Elixer 2 SCTE-2000 با قیمت 4.60 یورو در بازار جهانی موجود می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این محصول، به این صفحه مراجعه فرمایید.

 

 

6a2m9ri9glzzuqnrno3x.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...