رفتن به مطلب

سری جدید کیبردهای مکانیکی شرکت Cooler Master از راه رسیدند


Recommended Posts

m088uvbqh1rm6kwjtwml.jpg

 

 

شرکت Cooler Master دو کیبرد جدید را با نام‌های MasterKeys Pro L و MasterKeys Pro S معرفی کرد. کلیدهای این دو کیبرد کاملاََ مکانیکی هستند، ولی تنها برای فرآیند گیمینگ طراحی نشده‌اند.

 

دو کیبرد MasterKeys Pro L و MasterKeys Pro S مشخصات تقریباََ یکسانی دارند: هردو مجهز به نور پس‌زمینه RGB بوده (16.7 میلیون رنگ)، سویچ بکار رفته در آنها، از سری سویچ‌های مکانیکی Cherry MX است و هردو طراحی جمع و جوری دارند. داخل این دو کیبرد، خانه‌ی پردازنده‌ی Cortex-M3 با سرعت 72 مگاهرتز است و طبق گفته‌ی شرکت Cooler Master، این پردازنده از چیپ Cortex-M0 که در سایر کیبردهای بازار استفاده شده، حدود 25 درصد سریعتر است. علاوه بر این، دو کیبرد مذکور به 512 کیلوبایت حافظه‌ی داخلی برای ذخیره‌ی پروفایل‌ها و تنظیمات مجزه گشته‌اند. همچنین چهار افکت نوری "نفش کشیدن، موج، روشن شدن با فشار دکمه و گردش رنگ"، همراه این دو کیبرد می‌باشند. کاربر می‌تواند براساس نیاز خود، از میان سه سویچ Cherry MX آبی، قرمز و قهوه‌ای، یکی را برای کیبرد خود انتخاب کند.

 

تفاوت عمده بین کیبرد MasterKeys Pro L و MasterKeys Pro S در داشتن و نداشتن قسمت نامپد است که کیبرد MasterKeys Pro L دارای این قسمت و کیبرد MasterKeys Pro S فاقد آن است. ابعاد و وزن کیبرد MasterKeys Pro L برابر 439.2x130.3x42 میلیمتر و 1090 گرم و ابعاد و وزن کیبرد MasterKeys Pro S برابر 359x130.8x39 میلیمتر و 930 گرم است.

 

هم‌اکنون دو کیبرد جدید MasterKeys Pro L و MasterKeys Pro S با قیمت‌های 170 و 140 یورو در بازار جهانی به فروش می‌رسند.

 

 

5706e1rg1nw9zzuz5rr.jpg

 

 

 

منابع: hitechreview و techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...