رفتن به مطلب

فرمول موفق اورکلاک بار دیگر در دست شرکت ASRock، اینبار در اندازه‌ای کوچکتر و ظاهری جذاب‌تر!!


Recommended Posts

q80ls1bz8igp4b77vw9.jpg

 

 

شرکت ASRock اینبار آمده است تا نسخه‌ی micro-ATX از پرچمدار خود را برای سوکت LGA1151 و مخصوص عملیات اورکلاک; معرفی کند. این مادربرد که اورکلاکرهای حرفه‌ای را نشانه گرفته، Z170M OC Formula نام دارد. اگرچه بخاطر استاندارد ابعادی micro-ATX، مساحت این مادربرد به 244 میلی‌متر مربع رسیده، ولی این مادربرد تنها دارای دو شکاف نصب رم DDR4-DIMM است که دلیل این اقدام شرکت ASRock، حفظ و ذخیره‌‌سازی فضای مفید برد PCB مادربرد و  بکارگیری قطعات الکترتیکی قوی‌تر است. مادربرد مذکور از یک کانکتور 24 پینی ATX و یک کانکتور 8 پینی EPS برای تغذیه خود، و یک مدار رگولاتور 14 فازی برای تغذیه پردازنده و یک مدار رگولاتور 2 فازی برای تغذیه‌ حافظه استفاده می‌کند.

 

 

00tczl36robmdfa87.jpg

 

 

شرکت ASRock در مادربرد خود از برد PCB باارزش10 لایه‌‌ای بهره برده است تا اختلالات الکتریکی را به کمترین حد ممکن برساند. اورکلاکرها همچنین توسط کلیدهای تنظیم اورکلاک آنبرد، سنجش و اندازه‌گیری ولتاژ، کلید کنترل خودکار اورکلاک، رشته نورهای LED و کلید سویچ دستی بین دو چیپ افزوده شده‌ی EEPROM پذیرایی می‌شوند. علاوه بر این موارد، قابلیت طلایی HyperBClk نیز با وجود مخالفت‌های شرکت اینتل، با این مادربرد همراه شده است. این قابلیت با کمک مولد ساعت خارجی، موجب کنترل بهتر کاربر بر کلاک پایه می‌شود. شکاف‌های توسعه موجود در مادربرد Z170M OC Formula  تنها شامل دو شکاف PCI-Express 3.0 x16 (با گذرگاه مشترک x8/x8) و یک شکاف PCI-Express 3.0 x16 که در اصل بصورت الکتریکی، x4 بوده و به کنترل‌کننده‌ی هاب پلتفرم متصل است، می‌باشد. درگاه‌های اتصال دستگاه‌های ذخیره سازی نیز برابر یک شکاف پرسرعت 32 گیگابایتی M.2 و 8 درگاه SATA 6Gb/s است که چهارتا از این درگاه‌ها، می‌توانند دو درگاه پرسرعت‌تر SATA-Express با سرعت 16 گیگابیت بر ثانیه را تشکیل دهند. دو درگاه USB 3.1 (که یکی از آنها از نوع Type-C است)، هشت درگاه USB 3.0، سیستم صوتی بالارده‌ی شرکت ASRock به اسم Purity Audio 3 و رابط Gigabit Ethernet از شرکت اینتل، دیگر درگاه‌های مدرن مادربرد Z170M OC Formula را می‌سازند.

 

 

7vt2otg7l2vovnv7ks4n.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

چرا ازاینا تو ایران نمیاد نسل قبلی خوب ازراک اومد

این نسل که ازراک ترکونده چرا هیچکدوم تو بازار موجود نمیشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...