رفتن به مطلب

اشتباه خرید از لیون


tonypb
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام

در حال حاضربرای خرید از وبسایت لیون حتما باید قبل ازپرداخت سفارش تماس گرفت به خصوص زمانی که تعداد سفارش بالا باشد و تنوع زیاد 

این وبسایت معتبر هست و درستکار،  اما سایتشون در فروش آنلاین و اصول فروش آنلاین ایرادات اساسی داره و نمیشه برای مثال راحت بدون تماس خرید هارو ثبت کرد بعد پرداخت کرد و منتظر ارسال بود باید هماهنگی های تلفنی انجام بشه که با اصول فروش آنلاین مغایر هست. اما با پیگیری های مدیریت محترم این وبسایت انشاا... به این مهم دست پیدا کند

و قطعا مدیریت قوی و انتقاد پذیر و نیروی انسانی و اتوماسیون اصولی و حرفه ای میتواند موثر باشد به نظر میرسد همچنان سیستم فروش این سایت وابستگی شدیدی به سیستم فروش سنتی دارد.

با آرزوی موفقیت برای این مجموعه 

ویرایش شده توسط aminlion
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

در حال حاضربرای خرید از وبسایت لیون حتما باید قبل ازپرداخت سفارش تماس گرفت به خصوص زمانی که تعداد سفارش بالا باشد و تنوع زیاد 

این وبسایت معتبر هست و درستکار،  اما سایتشون در فروش آنلاین و اصول فروش آنلاین ایرادات اساسی داره و نمیشه برای مثال راحت بدون تماس خرید هارو ثبت کرد بعد پرداخت کرد و منتظر ارسال بود باید هماهنگی های تلفنی انجام بشه که با اصول فروش آنلاین مغایر هست. اما با پیگیری های مدیریت محترم این وبسایت انشاا... به این مهم دست پیدا کند

و قطعا مدیریت قوی و انتقاد پذیر و نیروی انسانی و اتوماسیون اصولی و حرفه ای میتواند موثر باشد به نظر میرسد همچنان سیستم فروش این سایت وابستگی شدیدی به سیستم فروش سنتی دارد.

با آرزوی موفقیت برای این مجموعه 

به نکته خوبی اشاره کردید.واقعا با توجه با سابقه بالای لایون انتظار میره این ایرادو برطرف کنند.

البته باید خودشون هم تامین موجودی کنند تا برای چیزهای پیشو پا افتاده وریز لاقل منتظر نذارند مارو

مدت ها بود منم از لیون ناراضی بودم ولی چیزی نگفتم فکر می کنم الان مکان و زمان مناسبیست. به نظرم لیون بیشتر بدرد دوستان تهرانی میخوره تا شهرستانی ها چون پست ترمینالی و تیپاکس دردسر زیادی داره و بعد از نارضایتی که از خرید قبلیم داشتم(مانیتور و هارد دیسک و کیس و چند قطعه دیگه که سر کیس خیلی اذیت شدم و چندین و چند امد و رفت و هزینه اضافه و دردسر و معطل شدن داشت ) و بعد از آن خرید دیگه لیون از اولویت های خریدم خارج شد ولی از حق که نگذریم بخش فروم لیون زنده و قوی به کارش ادامه میده و این هم برای من اهمیت دارد با تشکر از استارتر

البته همه سایتها و شرکت ها به اینگونه هستند ولی لایون کمی بیشتر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

در حال حاضربرای خرید از وبسایت لیون حتما باید قبل ازپرداخت سفارش تماس گرفت به خصوص زمانی که تعداد سفارش بالا باشد و تنوع زیاد 

این وبسایت معتبر هست و درستکار،  اما سایتشون در فروش آنلاین و اصول فروش آنلاین ایرادات اساسی داره و نمیشه برای مثال راحت بدون تماس خرید هارو ثبت کرد بعد پرداخت کرد و منتظر ارسال بود باید هماهنگی های تلفنی انجام بشه که با اصول فروش آنلاین مغایر هست. اما با پیگیری های مدیریت محترم این وبسایت انشاا... به این مهم دست پیدا کند

و قطعا مدیریت قوی و انتقاد پذیر و نیروی انسانی و اتوماسیون اصولی و حرفه ای میتواند موثر باشد به نظر میرسد همچنان سیستم فروش این سایت وابستگی شدیدی به سیستم فروش سنتی دارد.

با آرزوی موفقیت برای این مجموعه 

درود

بسیار ممنونم از توجه شما

نکته ای هستش که ما کاملا بهش واقفیم و مهمتر از همه اینکه بخشیش رو با دادن پیغام از اسفند ماه 94 حلش کردیم و این بخش سریعا همه مسائل و نحوه و مراحل سفارش شما رو کاملا بعد از بررسی پیغام میده

 

البته باگهایی داشته که در حال رفع و رجوع اون هستیم

 

با راه اندازی و ارسال پیغام دیگه نیازی به تلفن نیست . فقط و فقط در مواقع ضروری که میخوایم سریعا کار مشتری رو راه بندازیم که خدای نکرده وقفه ای در سفارش ایجاد نشه بخش فروش تلفنی بهشون خبر میدن

--------------------------------------------------------

@};-  توضیح در مورد تعطیلات نورزی :

 

خیلی از کالاها در انبار لیون کامپیوتر موجوده و خیلی از کالاها که تعدادشون کم نیست در انبار موجود نیست و به صورت بک تو بک برای مشتری از منبع تهیه میشه و برای مشتری ارسال میشه . متاسفانه خیلی از شرکتهای اصلی قبل از عید اعلام کردن که در ایام نوروز به هیچ عنوان کار نمیکنن حتی خیلی از این شرکتها از 20 اسفند تعطیل شده بودند .

 

حالا مطلب اینجاست که فکر میکنم همگی درک کنید : در لیون کامپیوتر پرسنل به گونه ای هستند که اگر لیون رو مال خودشون و مشتریها رو دوست خودشون ندونن جایی در لیون ندارن . یعنی هر وقت عذرپرسنلی رو خواستیم مطمئننا به این دلیل بوده که به نفع مجموعه و مشتری کار نمی کرده . لذا اکثر پرسنل در لیون کامپیوتر از کمترین مرخصی خود طی سال بحره می برن که حق مسلم اوونهاست در نتیجه همه با هم هماهنگ میشیم که در ایام نوروز کالا ارسال نکنیم .

به همین دلیل در پایان سال 94 اعلام کردیم که سفارشات از تاریخ 28 اسفند تا 13 فررودین از 14 فروردین به بعد ارسال میشن و کاملا شفاف در کانال تلگرام و خبر سایت و بنر سایت اعلام کردیم

ولی بخشی از پرسنل به نوبت برای پاسخگویی به سفارشات اومدن و به اکثر خریدهایی که انجام شده بوده پیغام فرستادن . و به مشتریان رسیدگی کردن

 

این توضیحی مختصر در مورد ایام نوروز بودش

-----------------------------------------------

 

@};-  مطلب چندتا از دوستان که انتقاد کرده بودن رو خوندیم .

یکی از مهمترین نکاتی که ما رسیدگی میکنیم نواقض و انتقادات و پیشنهاداتی هستش که توسط شما کاربران به ما اعلام میشه . ما همه موارد رو بدون چون و چرا بررسی میکنیم ولی نمیشه درجا همه موارد رو رفع و رجوع کرد .

 

اگر دقت کنید شاید در مورد شخص و یا مجموعه ای اگر تاپیک بزنید و انتقاد کنید به درخواست اون شخص و یا مجموعه شاید تاپیک رو حذف کنیم . ولی وقتی در مورد لیون انتقاد میکنید ( که البته تاپیک مربوط به انتقادات وجود داره و ازتون میخوایم حتما اونجا مطلبتون رو بنویسید @};-  ) ما فقط مسئله رو بررسی میکنیم و پیگیری میکنیم و در نهایت پاسخ میدیم .

 

ما مثل خیلی از مجموعه ها بی اشتباه نیستیم ولی درصد اشتباهاتمون رو همیشه رصد میکنیم و هر سال کمتر از سال گذشته نسبت به فروش اشتباه داشتیم و این افتخار فقط با انتقادات و نظرات شما موثر شده

 

ما خیلی وقتها تند ترین انتقادات رو در فروم نسبت به خودمون و حتی توهینها رو در مورد خودمون داشتیم ولی مهمترین چیز برای ما این بوده که مسئله رو رسیدیگی کنیم نه اینکه روی کلمات و توهینها تمرکز داشته باشیم .

 

 

-----------------------------------

 

یه خبر خوش : :x

 

1 - پرسنل جدیدی در حال اضافه شدن برای قوی تر کردن بخشهایی از لیون کامپیوتر دارن استخدام میشن

2 - در سال جدید سایت جدیدی با امکانات جدیدی از مجموعه لیون با اسم دیگه ای و با خدمات دیگه ای :D  خواهید دید

3 - امکانات خوبی به فروشگاه و فروم اضافه خواهد شد

4 - روی کالاهای جدیدی که تا به الان وارد ایران نشدن بیشتر تمرکز خواهد شد

5 - بقیه به زودی ;)

 

------------------------------

در کل خیالتون راحت باشه که ما برای رشد خودمون و پیشرفت خودمون و بعد برای رضایتمندی بیشتر شما عزیزان تلاش خواهیم کرد و به هیچ عنوان نظرات شما عزیزان رو نادیده نخواهیم گرفت .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم  مهرماه بود فکر کنم یه رم کینگستون چهارگیگ خریدم تو توضیحات سفارش نوشتم رنگ مشکی میخوام سفید واسم فرستادن :clapping:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

چیزی که خیلی مهمه اینه که در برخورد با مجموعه لیون همه سعیشون رو میکنن تا در حد امکان رضایت طرف جلب بشه .

این بزرگترین برتری لیونه .

اشتباه همه جا هست و در هرجای هم بد هست و باید تا حد امکان پیشگیری کرد یا درصورت که نشد به سریع ترین شکل برطرف بشه .

اما از همه اینها مهمتر اندیشه و فکر مسئولی هست که باید مشکل رو حل کنه . این که واقعا میخواد یا نه . اگر یک مسئولی واقعا بخواد مشکل هرچقدر هم که بزرگ و پیچیده باشه حل میشه .

بارها در دانشگاه و جاهای دیگه دیدم که طرف علاقه ای به حل مشکل نداره وفقط اون رو به بقیه نسبت میده تا راحت باشه . اگر مسئول یک بخش نباشه هیچ کس جواب گو نیست . به راحتی میتونن مشکل رو حل کنن اما آدم رو پاس میدن به یکی دیگه . بارها دیدم که مشکل من به راحتی توسط یک نفر و توی یک دقیقه قابل حل بوده اما چند روز دنبالش دویدم . بارها شده که در مواردی حقم توی دانشگاه از بین رفته اما نتونست کاری کنم . چرا چون استاد یا مسئول مربوطه میدونه جریان از چه قراره اما اهمیتی نمیده . حق آشکاره همه هم قبول دارن اما کاری نمیکنن ! :(  تهش اینه که از این که وقتشون رو گرفتی معذرت بخوای بری . :crying: 

 

بنی آدم اعضای یکدیگرند

که در آفرینش ز یک گوهرند

 

چو عضوی به درد آورد روزگار

دگر عضوها را نماند قرار

 

تو کز محنت دیگران بی غمی

نشاید که نامت نهند آدمی

 

واقعا برام سوال بود که این افراد راحت شب میخوابن یا نه !؟!؟!؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوستان 

من هم روز شنبه برای خرید حضوری به فروشگاه مراجه کردم و خریدی حدود 800 تومنی داشتم اما در کمال نا باوری گفتن نمیتونن جنس های من  رو جور کنن چون داشتن جنس ها مشتری های پیکی رو جور می کردن 

واقعا باید مشتری با پول نقد و حضوری رو به مشتری با پیک که خرید نسبت کمتری هم داره باید ترجیح داد واقعا برام عجیب بود 

مشتری که حضوری میاد حتما برای خرید قطعه  عجله داره 

من که مشتری ثابت لیون بودم به ناجار رفتم از جای دیگه خرید کردم و بهم یه چورایی بر خورد که مشتری پیکی رو به مشتری حضوری ترجیح دادن.

دوست عزیز چه حضوری و چه غیر حضوری، اون عزیزان زود تر از شما جنسشون رو سفارش دادند در واقع زود تر از شما اعلام نیاز کردند، پس باید نوبت رو رعایت می کردند.در ضمن اون دوستان معمولا پیشاپیش مبلغ رو به حساب ریختن پس دیگه دلیلی برای این مورد باقی نمی مونه.باتشکر
لینک به دیدگاه
Share on other sites

امروز سفارشم به دستم رسید

ممنون از تیم لیون

امیدوارم هر چه زودتر فروشگاه موبایل لیون هم راه بیفته  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

بسیار ممنونم از توجه شما

نکته ای هستش که ما کاملا بهش واقفیم و مهمتر از همه اینکه بخشیش رو با دادن پیغام از اسفند ماه 94 حلش کردیم و این بخش سریعا همه مسائل و نحوه و مراحل سفارش شما رو کاملا بعد از بررسی پیغام میده

 

البته باگهایی داشته که در حال رفع و رجوع اون هستیم

 

با راه اندازی و ارسال پیغام دیگه نیازی به تلفن نیست . فقط و فقط در مواقع ضروری که میخوایم سریعا کار مشتری رو راه بندازیم که خدای نکرده وقفه ای در سفارش ایجاد نشه بخش فروش تلفنی بهشون خبر میدن

--------------------------------------------------------

@};-  توضیح در مورد تعطیلات نورزی :

 

خیلی از کالاها در انبار لیون کامپیوتر موجوده و خیلی از کالاها که تعدادشون کم نیست در انبار موجود نیست و به صورت بک تو بک برای مشتری از منبع تهیه میشه و برای مشتری ارسال میشه . متاسفانه خیلی از شرکتهای اصلی قبل از عید اعلام کردن که در ایام نوروز به هیچ عنوان کار نمیکنن حتی خیلی از این شرکتها از 20 اسفند تعطیل شده بودند .

 

حالا مطلب اینجاست که فکر میکنم همگی درک کنید : در لیون کامپیوتر پرسنل به گونه ای هستند که اگر لیون رو مال خودشون و مشتریها رو دوست خودشون ندونن جایی در لیون ندارن . یعنی هر وقت عذرپرسنلی رو خواستیم مطمئننا به این دلیل بوده که به نفع مجموعه و مشتری کار نمی کرده . لذا اکثر پرسنل در لیون کامپیوتر از کمترین مرخصی خود طی سال بحره می برن که حق مسلم اوونهاست در نتیجه همه با هم هماهنگ میشیم که در ایام نوروز کالا ارسال نکنیم .

به همین دلیل در پایان سال 94 اعلام کردیم که سفارشات از تاریخ 28 اسفند تا 13 فررودین از 14 فروردین به بعد ارسال میشن و کاملا شفاف در کانال تلگرام و خبر سایت و بنر سایت اعلام کردیم

ولی بخشی از پرسنل به نوبت برای پاسخگویی به سفارشات اومدن و به اکثر خریدهایی که انجام شده بوده پیغام فرستادن . و به مشتریان رسیدگی کردن

 

این توضیحی مختصر در مورد ایام نوروز بودش

-----------------------------------------------

 

@};-  مطلب چندتا از دوستان که انتقاد کرده بودن رو خوندیم .

یکی از مهمترین نکاتی که ما رسیدگی میکنیم نواقض و انتقادات و پیشنهاداتی هستش که توسط شما کاربران به ما اعلام میشه . ما همه موارد رو بدون چون و چرا بررسی میکنیم ولی نمیشه درجا همه موارد رو رفع و رجوع کرد .

 

اگر دقت کنید شاید در مورد شخص و یا مجموعه ای اگر تاپیک بزنید و انتقاد کنید به درخواست اون شخص و یا مجموعه شاید تاپیک رو حذف کنیم . ولی وقتی در مورد لیون انتقاد میکنید ( که البته تاپیک مربوط به انتقادات وجود داره و ازتون میخوایم حتما اونجا مطلبتون رو بنویسید @};-  ) ما فقط مسئله رو بررسی میکنیم و پیگیری میکنیم و در نهایت پاسخ میدیم .

 

ما مثل خیلی از مجموعه ها بی اشتباه نیستیم ولی درصد اشتباهاتمون رو همیشه رصد میکنیم و هر سال کمتر از سال گذشته نسبت به فروش اشتباه داشتیم و این افتخار فقط با انتقادات و نظرات شما موثر شده

 

ما خیلی وقتها تند ترین انتقادات رو در فروم نسبت به خودمون و حتی توهینها رو در مورد خودمون داشتیم ولی مهمترین چیز برای ما این بوده که مسئله رو رسیدیگی کنیم نه اینکه روی کلمات و توهینها تمرکز داشته باشیم .

 

 

-----------------------------------

 

یه خبر خوش : :x

 

1 - پرسنل جدیدی در حال اضافه شدن برای قوی تر کردن بخشهایی از لیون کامپیوتر دارن استخدام میشن

2 - در سال جدید سایت جدیدی با امکانات جدیدی از مجموعه لیون با اسم دیگه ای و با خدمات دیگه ای :D  خواهید دید

3 - امکانات خوبی به فروشگاه و فروم اضافه خواهد شد

4 - روی کالاهای جدیدی که تا به الان وارد ایران نشدن بیشتر تمرکز خواهد شد

5 - بقیه به زودی ;)

 

------------------------------

در کل خیالتون راحت باشه که ما برای رشد خودمون و پیشرفت خودمون و بعد برای رضایتمندی بیشتر شما عزیزان تلاش خواهیم کرد و به هیچ عنوان نظرات شما عزیزان رو نادیده نخواهیم گرفت .

 

در.ود جناب حسینی اینجا جاش نیست ولی صندلی ها کی موجود میشه و قیمت میخوره؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من این تاپیکو الان دیدم و بهتر دونستم نظر شخصیمو بدم

همونطور که آقای حسینی عزیز گفتن باید قبل از سفارش زنگ بزنیم و موجودی رو جویا بشیم! (تازه اگه بخش فروش در دسترس باشه!) ولی آخه چرا؟ اگه لیون ادعای حرفه ای بودن داره؛ باید به جای ساختن کلیپ های حرفه ای و چیزهای جنبی؛ اول این مشکل اساسی رو برطرف کنه! 

جناب حسینی برای مارکتینگ حرفه ای باید سیستم فروش سطح بالایی داشت. در حالی که شما اکثرا نوآوری هاتون در چیزهای جنبیه. نمی گم اونا بدن. ولی این کار شما مثل این می مونه که به جای آپدیت ماشین پیکان به بنز؛ بیاید و پیکان رو اسپورت کنید و رنگ و رو بدید! در حالی که ذات ماشین همون پیکانه!

با تشکر @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من این تاپیکو الان دیدم و بهتر دونستم نظر شخصیمو بدم

همونطور که آقای حسینی عزیز گفتن باید قبل از سفارش زنگ بزنیم و موجودی رو جویا بشیم! (تازه اگه بخش فروش در دسترس باشه!) ولی آخه چرا؟ اگه لیون ادعای حرفه ای بودن داره؛ باید به جای ساختن کلیپ های حرفه ای و چیزهای جنبی؛ اول این مشکل اساسی رو برطرف کنه! 

جناب حسینی برای مارکتینگ حرفه ای باید سیستم فروش سطح بالایی داشت. در حالی که شما اکثرا نوآوری هاتون در چیزهای جنبیه. نمی گم اونا بدن. ولی این کار شما مثل این می مونه که به جای آپدیت ماشین پیکان به بنز؛ بیاید و پیکان رو اسپورت کنید و رنگ و رو بدید! در حالی که ذات ماشین همون پیکانه!

با تشکر @};-

باهاتون موافقم

ای کاش انقد تلفن زدن لازم نباشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز چه حضوری و چه غیر حضوری، اون عزیزان زود تر از شما جنسشون رو سفارش دادند در واقع زود تر از شما اعلام نیاز کردند، پس باید نوبت رو رعایت می کردند.در ضمن اون دوستان معمولا پیشاپیش مبلغ رو به حساب ریختن پس دیگه دلیلی برای این مورد باقی نمی مونه.باتشکر

من اولین بارم نیست که دارم خرید میکنم از لیون

تا حالا شاید بیشتر از 15 میلیون خرید داشتم از لیون که فقط یه سیستم حدود 10 میلیونی برای یکی از دوستام بود و کلی خرید دیگه برای خودم و همه هم حضوری بوده

زمانی شخصی حضوری برای خرید مراجعه میکنه حتما دلیلی داره اون هم زمان هست که برایش مهم هست تو سریع ترین زمان کارش انجام بشه اما کسی که غیر حضوری برای خرید اقدام میکنه زمانش 30 دقیقه هم جا به جا بشه براش نباید فرقی بکنه

اما نکته این که هست این هست که باز خورد خرید غیر حضوری بیشر هست به همین دیلیل برای فروشگاه مهمتر بود که اول به این موارد رسیدگی کنن

مثلا شخص خریدار غیر حضوری میره به 5-6 نفر دیگه میگه که من از سایت خرید کردم و برام سریع ارسال کرد و میاد داخل سایت مینویسه هر چند خرید 100تومنی داشته باشه

اما شخصی که خرید حضوری داره شاید به 2نفر دیگه بگه رفتم خرید کردم هر چند مقدار خرید به مراتب بیشتر باشه

به همین دلیل هست که رسیدگی به فروش غیر خضوری خیلی بیشتر از خرید حضوری هست .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بعضی وقتها اشتباهاتی پیش میاد نمیخوام طرف داری کنم ولی من خیلی خرید داشتم و کاملا راضی هستم-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من این تاپیکو الان دیدم و بهتر دونستم نظر شخصیمو بدم

همونطور که آقای حسینی عزیز گفتن باید قبل از سفارش زنگ بزنیم و موجودی رو جویا بشیم! (تازه اگه بخش فروش در دسترس باشه!) ولی آخه چرا؟ اگه لیون ادعای حرفه ای بودن داره؛ باید به جای ساختن کلیپ های حرفه ای و چیزهای جنبی؛ اول این مشکل اساسی رو برطرف کنه! 

جناب حسینی برای مارکتینگ حرفه ای باید سیستم فروش سطح بالایی داشت. در حالی که شما اکثرا نوآوری هاتون در چیزهای جنبیه. نمی گم اونا بدن. ولی این کار شما مثل این می مونه که به جای آپدیت ماشین پیکان به بنز؛ بیاید و پیکان رو اسپورت کنید و رنگ و رو بدید! در حالی که ذات ماشین همون پیکانه!

با تشکر @};-

 

منم نظر شمارو شمارو قبول دارم

 

اما الحق ولانصاف بخواهیم وجدانی قضاوت کنیم لیون در این زمینه (موجود بودن محصول و بروز بودن قیمت) نمیگم عین دیجی کالا ولی یکی از بهتریناست

 

در مقایسه با بقیه فروشگاهای اینترنتی کامپیوتری که یه عالمش بوجود اومده با اسمای مختلف مثل پی سی شاپ و کام شاپ و فلان رایانه که حتی خیلیاشون قیمتو بزور اپدیت میکنن لیون یکی از بهتریناست

 

 

این مشکلی که برای استارتر بوجود اومده به خاطر نبود چیزی به اسم انبار و انبارگردانیه

وقتی قراره یه فروشگاه اینترنتی داشته باشیم بهتره انبار وجود داشته باشه نه اینکه همه زنگ بزنن دونه دونه پارت نامبر قطعاتو چک کنن که نکنه رنگش درست نباشه

 

اما برای مغازه دار همچین اجباری نیست و همین که چنتا جعبه خالی پشت ویترینش باشه کافیه

حتما خودتون رفتین بازار دیدین دیگه میری مغازه طرف میگی فلان قطعه رو میخوام بلافاصله گوشیو برمیداره زنگ میزنه یه جایی میگه مثلا فلانی هستم از فلان پاساژ فلان قطعه رو برام چند میزنی بعد قطع میکنه و یه قیمتی به شما میده و الکی هم قسم میخوره که مثلا به من گفت 868 تومن من دارم به شما 870 تومن میدم که شما بگی ایول فقط داره 2 تومن سود میکنه

 

لیون به خاطر اینکه کارش فقط کامپیوتره و در قلب بازار کامپیوتر کشور هستش در اغلب موارد نیازی به انبار نداره مثل دیجی کالا ولی خب احتمال اینکه یه همچین اتفاقاتی بیوفته هم وجود داره دیگه

 

حالا باید دید کدوم یکی برای لیون بیشتر صرف داره

اینکه مثل دیجی کالا بیرون شهر سوله بزنه یا اینکه مثلا از هر صد تا یا هزارتا خرید اینترنتی یکیش اینجوری بشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من اولین بارم نیست که دارم خرید میکنم از لیون

تا حالا شاید بیشتر از 15 میلیون خرید داشتم از لیون که فقط یه سیستم حدود 10 میلیونی برای یکی از دوستام بود و کلی خرید دیگه برای خودم و همه هم حضوری بوده

زمانی شخصی حضوری برای خرید مراجعه میکنه حتما دلیلی داره اون هم زمان هست که برایش مهم هست تو سریع ترین زمان کارش انجام بشه اما کسی که غیر حضوری برای خرید اقدام میکنه زمانش 30 دقیقه هم جا به جا بشه براش نباید فرقی بکنه

اما نکته این که هست این هست که باز خورد خرید غیر حضوری بیشر هست به همین دیلیل برای فروشگاه مهمتر بود که اول به این موارد رسیدگی کنن

مثلا شخص خریدار غیر حضوری میره به 5-6 نفر دیگه میگه که من از سایت خرید کردم و برام سریع ارسال کرد و میاد داخل سایت مینویسه هر چند خرید 100تومنی داشته باشه

اما شخصی که خرید حضوری داره شاید به 2نفر دیگه بگه رفتم خرید کردم هر چند مقدار خرید به مراتب بیشتر باشه

به همین دلیل هست که رسیدگی به فروش غیر خضوری خیلی بیشتر از خرید حضوری هست .

قبل از توضیح بگم +دومی خودم دادم:-D

دقیقا همین طوره که می فرمایید. قبلا اکثر افراد خرید حضوری رو به خرید غیر حضوری ترجیح میدادند

ولی زمانی که پیک رایگان خریدتون رو درب منزل بهتون تحویل میده و از فروشگاه مذکور هم اطمینان دارید، پس دلیل خاصی برای خرید حضوری وجود نداره. از طرفی هم یک ویژگی مثبت برای لیون محسوب میشه پس باید لیون تمرکز زیادی بر روی این مورد داشته باشه.و من منکر حق شمایی که وقت گذاشتید و حضورا مراجعه کردید نیستم.

منظور من اولویت موجود بودن برای کالا بود. یعنی اول لیون ببینه موجودی برای سفارش های غیر حضوری قبل از مراجعه شما رو داره یا نه. بعد جنس شما رو تحویل بده.

ویرایش شده توسط dmcmrk
لینک به دیدگاه
Share on other sites

نام تایپیک به "مثبت گیری" تغییر کنه بیشتر بهش میخوره!

منم انتقادم "تاخیر در تایید و ارسال" به جانب لیون هست.

یه بار یه کیس خریدم بعد واریز پول بعد یک ساعت زنگ زدن میگن فروختیم به یکی دیگه ، فلان کیسو بردار!

مدیریت سایت فروش باید قوی تر بشه نظارت بیشتر بشه خوبه. @};- :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام خدمت دوستان گل.

بنده فقط یه خرید حضوری از لیون داشتم که طبیعتا راضی بودم و هستم.دیدم راجع به خرید اینترنتی بحث شده گفتم تجربه شخصیمو بهتون بگم فک نکنید همیشه مرغ همسایه غازه!!!

بنده حدود شش سال پیش مدتی در لندن اقامت داشتم. تصمیم گرفتم که یه سری خرت و پرت بخرم.

از طریق سایت ebay.uk اقدام به خرید کردم.

بعد از ثبت سفارش بهم پیام داده شد که با توجه به محل اقامت حداکثر تا 24ساعت به دستتون میرسه. خب با توجه به محل اقامت من که خود لندن بود توقع داشتم زودتر برسه که نه تنها نیومد بلکه بعد از 24ساعت تماس گرفتن که از بین 34اقلام خریداری شده حدودا 9 تاش ناموجوده؟!! و مجبور شدم جایگزین بگیرم دقیقا با همون قیمت. دوباره فرداش تماس گرفتن که از قبلیها دوباره3 عدد ناموجود شده؟؟!!

و دوباره جایگزین کردم و بعد از 3روز لوازم به دستم رسید.

فک نکنید خیلی اوضاع فرق داره بالاخره اشتباهات انسانی هست ولی متفاوت. مثلا به بنده به خاطر 3 روز دیرکرد 2مورد از اقلام رو اشانتیون دادن!! ولی بالاخره وقت بنده تلف شد و چند مدل جابه جا شد که همونام اینجا برام دردسر شد و کسی که سفارش داده بود نخاست!!

در کل منظورم اینه که همه جا این موارد هست و هیچ کس بی عیب نیست.

ببخشید سرتون رو درداوردم.

به امید موفقیت های روزافزون مجموعه لیون و لیونی ها.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...