رفتن به مطلب

اشتباه خرید از لیون


tonypb
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

من خودم یه بار از لیون سیستم بالا گرفتم انصافا عالی بود...ولی چندروز پیش زنگ زدم واسه خرید کارت صدا...اقایی گفتن یه شخصی باید بیاد نیومده نیم ساعت دیگه زنگ بزن....بعد نیم ساعت شاید من بیش از سی دفعه تماس گرفتم یا اشغال بود یا کسی برنمیداشت...اخر رفتم از اقای جمشیدی ... سفارش دادم....به نظرم یه فکری باید به فکر این مسائل بشه

یک مقدار پیگیریشون ضعیفه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست خوبم @};-

سال نو رو به شما و تمام دوستان گلم تبریک میگم

 

بابت این مسئله عذر ما رو بپذیرید .

 

اگر توضیحی میخواید از طرف تیم این توضیحات ماست

 

متاسفانه چون 15 روز نبودیم کلی سفارشات و کلی خریدها موندن که از 14 فروردین طبق اعلام قبلی ارسال بشن .

در این بین اپدیت کردن سایت و بخشهای مختلفش هم هستش .

 

و همانطور که قبلا در راهنمای خرید و در فروم هم گفتیم پیش میاد کالایی موجود نباشه و برای تهیه اون باید از شرکت اصلی اقدام کنیم و وارد انبار کنیم . زمان ارسال کالاها بر طبق موجودی و نحوه تهیشون کاملا متفاوته .

 

شما اگر سایتهای خارجی هم بررسی کنید همین  مسئله وجود داره .

 

ولی با این حال عذر ما رو بپذیرید و حاضری برای شما جبران کنیم و اگر کالای دیگه ای میشه کادو داد رو انتخاب کنید و با ارسال رایگان براتون ارسال خواهیم کرد . @};- @};- @};-

 

در آخر اینکه حرفتونو رو به ما زدید تشکر میکنم . حتی اگر دلتون خواست تندتر هم بگید بهم یپغام بدید :x

----------------------

 

این مطلب رو برای سایر عزیزان مینویسم

 

دوستان گلم ما خودمون رو دوست شما میدونیم و شما رو بهترین سرمایه ی خودمون . ولی این بین پیش اینجور مسائل پیش میاد .

 

ازتون میخوایم هر وقت مشکلی پیش اومد به خودمون اعلام کنید . و اگر راه حل دیگه ای هستش راه حل با کمک هم پیدا کنیم .

 

فکر میکنم زندگی اینجوری قشنگتر میشه .

 

هیچ مجموعه ای در دنیا نمیتونه ادعا کنه کامله و ما هم همینطور @};- @};- @};-

 

در کل سال خوبی رو در کنار شما آرزو میکنم

سلام @};-  @};-  @};- 

انتقاد بیشتر اوقات سازنده هست.چقدر خوبه که جناب حسینی خودشون به تاپیک توجه داشتن و با جرات پذریفتن که لیون اشتباه کرده.خوب همه اشتباه میکنن.البته این اشتباه باعث شده دوستمون tonypb ناراحت بشه.ولی وقتی جناب حسینی با جرات میگن اشتباه از لیون بوده باید احترام گذاشت و امیدوار بود اشتباهات کم بشه.دوستان عزیز،لیون کامپیوتر بهترینها رو با بهترین قیمت در اختیار ما گذاشته.پس بخاطر چند اشتباه از سوی پرسنل این تیم تمام مجموعه رو سرزنش نکنید.چون لیون کامپیوتر متعلق به خودمونه.انتقاد سازنده کنیم تا اشتباهات کم بشه.به قصد تخریب انتقاد نکنیم و آتیش روشن نکنیم.چون دودش تو چشم خودمون میره.به امید سالی خوب برای تمام ایرانیان @};-  @};-  @};- 

ویرایش شده توسط A*M*B
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ضمن دوستان از اسفند ماه سال گذشته به محض خرید از طرف تیم لیون براتون پیغام میاد

 

که سفارش شما در چه مرحله ای هستش

 

این بخش پیغام یه ذره باگ داره که در حال حل کردنش هستیم

 

پس هر وقت خریدی میکنید پیغامتون رو در سایت چک کنید و مراحل بهتون توضیح داده میشه و شماره فیشها بهتون داده میشه

 

----------------------------

تماسهای تلفنی مجموعه به خاطر اینه که مطمئن بشیم مشتری پیغام ما رو دریافت کرده وگرنه تماس تلفنی هم وقت گیره و هم هزینه بره . ولی خیلی از مشتریان در ایران هنوز به خرید آنلاین عادت نکردن و پیغامها وایمیلها رو چک نمیکنن و ما هم مجبوریم برای احترام به مشتری بهشون زنگ بزنیم

 

--------------------------------------

 

در پرسنل لیون کامپیوتر تغییراتی در سال جدید ایجاد شده و ایجاد خواهد شد که بتونن پاسخگویی بیشتری داشته باشن

 

امکانات و ابزارها هم در لیون در حال تغییره و امید به خدا در حال پیگیری هستیم

 

----------------------------------------

 

خطهای موبایل هم فردا روشن میشن

 

---------------------


من تا حالا نزدیک یکو نیم میلیون از این سایت خرید داشتم و انصافا بد نبوده . هم بسته بندی خوبه هم سرعت ارسال راضی کننده و هم قیمتا عالیه.ولی الان من یک شنبه یه مانیتود سفارش دادم و الان که سه شنبه ساعت 5 بعد از ظهره هنوز سفارشم معلق .پرداخت هم اینتر نتی انجام شده .نمی دونم بعد عید چی شده .ایشالا که زود تر بدستم برسه.

در سایت براتون پیغامی نفرستادن عزیزم ؟

 

پیغامتون رو چک کنید و به بنده خبر بدید تا پیگیری کنیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من که به شخصه خودم زیاد از لیون خرید داشتم و سه بار ناموجود بود.با اینحال لیون رو به بقیه سایتها به شخصه  ترجیح میدم .تا حالا خدایی بدی ازشون ندیدم و همیشه هم با احترام برخورد کردن.

همین دیروز هم ارسال رایگان عید رو فرستادن.20 هزار تومان پول تیپاکس هم خودشون دادن!)master case pro 5)

امسال آقای حسینی به خدا کمه.

ویرایش شده توسط amooo
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من تا حالا یک خرید از لیون داشتم بسیار خوب بود صبح ساعت 11 سفارش دادم عصری ساعت 3 بدستم رسید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

داداش شما دیگه داری تند میری شما که انقدر براتون مهم بوده 2 روز زودتر خرید میکردید !

نمیدونم برا چی به خاطر این پست  اینهمه منفی بهتون دادن.حرفتون به نظر من  کاملا درست بوده.

 

اینکه لیون اشتباه کرده رو شکی بهش نیست واز این کارش دفاع نمیکنم  ولی وقتی اینقد کادو دادن در تاریخ معین براشون مهم بوده باید زودتر اقدام میکردن حالا اگه وقت ندارن خونه بمونن و ماشالله اینقد وقتشون پره و هیچ فرد دیگه هم نیست که خونه باشه که مرسوله رو تحویل بگیره  دیگه مشکل کسای دیگه نیست.

در مجموع امیدواریم لیون هم اشتباهات اینچنینیشو به حداقل برسونه. مخصوصا در مواردی که به جواب دادن به تلفن مربوط میشه. @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام 

 

مشکلات از این قبیل گاها اتفاق میافتد حتی تو فروشگاه های معتبر پشتیبانی سایت کار راحتی نیست این حرفه تا حدودی شغل بنده هم هست و مشکلات به هر حال پبیش میاد بنده قبل عید mp3player sony از دیجیکالا سفارش دادم رنگ مشکی از بین 3 رنگ مختلف بعد 3 روز با من تماس گرفتن اطلاع دادن رنگ مشکی نیست منم گفتم نمیخوام قرار شد بلاخره برام تهیه کنن که بازم 3 روز دیگش طول کشید که در نهایت رنگ مشکی طلای رو پیک اورد در صورتی که سفارش بنده مشکی خالی بود همچنین از گارانتی یک سالش 5 ماهش مونده بود. بعدش تو سایتشونو درست کردن فقط سفید موجود بود...

 

بنده از لیون زیاد خرید کردم و همیشه با احترام و با کیفیت نیاز های بنده رو تامین کردن < بین رقبای خودش کارش درسته >

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست خوبم @};-

سال نو رو به شما و تمام دوستان گلم تبریک میگم

 

بابت این مسئله عذر ما رو بپذیرید .

 

اگر توضیحی میخواید از طرف تیم این توضیحات ماست

 

متاسفانه چون 15 روز نبودیم کلی سفارشات و کلی خریدها موندن که از 14 فروردین طبق اعلام قبلی ارسال بشن .

در این بین اپدیت کردن سایت و بخشهای مختلفش هم هستش .

 

و همانطور که قبلا در راهنمای خرید و در فروم هم گفتیم پیش میاد کالایی موجود نباشه و برای تهیه اون باید از شرکت اصلی اقدام کنیم و وارد انبار کنیم . زمان ارسال کالاها بر طبق موجودی و نحوه تهیشون کاملا متفاوته .

 

شما اگر سایتهای خارجی هم بررسی کنید همین  مسئله وجود داره .

 

ولی با این حال عذر ما رو بپذیرید و حاضریم برای شما جبران کنیم و اگر کالای دیگه ای میشه کادو داد رو انتخاب کنید و با ارسال رایگان براتون ارسال خواهیم کرد . @};- @};- @};-

 

در آخر اینکه حرفتونو رو به ما زدید تشکر میکنم . حتی اگر دلتون خواست تندتر هم بگید بهم یپغام بدید :x

----------------------

 

این مطلب رو برای سایر عزیزان مینویسم

 

دوستان گلم ما خودمون رو دوست شما میدونیم و شما رو بهترین سرمایه ی خودمون . ولی این بین پیش اینجور مسائل پیش میاد .

 

ازتون میخوایم هر وقت مشکلی پیش اومد به خودمون اعلام کنید . و اگر راه حل دیگه ای هستش راه حل با کمک هم پیدا کنیم .

 

فکر میکنم زندگی اینجوری قشنگتر میشه .

 

هیچ مجموعه ای در دنیا نمیتونه ادعا کنه کامله و ما هم همینطور @};- @};- @};-

 

در کل سال خوبی رو در کنار شما آرزو میکنم

سلام...

ممنون از پاسختون...من صبح و ظهر اعصابم داغون بود...به هر حال تقاضا دارم ازتون...شما فقط دارید محصولات رو گسترش میدید و اضافه میکنید...علاوه برا اون باید مدیریت هم گسترده تر کنید...کارمندان هم بیشتر کنید که این مشکلات پیش نیاد...شماره اصلی فروش یک فروشگاه نباید در دسترس نباشن یا خاموش باشن...به هر حال از من گذشت ولی تقاضا دارم رسیدگی کنید که برای دیگران این مشکلات پیش نیاد...درسته بعد 15 روز تعطیلات سرتون شلوغ بوده.قبول...ولی شما فروشگاه دارید این ربطی به مشتری نداره...مسئولیتش با خودتونه...اگه نمیتونید سفارشات زیاد رو کنترل کنید باید یه فکر دیگه ای بکنید...ممنون از شما.

من 2 سال پیشم یک کولر دیپ کول از لیون ثبت سفارش کردم...ولی اون موقع پرداخت آنلاین نبود...باید تایید میشد بعد میریختم به حساب...اون موقع بعد 10 دقیقه با من تماس گرفتن که موجود نیست...اونم همین مشکل بود ولی من مشکلی نداشتم چون فقط 10 دقیقه علاف شدم...گفتم اوکی لغوش کنید...تمام...ولی ایندفعه بعد 2 سال و اینهمه پیشرفت و اینکه خرید من مستقیم به پرداخت آنلاین رفت من باور به این که واقعا موجوده رفت...و چند ساعت علاف شدم.

من هم هدفون رو از ایران هدفون سفارش دادم که زحمت کشیدن خودشون پیشنهاد دادن با تیپاکس برام بفرستن که همین امروز فرستادن امیدوارم به دستم برسه...لیون هم بعد از تماس سریع پولم رو به حسابم ریخت...ولی گفتم صبح تا ظهر هیچ ایده ای نداشتم که سفارشم در چه وضعیه...

ممنون از همه.

ویرایش شده توسط tonypb
لینک به دیدگاه
Share on other sites

توی سایت نوشته قبل از خرید تماس بگیرید ممکن هست کالا موجود نباشه و با قیمتش بروز نباشه لطفا قبل از خرید به قوانین و راهنمایی های سایت دقت کنید مخصوصا آن هایی که در فروشگاه نوشته شده اند بیشتر مشکلات از این که ما به راهنمایی ها توجه نمیکنیم نشعت میگیرند

لینک به دیدگاه
Share on other sites

طبق قولی که دادن و بعد از 4 روز بد قولی و الاف کردن بنده گفتن امروز 100% ارسال میشه

اگه ارسال نشده باشه فردا منم یه همچین تاپیکی میزنم 

به شدت از کارم عقب افتادم  ~x(

اگه میدونستم به ازای ارسال رایگان قراره اینقدر الاف بشم هزینه ارسال رو میدادم و از جای دیگه خرید میکردم

به معنای واقعی کلمه پشتیبانی افتضاح !

14 فروردین تماس گرفتم گفتن فردا ارسال میشه

15 فروردین تماس گرفتم گفتن یا امروز یا فردا . انشالله امروز ارسال میشه که نشد

16 فروردین خودشون تماس گرفتن گفتن انشالله امروز ارسال میشه که بازم نشد :|

امروز تماس گرفتم گفتن حتما امروز ارسال میشه که بعید میدونم ارسال شده باشه.جالب اینجا بود تازه داشتن موجودی رو چک میکردن . اصلا فراموش کرده بودن که منم خرید کردم . اسمم تو لیست نبود !!!!! شونزدهم تماس گرفتن ولی امروز اصلا نمیدونستن همچین مشتری ای دارن !!!!

فقط اینو میخوام بگم مشتری رو مچل خودتون نکنید

اگه سرتون شلوغه یه دو نفر بیشتر بیارین ارسال ها سریعتر انجام بشه. 14 فرودین کجا الان کجا !؟!!

در کل از خریدم کاملا ناراضیم

جناب حسینی شرمندتون شدم اولین باره به تمامی پست هاتون منفی دادم !

ویرایش شده توسط SWAT_MEHDI
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام...

ممنون از پاسختون...من صبح و ظهر اعصابم داغون بود...به هر حال تقاضا دارم ازتون...شما فقط دارید محصولات رو گسترش میدید و اضافه میکنید...علاوه برا اون باید مدیریت هم گسترده تر کنید...کارمندان هم بیشتر کنید که این مشکلات پیش نیاد...شماره اصلی فروش یک فروشگاه نباید در دسترس نباشن یا خاموش باشن...به هر حال از من گذشت ولی تقاضا دارم رسیدگی کنید که برای دیگران این مشکلات پیش نیاد...درسته بعد 15 روز تعطیلات سرتون شلوغ بوده.قبول...ولی شما فروشگاه دارید این ربطی به مشتری نداره...مسئولیتش با خودتونه...اگه نمیتونید سفارشات زیاد رو کنترل کنید باید یه فکر دیگه ای بکنید...ممنون از شما.

من 2 سال پیشم یک کولر دیپ کول از لیون ثبت سفارش کردم...ولی اون موقع پرداخت آنلاین نبود...باید تایید میشد بعد میریختم به حساب...اون موقع بعد 10 دقیقه با من تماس گرفتن که موجود نیست...اونم همین مشکل بود ولی من مشکلی نداشتم چون فقط 10 دقیقه علاف شدم...گفتم اوکی لغوش کنید...تمام...ولی ایندفعه بعد 2 سال و اینهمه پیشرفت و اینکه خرید من مستقیم به پرداخت آنلاین رفت من باور به این که واقعا موجوده رفت...و چند ساعت علاف شدم.

من هم هدفون رو از ایران هدفون سفارش دادم که زحمت کشیدن خودشون پیشنهاد دادن با تیپاکس برام بفرستن که همین امروز فرستادن امیدوارم به دستم برسه...لیون هم بعد از تماس سریع پولم رو به حسابم ریخت...ولی گفتم صبح تا ظهر هیچ ایده ای نداشتم که سفارشم در چه وضعیه...

ممنون از همه.

درود دوست خوبم

ممنونم از شما و به زودی برنامه سال جدید لیون کامپیوتر توی تاپیک مجزا اعلام میشه و خیلی از موارد به طور قطع حل خواهد شد

 

مطمئننا مسئول تمام مسائل با لیون هستش و کاملا میپذیریم و خدا رو شکر که کالاتون رو تهیه کردید و مبارک دوستمون باشه که بهشون کادو میدید ;)

 

طبق قولی که دادن و بعد از 4 روز بد قولی و الاف کردن بنده گفتن امروز 100% ارسال میشه

اگه ارسال نشده باشه فردا منم یه همچین تاپیکی میزنم 

به شدت از کارم عقب افتادم  ~x(

اگه میدونستم به ازای ارسال رایگان قراره اینقدر الاف بشم هزینه ارسال رو میدادم و از جای دیگه خرید میکردم

به معنای واقعی کلمه پشتیبانی افتضاح !

14 فروردین تماس گرفتم گفتن فردا ارسال میشه

15 فروردین تماس گرفتم گفتن یا امروز یا فردا . انشالله امروز ارسال میشه که نشد

16 فروردین خودشون تماس گرفتن گفتن انشالله امروز ارسال میشه که بازم نشد :|

امروز تماس گرفتم گفتن حتما امروز ارسال میشه که بعید میدونم ارسال شده باشه.جالب اینجا بود تازه داشتن موجودی رو چک میکردن . اصلا فراموش کرده بودن که منم خرید کردم . اسمم تو لیست نبود !!!!! شونزدهم تماس گرفتن ولی امروز اصلا نمیدونستن همچین مشتری ای دارن !!!!

فقط اینو میخوام بگم مشتری رو مچل خودتون نکنید

اگه سرتون شلوغه یه دو نفر بیشتر بیارین ارسال ها سریعتر انجام بشه. 14 فرودین کجا الان کجا !؟!!

در کل از خریدم کاملا ناراضیم

جناب حسینی شرمندتون شدم اولین باره به تمامی پست هاتون منفی دادم !

درود دوست عزیزم

 

امروز کالاتون با تیپاکس ارسال شد

 

مرسی از خریدتون

 

یه شوخی هم باهات بکنیم ;)

و در ضمن به موهات کار نداشته باش خرج مو کاشتن زیاد شده ها @};-

 

----

 

واقعا بعضی وقتها یه سری مسائل اجتناب نا پذیره و واقعا تیم لیون این روزها برای حل مسائل تقریبا از صبح یکسره از ساعت 9:30 تا 23 شب کار کردن تا روند سریعتر انجام بشه .

 

اینو گفتم که خیال شما دوستان رو راحتر کنیم که واقعا ما تمام وقت و انرژی رو میگذاریم @};- @};- @};- :x :x :x

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست خوبم @};-

سال نو رو به شما و تمام دوستان گلم تبریک میگم

 

بابت این مسئله عذر ما رو بپذیرید .

 

اگر توضیحی میخواید از طرف تیم این توضیحات ماست

 

متاسفانه چون 15 روز نبودیم کلی سفارشات و کلی خریدها موندن که از 14 فروردین طبق اعلام قبلی ارسال بشن .

در این بین اپدیت کردن سایت و بخشهای مختلفش هم هستش .

 

و همانطور که قبلا در راهنمای خرید و در فروم هم گفتیم پیش میاد کالایی موجود نباشه و برای تهیه اون باید از شرکت اصلی اقدام کنیم و وارد انبار کنیم . زمان ارسال کالاها بر طبق موجودی و نحوه تهیشون کاملا متفاوته .

 

شما اگر سایتهای خارجی هم بررسی کنید همین  مسئله وجود داره .

 

ولی با این حال عذر ما رو بپذیرید و حاضریم برای شما جبران کنیم و اگر کالای دیگه ای میشه کادو داد رو انتخاب کنید و با ارسال رایگان براتون ارسال خواهیم کرد . @};- @};- @};-

 

در آخر اینکه حرفتونو رو به ما زدید تشکر میکنم . حتی اگر دلتون خواست تندتر هم بگید بهم یپغام بدید :x

----------------------

 

این مطلب رو برای سایر عزیزان مینویسم

 

دوستان گلم ما خودمون رو دوست شما میدونیم و شما رو بهترین سرمایه ی خودمون . ولی این بین پیش اینجور مسائل پیش میاد .

 

ازتون میخوایم هر وقت مشکلی پیش اومد به خودمون اعلام کنید . و اگر راه حل دیگه ای هستش راه حل با کمک هم پیدا کنیم .

 

فکر میکنم زندگی اینجوری قشنگتر میشه .

 

هیچ مجموعه ای در دنیا نمیتونه ادعا کنه کامله و ما هم همینطور @};- @};- @};-

 

در کل سال خوبی رو در کنار شما آرزو میکنم

خیلی خوشحالم که هنوز افرادی پیدا میشن که اشتباهات خودشون رو میپذیرن !

واقعیت اینه که پذیرفتن اشتباه خیلی سخته اما انداختنش گردن یکی دیگه خیلی راحت .

 

................................................................................................

................................................................................................

 

دوستان کسی نمیتونه منکر این بشه که نقص و اشکالی داره .

این موضوع انقدر واضحه که بسیاری از افراد اون رو قسمتی از انسان بودن میدونن !

در واقع انسان ها نقص دارن چون انسان هستند !

حالا این ها رو گفتم تا این رو بگم : در هر اشکالی اول به نقش خودمون نگاه کنیم بعد به نقش بقیه .

همون قدر که خودمون عامل اشکال بودیم به بقیه هم حق بدیم که عامل اشکال باشن .

@};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام...

من برای کادو تولد یکی از دوستام قصد خرید هدفون سنهایزر cx 5.00g رو داشتم که دیدم لیون داره...بر اساس سابقه و تعریفات بقیه خرید کردم به امید این که به دستم میرسه میتونم هدیه بدم...

اول از همه کم کاری مسئولای سایت اینه که این هدفون 2 رنگ داره ولی تو سایت برای انتخاب رنگ یا موجودی رنگ چیزی مشخص نیست...بیشتر محصولات همینه...تماس گرفتم با شماره اصلی سایت که گفتن با فروش تماس بگیرید و تلفن های فروش هم ماشالا خاموشن به اصطلاح گور بابای مشتری...

گفتم خوب طوری نیست هر رنگی هست سفارش میدم و خیالم راحته که سایت معتبره به دستم میرسه و برنامه هام تنظیم کردم...

تا 4 ساعت کسی تماس نگرفت کلا بعد ساعت 1:30 ظهر تماس گرفتن که عه اوپس موجود نداریم و شماره کارت بدید پس بفرستیم مبلغو...

خوب الان تکلیف من چیه؟اینجا پولی خورده نشده حق منم ضایع نشده...ولی برای چی کم کارید؟چرا نزدید موجود نیست که الان من برنامه هام به هم خورده...من الان کی و کجا این هدفون رو تهیه کنم؟دیگه میره برا شنبه که به دردم نمیخوره...

الان گند خورد تو برنامه هام و کادویی که قرار بود بگیرم به حدی اعصابم خورد شده که حد نداره...

نمیدونم چی بگم...متاسفم...بعد چند ساعت تازه رسیدگی کردید و میگید موجود نیست...بعد تو سایت زده موجود و خیلی راحت پرداخت آنلاین انجام میشه...

خو اگه تواناییش رو ندارید سیستمتون رو اصلاح کنید کارکنان رو بیشتر کنید سایت رو ببندید کلا حضوری بفروشید...گوشی ها که خاموش....پاسخگویی با تاخیر و آخر دست خالی بودن من و ضایع شدن من...

تکلیف من چیه؟اگه زود تر میگفتید ندارید یا زده بودید نا موجود من از جای دیگه خرید کرده بودم...الان هر جا تماس میگیرم میگن شنبه که به درد من نمیخوره...

 

اصلا تجربه خوبی نبود...من تا حالا بر اساس گفته ها به دیگران خرید از سایت رو توصیه میکردم...الان خرید نکردن از سایت رو توصیه میکنم...چون بی برنامه و...

ممنون از گند زدن به برنامه هام. @};-

 

بتعداد موهای سرم گفتم که برای خرید هدفون بهتره هست برید به سایت ایران هدفون که بصورت تخصصی کارش هدفون هست و پاسخگویی بدی هم ندارن

ضمناً اگر در تهران هستید نمایندگی سنهایزر در بازار موبایل ایران پایینتر از علائدین هست حضوری میتونید خرید کنید یا در پردیس چهارسو فروشگاه ایران هدفون هم خدمات متنوعی میده که کاملا راضی تون میکنه

ویرایش شده توسط mInI_ClockEr
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوستان 

من هم روز شنبه برای خرید حضوری به فروشگاه مراجه کردم و خریدی حدود 800 تومنی داشتم اما در کمال نا باوری گفتن نمیتونن جنس های من  رو جور کنن چون داشتن جنس ها مشتری های پیکی رو جور می کردن 

واقعا باید مشتری با پول نقد و حضوری رو به مشتری با پیک که خرید نسبت کمتری هم داره باید ترجیح داد واقعا برام عجیب بود 

مشتری که حضوری میاد حتما برای خرید قطعه  عجله داره 

من که مشتری ثابت لیون بودم به ناجار رفتم از جای دیگه خرید کردم و بهم یه چورایی بر خورد که مشتری پیکی رو به مشتری حضوری ترجیح دادن.

ویرایش شده توسط ramin9500
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام . دوست عزیز من نه طرف لیون رو میگیرم نه شما . منم به مشتری قول میدم بعضی وقت ها به دلایلی جلو عقب میشه قولم.

 

همیشه خوب که دقیقه 90 کارا پیش نره تو همه موارد زندگی :x . اگر زودتر اقدام میکردین بهتر بود نظر شخصی بود  @};-  @};- :wub:   @};-  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من هم بد ندیدم تجربه خرید عیدانه از لیون رو تو تاپیک بگم

خداروشکر بسته من امروز بدستم رسید، تو تعطیلات عید شب 12 فروردین خرید کردم، بعدش یک شنبه یعنی 15 فروردین زنگ زدن گفتن تهیه قطعات یه مقدار طول میکشه صبور باشید من هم گفتم چشم، دوباره بعدازظهر همون روز زنگ زدن و گفتن که یه سری قطعات از قبیل مادربرد و رم موجود نیست که میتونید جایگزین کنید. من هم گفتم قطعات جایگزین رو انتخاب می کنم و بهتون زنگ میزنم. مادربرد رو به پیشنهاد یکی از دوستان لیونی (آقای مجاهدی بودن فک می کنم) جایگزین کردیم و برای رم جایگزینی پیدا نشد چرا که همه مدل های مدنظر من ناموجود بودن! تصمیم بر این شد که هزینه رم رو برای من برگشت بزنن و کالا رو ارسال کنن. خوشبختانه همون شب هزینه برگشت زده شد و فرداش بسته من ارسال شد که امروز یعنی سه شنبه صبح بدستم رسید.  @};-

 

طی صحبت های تلفنی هم خیلی خوب و شاد صحبت می کردن که آدم انرژی می گرفت  @};-

 

ذر آخر اینکه امیدوارم همه از لیون ناراضی باشن و مشتری های آنلاینش روز به روز کمتر بشن تا همش خودم ازشون خرید کنم و سریع رسیدگی کنند. این هم آرزوی من برای لیون در سال جدید  :D @};-

ویرایش شده توسط jetalpha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

البته برای منم چندباری پیش اومده که از لیون خرید کردم و بعد گفتن که موجود نداریم.

درسته خیلی ضدحال بوده ولی اگر یکم بشینیم فکر کنیم میبینیم در عوضش خیلی چیز های دیگه رو خیلی پایین تر از قیمت و خیلی چیز های نایاب رو تو لیون خریدیم.

در ضمن چون من خودمم فروشگاه اینترنتی داشتم با مشکلاتی که ممکنه برای فروشنده پیش بیاد تقریبا آشنا هستم.

یک سایت مثل دیجی کالا جنس رو میخره و انبار میکنه واسه همین از موجودی کالاش اطمینان داره. اما بجاش کلی از تاریخ گارانتی محصولاتش میگذره و همیشه هم داره گرون تر از جاهای دیگه میفروشه. ( بعضی وقتا هم ممکنه بخاطر فروش بیشتر ارزون تر هم بفروشه. )

ولی لیون و خیلی از فروشگاه های دیگه مستقیم از نمایندگی میگیرن و موجودی کالا تقریبا شانسی هست.

 

به نظر من درست ترین کار این هست که لیون چند نفر رو استخدام کنه واسه موجودی گرفتن از نمایندگی. به اینصورت که هر روز تماس بگیرن با نمایندگی و موجودی رو بروز کنن. ( هرچند الان که تعداد محصولات روی سایت زیاد شده بروز کردن همش یه مقدار سخته ولی هیچ موقع دیر نیست )

 

همچنین در مورد ارسال باید عرض کنم که من اگر 1% واسه خرید چیزی عجله داشته باشم یا میرم جنس رو حضوری تهیه میکنم یا میگم پیک فروی کنن. ( اکثر فروشگاه های اینترنتی این قابلیت رو دارن )

همون دیجی کالا که روزی شاید 50 تا پیک فقط تو تهران بفرسته هم جدیدا خیلی زیاد دیر میفرسته محصول رو و باعث کلی مشکلات بعدش میشه.

مثلا من یادمه قبل از عید یک خریدی انجام دادم که به کسی هدیه بدم چون1% احتمال دادم دیر برسه 4 روز زود تر ثبت سفارش کردم ولی 6 روز بعدش به دستم رسید!

 

به نظر من بحث ارسال یکی از مهم ترین دلیل های خرید از اینترنت هست. یعنی شما اگر یکبار از یک فروشگاه خرید کنید و ببینید به موقع رسیده دستتون مطمعنا خرید های بعدی هم از اون فروشگاه خرید میکنید.

اما اگر دیر برسه دیگه هیچ موقع به اون فروشگاه اعتماد نمیکنید ( در مورد زمان رسیدن سفارش )

 

به امید پیشرفت روز افزون همه @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

همین تاپیک ها و همین انتقادهای تند و تیز باعث پیشرفت سایت های بزرگی مثل لیون میشه

همیشه نمیشه به به چه چه کرد

میتونستن موقع تماس به افرادی که از یکم تا مثلا چهارم فروردین سفارش داشتن بگن کالای شما چهاردهم ارسال میشه

به کسانی که پنجم تا هشتم سفارش دادن بگن پانزدهم کالاتون ارسال میشه

نهم تا دوازدهم هم شانزدهم ارسال میشه و به افرادی که سیزدهم فروردین سفارش دادن بگن هفدهم ارسال میشه

فقط امروز فردا کردن های الکی ناراحتم کرد

وقتی میدونن سفارشم پانزدهم ارسال نمیشه قول نمیدادن میگفتن هفدهم یا هجدهم تکلیف خودمو میدونستم

همین

امیدوارم کامنت تند قبلیم ناراحتتون نکرده باشه

همین شرایطهاست که باعث پیشرفت میشه و اشکالات کوچک و بزرگ خودشون رو نشون میدن

از وقتی که با لیون اشنا شدم تمام خریدهام رو از این سایت انجام دادم

خریدهای اینده رو هم بازم از این سایت انجام میدم.بدون اغراق میگم لیون کامپیوتر و کاربرانش رو مثل خانوادم میدونم

به امید پیشرفت روز افزون لیون کامپیوتر

ممنون از همه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست خوبم @};-

سال نو رو به شما و تمام دوستان گلم تبریک میگم

 

بابت این مسئله عذر ما رو بپذیرید .

 

اگر توضیحی میخواید از طرف تیم این توضیحات ماست

 

متاسفانه چون 15 روز نبودیم کلی سفارشات و کلی خریدها موندن که از 14 فروردین طبق اعلام قبلی ارسال بشن .

در این بین اپدیت کردن سایت و بخشهای مختلفش هم هستش .

 

و همانطور که قبلا در راهنمای خرید و در فروم هم گفتیم پیش میاد کالایی موجود نباشه و برای تهیه اون باید از شرکت اصلی اقدام کنیم و وارد انبار کنیم . زمان ارسال کالاها بر طبق موجودی و نحوه تهیشون کاملا متفاوته .

 

شما اگر سایتهای خارجی هم بررسی کنید همین  مسئله وجود داره .

 

ولی با این حال عذر ما رو بپذیرید و حاضریم برای شما جبران کنیم و اگر کالای دیگه ای میشه کادو داد رو انتخاب کنید و با ارسال رایگان براتون ارسال خواهیم کرد . @};- @};- @};-

 

در آخر اینکه حرفتونو رو به ما زدید تشکر میکنم . حتی اگر دلتون خواست تندتر هم بگید بهم یپغام بدید :x

----------------------

 

این مطلب رو برای سایر عزیزان مینویسم

 

دوستان گلم ما خودمون رو دوست شما میدونیم و شما رو بهترین سرمایه ی خودمون . ولی این بین پیش اینجور مسائل پیش میاد .

 

ازتون میخوایم هر وقت مشکلی پیش اومد به خودمون اعلام کنید . و اگر راه حل دیگه ای هستش راه حل با کمک هم پیدا کنیم .

 

فکر میکنم زندگی اینجوری قشنگتر میشه .

 

هیچ مجموعه ای در دنیا نمیتونه ادعا کنه کامله و ما هم همینطور @};- @};- @};-

 

در کل سال خوبی رو در کنار شما آرزو میکنم

بنده هم سال نو رو به شما و همکاران تون تبریک میگم

إن شاء الله که امسال از سال های پیشین بهتر باشه و پر خیر و برکت باشه برای همگی مردمان مون و کشورمون

 

نکته ای که لازم میبینم بهش اشاره کنم این هست که اولاً هیچکس و هیچ مجموعه ای بی عیب و ایراد نیست، و همه ی ما و هر مجموعه ای ممکن الخطا هست(نه جایز الخطا)  دوم اینکه مهم این هست که اون شخص یا اون مجموعه در ابتدا با مشکلات آشنا بشه(که یکی ش همین دریافت بازخوردها هست) و سپس در صدد رفع اونها بربیاد.

 

سوم خودم به شخصه شاید چندین میلیون تومان شده باشه مجموع خریدهام از لیون مثال میزنم کارت گرافیکی که در امضای بنده هست رو پنجاه هزار تومان گرونتر از دوستی که در جایی همین کارت رو میفروخت خریدم.(50 هزار تومان گرونتر و از لیون) چرا؟ چون هرچند اون دوست مون خیلی منصف و مشتری مدار بود و قیمت هاش عالی بود ولی حقیقتاً میترسیدم بخاطر 50 هزار تومان یه کارت مورد دار گیرم بیاد و دسترسی هم نداشته باشم به اون شخص چون نه فروشگاه در تهران داشت و نه سایتی ولی لیون سایت داشت و فروشگاه هم داشت(اون زمان اولین خریدم هم از لیون نبود که بگم لیون رو نمیشناسم خیر ولی 50 هزار تومان ارزونتر قیمت خوبی بود) زنگ زدم به لیون گفتم جایی اینقدر ارزونتر میده اگه شما هم مثل همون میدید از شما بخرم یا اگه تخفیفی میدین از شما بخرم، پشتیبانی لیون گفت بررسی میکنیم و اطلاع میدم که اطلاع دادن نه نمیتونیم قیمت کمتر حساب کنیم ولی با این وجود از لیون خریدم. گرچه فقط چندروز طول کشید تا فهمیدم اون فروشنده علاوه بر منصف بودن خیلی درست کار و شیر پاک خورده هم بوده و بهم ثابت شد یعنی اگه ازش میخریدم 100% راضی بودم، بگذریم که مجموعه لیون عزیز داخل باکس گرافیک کارت گارانتی رو نذاشته بودن انگار و من هم چون چشمم از شرکت های گارانتی کننده میترسید کلی ناراحت شده بودم ولی شخص آقای حسینی گفتن هیچ مشکلی نیست و من هم اطمینان کردم و دعاکردم و میکنم که سر و کارم به شرکت گارانتی کننده نیافته که بخوام اذیتم کنن و خداروشکر تا الآن که اینطور نشده و امیدوارم هستم که زین پس هم نشه. گرچه انتظار داشتم خود لیون پیگیر این مورد گارانتی بشه(بصورت اتوماتیک و بدون اعلام من) ولی نشد. بعد از کلی پاسکاری و اعصاب خوردی و با منت(انگار) یکی از خانم های شرکت واردکننده(بذارید اسم ببرم آواژنگ) گفت که کارت شما گارانتی داره و تاریخ اتمام گارانتی ش این هست. مورد چهارم خیلی طولانی شد ولی خواستم بگم اون اطمینانی که آدم به مجموعه ای مثل لیون داره باعث میشه لیون مبادلاتش خیلی بیشتر بشه و حداقل کاری هم که لیون میتونه کنه رسیدگی و پیگیری درست هست که آدم دلسرد نشه.

 

چهارم، نمیگم شکست ولی یک انسان یا یک مجموعه باید از اشتباهات درس بگیره، توو زندگی شخصی مون توو کارمون و ... همین بازخوردها هست که باعث میشه لیون یا هر مجموعه ای با عیب و ایراداتش آشنا بشه و اونهارو برطرف کنه، گرچه همه ی عیوب رو هم خریداران گزارش نکرده انتظار میره مدیریت مجموعه احتمالش رو بده و پیش گیری کنه ازش. مثل همین موردی که پیش اومده و یه سری دوستان میگن چرا یه نفر مثلاً فقط مسئول برورسانی و موجودی و قیمت هست اونم برای این همه کالا، حالا شایدم بیشتر باشه از یک نفر ولی دیگه بعضی مشکلات رو میشه با درایت از بروزش پیشگیری کرد و همیشه خوب نیست که بذاریم مشکلی پیش بیاد و بعد اعلام کنیم میپذیریم مشکل رو، حق با شماست، جبران میکنیم و ... . از قدیم میگن علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد و این خیلی خوب ِ

 

پنجم، همه ی ما بالاخره اگه کار داشته باشیم و شاغل باشیم به یه وقت استراحتی هم نیاز داریم و شکی درش نیست، تفریح میخوایم و یه وقت آزادی میخوایم فارغ از تمام مشغله ها و ... اما از نظر من برای مجموعه ای مثل لیون اینکه میفرمایید 15 روز نبودیم یه مقدار قابل هضم نیست حقیقتاً. نصف یک ماه نبودین؟ یعنی واقعاً هیچکس از مجموعه عین 15 روز نبوده؟ معذرت میخوام ولی این دیگه یه مقدار کم لطفی هست نسبت به طرفداران تون، خریداران تون، مشتریان تون که 15 روز نباشید و کلی هم ثبت سفارش شده باشه و بعد از بازگشت 15 روزه بخواید به این حجم از سفارشات رسیدگی کنین که خودش یکی از عوامل پیدایش مشکل هست. حجم کار وقتی بالا میره احتمال بروز مشکل بیشتر میشه.

 

ششم، پذیرفتن اشتباه و جبران اون شهامت میخواد که به نظرم دارید و مجموعه شما داره ولی باز اگه اجازه نظر دادن داشته باشم میخوام بگم اصلاً چرا بذاریم مشکل پیش بیاد که بعداً بخوایم مسئولیت ش رو قبول کنیم. مثلاً اگه یک یا چند نفری در این مدت 15 روزه در حد سطحی رسیدگی میکردن و موجودی رو بروز میکردن و ... نمیشد واقعاً؟

 

هفتم، به نظر من معمولاً شرکت های بزرگ یا شرکت هایی که میخوان پیشرفت کنن آنالیزور یا تحلیلگر هم باید داشته باشن، من خودم به شخصه دقت کردم به این موضوع که چرا وقتی یه نفر همچین تاپیکی میزنه و از مشکلش میگه، چند نفر دیگه هم میان و از مشکلات گذشته و حال شون با مجموعه، حرف میزنن؟ جسارت نمیکنم بگم کار اشتباهی میکنن خیر ولی دقت به این مساله برای تیم مدیریتی لیون باید جالب باشه. چی باعث میشه؟ آیا نتونستیم آنطور که باید و شاید(بایسته و شایسته هست) مشکلات کاربران مون رو حل کنیم؟ که باعث میشه وقتی یه نفر تاپیکی با این محتوا میزنه چند نفر دیگه از کاربران هم میان و از تجربیات تلخ شون میگن.(کاری به تجربیات مثبت نداریم الآن) آیا نتونستیم راضی شون کنیم که هنوز یه ناراحتی در وجودشون هست که هر چندوقت یکبار با یک تاپیک اونها هم لب به سخن و درد دل باز میکنن؟ تا جایی که من مشکلات سایر دوستان رو هم در اینجا خوندم به نظر من حقیر ناحق هم نگفته بودن مثل دوستی که مانیتور سفارش داده بودن یا دوستی که فن شون چیز دیگه بوده و ... . اینها دشمن نیستن واقعاً، یا من دشمن نیستم، همه ی ما میخوایم که پیشرفت لیون رو ببینیم، لیونی اگه نگم بدون عیب لااقل کم عیب ببینیم. عیوبی رو نبینیم که خیلی ساده میشد جلوش گرفته بشه و ... . برسیم به جایی که یه مجموعه با این حد و اندازه، هم دست اندرکاران شون راضی باشن، و هم طیفی از خریدارانی که خدمت رسانی میکنن بهشون و این سرایت کنه به جامعه و شاهد شرایط و مجموعه ی بزرگتری به اسم شهر و کشوری باشیم با حداقل مشکلات و با نهایت مدارا و دوستی و محبت و الفت و صمیمیت إن شاء الله ♥

 

هشتم و در انتها عرض کنم که  از انتقاد استفاده کنیم چون نباید فراموش کنیم که بادبادک تا زمانی که با باد مخالف روبرو نشه اوج نمیگیره.

 

ممنون از درک و توجه و وقتی که صرف مطالعه و احیاناً بکار گیری راهکاری هایی که ارائه کردم میفرمایید.

@};-

ویرایش شده توسط KoenigTiger
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده هم سال نو رو به شما و همکاران تون تبریک میگم

إن شاء الله که امسال از سال های پیشین بهتر باشه و پر خیر و برکت باشه برای همگی مردمان مون و کشورمون

 

نکته ای که لازم میبینم بهش اشاره کنم این هست که اولاً هیچکس و هیچ مجموعه ای بی عیب و ایراد نیست، و همه ی ما و هر مجموعه ای ممکن الخطا هست(نه جایز الخطا)  دوم اینکه مهم این هست که اون شخص یا اون مجموعه در ابتدا با مشکلات آشنا بشه(که یکی ش همین دریافت بازخوردها هست) و سپس در صدد رفع اونها بربیاد.

 

سوم خودم به شخصه شاید چندین میلیون تومان شده باشه مجموع خریدهام از لیون مثال میزنم کارت گرافیکی که در امضای بنده هست رو پنجاه هزار تومان گرونتر از دوستی که در جایی همین کارت رو میفروخت خریدم.(50 هزار تومان گرونتر و از لیون) چرا؟ چون هرچند اون دوست مون خیلی منصف و مشتری مدار بود و قیمت هاش عالی بود ولی حقیقتاً میترسیدم بخاطر 50 هزار تومان یه کارت مورد دار گیرم بیاد و دسترسی هم نداشته باشم به اون شخص چون نه فروشگاه در تهران داشت و نه سایتی ولی لیون سایت داشت و فروشگاه هم داشت(اون زمان اولین خریدم هم از لیون نبود که بگم لیون رو نمیشناسم خیر ولی 50 هزار تومان ارزونتر قیمت خوبی بود) زنگ زدم به لیون گفتم جایی اینقدر ارزونتر میده اگه شما هم مثل همون میدید از شما بخرم یا اگه تخفیفی میدین از شما بخرم، پشتیبانی لیون گفت بررسی میکنیم و اطلاع میدم که اطلاع دادن نه نمیتونیم قیمت کمتر حساب کنیم ولی با این وجود از لیون خریدم. گرچه فقط چندروز طول کشید تا فهمیدم اون فروشنده علاوه بر منصف بودن خیلی درست کار و شیر پاک خورده هم بوده و بهم ثابت شد یعنی اگه ازش میخریدم 100% راضی بودم، بگذریم که مجموعه لیون عزیز داخل باکس گرافیک کارت گارانتی رو نذاشته بودن انگار و من هم چون چشمم از شرکت های گارانتی کننده میترسید کلی ناراحت شده بودم ولی شخص آقای حسینی گفتن هیچ مشکلی نیست و من هم اطمینان کردم و دعاکردم و میکنم که سر و کارم به شرکت گارانتی کننده نیافته که بخوام اذیتم کنن و خداروشکر تا الآن که اینطور نشده و امیدوارم هستم که زین پس هم نشه. گرچه انتظار داشتم خود لیون پیگیر این مورد گارانتی بشه(بصورت اتوماتیک و بدون اعلام من) ولی نشد. بعد از کلی پاسکاری و اعصاب خوردی و با منت(انگار) یکی از خانم های شرکت واردکننده(بذارید اسم ببرم آواژنگ) گفت که کارت شما گارانتی داره و تاریخ اتمام گارانتی ش این هست. مورد چهارم خیلی طولانی شد ولی خواستم بگم اون اطمینانی که آدم به مجموعه ای مثل لیون داره باعث میشه لیون مبادلاتش خیلی بیشتر بشه و حداقل کاری هم که لیون میتونه کنه رسیدگی و پیگیری درست که آدم دلسرد نشه.

 

چهار، نمیگم شکست ولی آدم و یک مجموعه باید از اشتباهات درس بگیره، توو نزدگی شخصی مون توو کارمون و ... همین بازخوردها هست که باعث میشه لیون یا هر مجموعه ای با عیب و ایراداتش آشنا بشه و اونهارو برطرف کنه، گرچه همه ی عیوب رو هم خریداران گزارش نکرده انتظار میره مدیریت مجموعه احتمالش رو بده و پیش گیری کنه ازش. مثل همین موردی که پیش اومده و یه سری دوستان میگن چرا یه نفر مثلاً فقط مسئول برورسانی و موجودی و قیمت هست اونم برای این همه کالا، حالا شایدم بیشتر باشه از یک نفر ولی دیگه بعضی مشکلات رو میشه با درایت از بروزش پیشگیری کرد و همیشه خوب نیست که بذاریم مشکلی پیش بیاد و بعد اعلام کنیم میپذیریم مشکل رو، حق با شماست، جبران میکنیم و ... . از قدیم میگن علاج واقع قبل از وقوع باید کرد و این خیلی خوب ِ

 

پنجم، همه ی ما بالاخره اگه کار داشته باشیم و شاغل باشیم به یه وقت استراحتی هم نیاز داریم و شکی درش نیست، تفریح میخوایم و یه وقت آزادی میخوایم فارغ از تمام مشغله ها و ... اما از نظر من برای مجموعه ای مثل لیون اینکه میفرمایید 15 روز نبودیم یه مقدار قابل هضم نیست حقیقتاً. نصف یک ماه نبودین؟ یعنی واقعاً هیچکس از مجموعه عین 15 روز نبوده؟ معذرت میخوام ولی این دیگه یه مقدار کم لطفی هست نسبت به طرفداران تون، خریداران تون، مشتریان تون که 15 روز نباشید و کلی هم ثبت سفارش شده باشه و بعد از بازگشت 15 روزه بخواید به این حجم از سفارشات رسیدگی کنین که خودش یکی از عوامل پیدایش مشکل هست. حجم کار وقتی بالا میره احتمال بروز مشکل بیشتر میشه.

 

ششم، پذیرفتن اشتباه و جبران اون شهامت میخواد که به نظرم دارید و مجموعه شما داره ولی باز اگه اجازه نظر دادن داشته باشم میخوام بگم اصلاً چرا بذاریم مشکل پیش بیاد که بعداً بخوایم مسئولیت ش رو قبول کنیم. مثلاً اگه یک یا چند نفری در این مدت 15 روزه در حد سطحی رسیدگی میکردن و موجود رو بروز میکردن و ... نمیشد واقعاً؟

 

هفتم، به نظر من معمولاً شرکت های بزرگ یا شرکت هایی که میخوان پیشرفت کنن آنالیزور یا تحلیلگر هم باید داشته باشن، من خودم به شخصه دقت کردم به این موضوع که چرا وقتی یه نفر همچین تاپیکی میزنه و از مشکلش میگه، چند نفر دیگه هم میان و از مشکلات گذشته و حال شون با مجموعه حرف میزنن؟ جسارت نمیکنم بگم کار اشتباهی میکنن خیر ولی دقت به این مساله برای تیم مدیریتی لیون باید جالب باشه. چی باعث میشه؟ آیا نتونستیم آنطور که باید و شاید(بایسته و شایسته هست) مشکلات کاربران مون رو حل کنیم؟ که باعث میشه وقتی یه نفر تاپیکی با این محتوا میزنه چند نفر دیگه از کاربران هم میان و از تجربیات تلخ شون میگن.(کاری به تجربیات مثبت نداریم الآن) آیا نتونستیم راضی شون کنیم که هنوز یه ناراحتی در وجودشون هست که هر چندوقت یکبار با یک تاپیک اونها هم لب به سخن و درد دل باز میکنن؟ تا جایی که من مشکلات سایر دوستان رو هم در اینجا خوندم به نظر من حقیر ناحق هم نگفته بودن مثل دوستی که مانیتور سفارش داده بودن یا دوستی که فن شون چیز دیگه بوده و ... . اینها دشمن نیستن واقعاً، یا من دشمن نیستم، همه ی ما میخوایم که پیشرفت لیون رو ببینیم، لیونی اگه نگم بدون عیب لااقل کم عیب ببینیم. عیوبی رو نبینیم که خیلی ساده میشد جلوش گرفته بشه و ... . برسیم به جایی که یه مجموعه با این حد و اندازه، هم دست اندرکاران شون راضی باشن، و هم طیفی از خریدارانی که خدمت رسانی میکنن بهشون و این سرایت کنه به جامعه و شاهد شرایط و مجموعه ی بزرگتری به اسم شهر و کشوری باشیم با حداقل مشکلات و با نهایت مدارا و دوستی و محبت و الفت و صمیمیت إن شاء الله ♥

 

هشتم و در انتها عرض کنم که  از انتقاد استفاده کنیم چون نباید فراموش کنیم که بادبادک تا زمانی که با باد مخالف روبرو نشه اوج نمیگیره.

 

ممنون از درک و توجه و وقتی که صرف مطالعه و احیاناً بکار گیری راهکاری هایی که ارائه کردم میفرمایید.

@};-

@};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده هم سال نو رو به شما و همکاران تون تبریک میگم

إن شاء الله که امسال از سال های پیشین بهتر باشه و پر خیر و برکت باشه برای همگی مردمان مون و کشورمون

 

نکته ای که لازم میبینم بهش اشاره کنم این هست که اولاً هیچکس و هیچ مجموعه ای بی عیب و ایراد نیست، و همه ی ما و هر مجموعه ای ممکن الخطا هست(نه جایز الخطا)  دوم اینکه مهم این هست که اون شخص یا اون مجموعه در ابتدا با مشکلات آشنا بشه(که یکی ش همین دریافت بازخوردها هست) و سپس در صدد رفع اونها بربیاد.

 

سوم خودم به شخصه شاید چندین میلیون تومان شده باشه مجموع خریدهام از لیون مثال میزنم کارت گرافیکی که در امضای بنده هست رو پنجاه هزار تومان گرونتر از دوستی که در جایی همین کارت رو میفروخت خریدم.(50 هزار تومان گرونتر و از لیون) چرا؟ چون هرچند اون دوست مون خیلی منصف و مشتری مدار بود و قیمت هاش عالی بود ولی حقیقتاً میترسیدم بخاطر 50 هزار تومان یه کارت مورد دار گیرم بیاد و دسترسی هم نداشته باشم به اون شخص چون نه فروشگاه در تهران داشت و نه سایتی ولی لیون سایت داشت و فروشگاه هم داشت(اون زمان اولین خریدم هم از لیون نبود که بگم لیون رو نمیشناسم خیر ولی 50 هزار تومان ارزونتر قیمت خوبی بود) زنگ زدم به لیون گفتم جایی اینقدر ارزونتر میده اگه شما هم مثل همون میدید از شما بخرم یا اگه تخفیفی میدین از شما بخرم، پشتیبانی لیون گفت بررسی میکنیم و اطلاع میدم که اطلاع دادن نه نمیتونیم قیمت کمتر حساب کنیم ولی با این وجود از لیون خریدم. گرچه فقط چندروز طول کشید تا فهمیدم اون فروشنده علاوه بر منصف بودن خیلی درست کار و شیر پاک خورده هم بوده و بهم ثابت شد یعنی اگه ازش میخریدم 100% راضی بودم، بگذریم که مجموعه لیون عزیز داخل باکس گرافیک کارت گارانتی رو نذاشته بودن انگار و من هم چون چشمم از شرکت های گارانتی کننده میترسید کلی ناراحت شده بودم ولی شخص آقای حسینی گفتن هیچ مشکلی نیست و من هم اطمینان کردم و دعاکردم و میکنم که سر و کارم به شرکت گارانتی کننده نیافته که بخوام اذیتم کنن و خداروشکر تا الآن که اینطور نشده و امیدوارم هستم که زین پس هم نشه. گرچه انتظار داشتم خود لیون پیگیر این مورد گارانتی بشه(بصورت اتوماتیک و بدون اعلام من) ولی نشد. بعد از کلی پاسکاری و اعصاب خوردی و با منت(انگار) یکی از خانم های شرکت واردکننده(بذارید اسم ببرم آواژنگ) گفت که کارت شما گارانتی داره و تاریخ اتمام گارانتی ش این هست. مورد چهارم خیلی طولانی شد ولی خواستم بگم اون اطمینانی که آدم به مجموعه ای مثل لیون داره باعث میشه لیون مبادلاتش خیلی بیشتر بشه و حداقل کاری هم که لیون میتونه کنه رسیدگی و پیگیری درست هست که آدم دلسرد نشه.

 

چهارم، نمیگم شکست ولی یک انسان یا یک مجموعه باید از اشتباهات درس بگیره، توو زندگی شخصی مون توو کارمون و ... همین بازخوردها هست که باعث میشه لیون یا هر مجموعه ای با عیب و ایراداتش آشنا بشه و اونهارو برطرف کنه، گرچه همه ی عیوب رو هم خریداران گزارش نکرده انتظار میره مدیریت مجموعه احتمالش رو بده و پیش گیری کنه ازش. مثل همین موردی که پیش اومده و یه سری دوستان میگن چرا یه نفر مثلاً فقط مسئول برورسانی و موجودی و قیمت هست اونم برای این همه کالا، حالا شایدم بیشتر باشه از یک نفر ولی دیگه بعضی مشکلات رو میشه با درایت از بروزش پیشگیری کرد و همیشه خوب نیست که بذاریم مشکلی پیش بیاد و بعد اعلام کنیم میپذیریم مشکل رو، حق با شماست، جبران میکنیم و ... . از قدیم میگن علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد و این خیلی خوب ِ

 

پنجم، همه ی ما بالاخره اگه کار داشته باشیم و شاغل باشیم به یه وقت استراحتی هم نیاز داریم و شکی درش نیست، تفریح میخوایم و یه وقت آزادی میخوایم فارغ از تمام مشغله ها و ... اما از نظر من برای مجموعه ای مثل لیون اینکه میفرمایید 15 روز نبودیم یه مقدار قابل هضم نیست حقیقتاً. نصف یک ماه نبودین؟ یعنی واقعاً هیچکس از مجموعه عین 15 روز نبوده؟ معذرت میخوام ولی این دیگه یه مقدار کم لطفی هست نسبت به طرفداران تون، خریداران تون، مشتریان تون که 15 روز نباشید و کلی هم ثبت سفارش شده باشه و بعد از بازگشت 15 روزه بخواید به این حجم از سفارشات رسیدگی کنین که خودش یکی از عوامل پیدایش مشکل هست. حجم کار وقتی بالا میره احتمال بروز مشکل بیشتر میشه.

 

ششم، پذیرفتن اشتباه و جبران اون شهامت میخواد که به نظرم دارید و مجموعه شما داره ولی باز اگه اجازه نظر دادن داشته باشم میخوام بگم اصلاً چرا بذاریم مشکل پیش بیاد که بعداً بخوایم مسئولیت ش رو قبول کنیم. مثلاً اگه یک یا چند نفری در این مدت 15 روزه در حد سطحی رسیدگی میکردن و موجودی رو بروز میکردن و ... نمیشد واقعاً؟

 

هفتم، به نظر من معمولاً شرکت های بزرگ یا شرکت هایی که میخوان پیشرفت کنن آنالیزور یا تحلیلگر هم باید داشته باشن، من خودم به شخصه دقت کردم به این موضوع که چرا وقتی یه نفر همچین تاپیکی میزنه و از مشکلش میگه، چند نفر دیگه هم میان و از مشکلات گذشته و حال شون با مجموعه، حرف میزنن؟ جسارت نمیکنم بگم کار اشتباهی میکنن خیر ولی دقت به این مساله برای تیم مدیریتی لیون باید جالب باشه. چی باعث میشه؟ آیا نتونستیم آنطور که باید و شاید(بایسته و شایسته هست) مشکلات کاربران مون رو حل کنیم؟ که باعث میشه وقتی یه نفر تاپیکی با این محتوا میزنه چند نفر دیگه از کاربران هم میان و از تجربیات تلخ شون میگن.(کاری به تجربیات مثبت نداریم الآن) آیا نتونستیم راضی شون کنیم که هنوز یه ناراحتی در وجودشون هست که هر چندوقت یکبار با یک تاپیک اونها هم لب به سخن و درد دل باز میکنن؟ تا جایی که من مشکلات سایر دوستان رو هم در اینجا خوندم به نظر من حقیر ناحق هم نگفته بودن مثل دوستی که مانیتور سفارش داده بودن یا دوستی که فن شون چیز دیگه بوده و ... . اینها دشمن نیستن واقعاً، یا من دشمن نیستم، همه ی ما میخوایم که پیشرفت لیون رو ببینیم، لیونی اگه نگم بدون عیب لااقل کم عیب ببینیم. عیوبی رو نبینیم که خیلی ساده میشد جلوش گرفته بشه و ... . برسیم به جایی که یه مجموعه با این حد و اندازه، هم دست اندرکاران شون راضی باشن، و هم طیفی از خریدارانی که خدمت رسانی میکنن بهشون و این سرایت کنه به جامعه و شاهد شرایط و مجموعه ی بزرگتری به اسم شهر و کشوری باشیم با حداقل مشکلات و با نهایت مدارا و دوستی و محبت و الفت و صمیمیت إن شاء الله ♥

 

هشتم و در انتها عرض کنم که  از انتقاد استفاده کنیم چون نباید فراموش کنیم که بادبادک تا زمانی که با باد مخالف روبرو نشه اوج نمیگیره.

 

ممنون از درک و توجه و وقتی که صرف مطالعه و احیاناً بکار گیری راهکاری هایی که ارائه کردم میفرمایید.

@};-

:x

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.

کاش دوستانی که خرید داشتن یا خود لیون اعلام کنه که سفارش کدوم روزا الان در حال ارسال هست، که ما تقریبا بفهمیم نوبت ما کی میرسه!

 

مثلا من 16 ام برا دوستم سفارش ثبت کردم که هنوز منتظر تماس لیونیم... (ضمنا هیچ پیامی هم توی سایت برامون نیومده)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

امیدوارم سال نو همه به خوبی و خوشی باشه

شرمنده یکم شاید کلمات درست بکار نبردم توی حرفام اما یه وقتایی مفهوم رو بهتر جا میندازه @};-

اول اینکه با این وضع ارز و واردات خرید انلاین کم مشکل نداره مثل اتمام موجودی انبار و اینکه کمپانی دم گوشمون نیست و باید چند ماه منتظر بار وارداتی باشیم

البته من تمام خریدهای انلاینم مشکلی نداشته و امیدوارم که زین پس هم همینطور باشه ولی بدلیل نوع بازار ایران خرید انلاین مونده تا کامل بشه مثل amazon  و newegg حتی دیجیکالا هم کم سوتی نداده مدارکش تو اینترنت موجوده ه سرچ لازمه البته دفاعی از لیون نیست فقط دارم مشکلات رو میگم

خودم چون کمی مشکل پسندم ترجیح میدم کالا رو از نزدیک ببینم و بخرم مخصوصا وقتی عجله دارم گیریم فلان فروشگاه جنس رو داشت و ارسال کرد اما پیک محترم سر یه اشتباه ناخواسته زد جنسو به F داد اونوقت تکلیف چیه؟ آیا باید به فروشگاه غر زد که عجله دارم چرا روزم قهوه ای شد؟ یا به پیک بیچاره که صبح تا شب تو خیابوناست؟ خب منطق خرید انلاین یه طرفش اینه عجله نباید داشته باشی ولی اگر لازمه فلان موقع حتما دستم باشه خرید حضوری منطقی تره بالاخره تمام کسانی که دست به دست هم میدن بابت تهیه و ارسال انسان هستن و اشتباه میکنن! دوستان فکر نکنن مثل ایمیل فرستادن کالا سه سوت در خونست همه جای دنیا این بحث هست تو کشور ما بدلیل پاره ای مشکلات داستان پیچیده تره.

البته این وقت سال که بار پیش خرید فروشگاه ها واقعا زیاده هم کم مشکل ساز نبوده و شاید یک هفته فقط برای این تعطیلات وقت بره....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من تا الان بیشتر از 5 میلیون از سایت خوب لیون خرید داشتم و راضی هستم

پیگیری سفارش بسیار خوب هست حتی موردی بوده چند بار با بنده تماس گرفتن ک پیگیری سفارش رو انجام بدن

اخربن خریدی ک انجام دادم چند روز پیش بود ک در به بنده زنگ زدن گفتن پوزش مارو بپذیرید به علت حجم بالای سفارشات ممکنه پست رایگان

ارسالش بیشتر طول بکشه ک خب خداروشکر برای من مسئله مهمی نبود و با بهترین نحو دستم رسید و فوق العاده راضی بودم.

دست اندرکاران لیون قبل از تعطیلات نوروزی اعلام کردن بخاطر حجم بالای سفارشات ممکنه کندی پیگیری سفارشات صورت بگیره

برای همین بخاطر حجم بالای سفارشات ممکن هست ی کالا رو چند نفر همزمان بخرن و سریعن نشه تو سایت اپدیت کرد موجودیش رو.

بالاخره دوستانی ک تو لیون کامپیوتر مشغول ب کار هستن مثل من و شما دل دارن دیگه. نمیشه تعطیلات نداشت و جایی نرفت بالاخره خدایی نکرده ربات ک نیستن فقط برای کار ساخته شده باشن و همش انتظار داشته باشیم الان ک خریدیم سریع تماس بگیرن بگن ارسال کردبم یا موجود هست. والا امازون هم ک بنده خرید های متعددی ازش داشتم اینطور نبود و سفارش بنده سه ماه طول کشید دستم برسه. پس زمان بندیتون رو مناسب با شرایط تنظیم کنید.

ویرایش شده توسط KINGPIN
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مدت ها بود منم از لیون ناراضی بودم ولی چیزی نگفتم فکر می کنم الان مکان و زمان مناسبیست. به نظرم لیون بیشتر بدرد دوستان تهرانی میخوره تا شهرستانی ها چون پست ترمینالی و تیپاکس دردسر زیادی داره و بعد از نارضایتی که از خرید قبلیم داشتم(مانیتور و هارد دیسک و کیس و چند قطعه دیگه که سر کیس خیلی اذیت شدم و چندین و چند امد و رفت و هزینه اضافه و دردسر و معطل شدن داشت ) و بعد از آن خرید دیگه لیون از اولویت های خریدم خارج شد ولی از حق که نگذریم بخش فروم لیون زنده و قوی به کارش ادامه میده و این هم برای من اهمیت دارد با تشکر از استارتر

ویرایش شده توسط csmjr
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...