رفتن به مطلب

وقتی فیل اسپنسر سعی میکند 3 گیری کند!


rezagtx
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

دوستان اگر یادتان باشد مایکرو اسپنسر در چند روز گذشته حسابی تز های سنگینی داده بودند - اینکه باید یک ایکس باکس قوی تر توسعه داده شود و ما میخواهیم ورژن جدیدی از کنسول خود را بیرون دهیم! همین حرف هایی که باعث شد سونی هم تز 4k بدهد!حالا خبر زیر را بخوانید و  کمی فکر کنید!فیل اسپنسر اورلرد بخش بازی ماکروسافت سعی کرده سه را بگیرد!

 

hwij3owgnv73rnfry7bc.jpg

 

ترجمه  خبر دقیقا از eurogamer

 

" همین اواسط ماه پیش بود که فیل اسپنسر  گفت مایکروسافت قصد دارد یک نسخه  ارتقا یافته از ایکس وان را عرضه کند،(داخل چرخه حیات کنسول) این خبر به شکلی تفسیر شد که بله مایکروسافت قرار است ایکس وان  اند هالف (یعنی ایکس باکس یک و نیم که دیگه انصافا اسمی خنده دارتر نبود ) رو عرضه کند. همین چیزی که نینتندو ازش دم میزند برای 3ds جدید و یا کنسول اعلام رسمی نشده ps4k .

 

حالا بخش جالب این است:

 

 اکنون گویی اسپنسر بیشتر فرض گویی کرده است تا واقعا منظورش این باشد! (یعنی این همه بحث این آقا بوجود اورد کشک ، چقدر گفتم خالی بندی است )فیل گفته است که البته از این ایده بین نسلی ارتقا  برای عرضه یک کنسول جدید تر نسل 8 خوشش نمیاد! (3را بگیر)

 

"من خیلی طرفدار Xbox One and a half, نیستم! اسپنسر به  گیم اینفورمر گفته است  اگر قرار باشد به سمت جلو برویم   میخواهیم با اعداد اراقام بزرگ به سمت جلو حرکت کنیم  نه ارتقا ساده ( این یعنی همون نسل 9 سالهای دیگر  عرضه خواهد شد و خبری از کنسول جدید نیست)"

 

من چیزی در باره این شایعات نمیدانم!!(خودش شایعه پراکند) ولی انگیز ه تیم های دیگررا برای  انجام کاری اینچنینی درک میکنم. برای ما ایکس وان  کار ش را خوب انجام میدهد  کارایی خوب است سرور ها کارشان را به نحو احسن انجام می دهند. اگر قرار باشد ارتقایی صورت گیرد باید یک جهش بزرگ قابل لمس باشد برای مخاطبان نه فقط یک ارتقا.

 

 

البته این طور که این آقا   خیلی محافظه کارانه صحبت میکند به این معنا ست که هنوز هم احتمال عرضه کلی نسخه های الیت و غیر الیت ایکس وان به شکلی که سر 360 درامد وجود دارد و با اینکه چند صد دلاری مردم پرداخت کردند روی این دستگاه بازهم نسخه های بهبود یافته !!! با نام های انچنانی عرضه خواهند شد و باز هم این فیل اسپنسر تز هایی خواهد داد. اما ارتقایی به آن شکل وجود نخواهد داشت. شاید دستگاهی ساخته شود که مثلا خنک تر و بی صدا تر باشد ولی ارتقا عظیم بین نسلی یا تغییر در معماری  حتی به فکر مایکرو هم خطور نخواهد کرد چه رسد به  اینکه قصد انجام آن را داشته باشد .

 

7fiemlyr86sm8tyq7g8.jpg

 

خوب مایکرو که عقب نشست و از اینکه این کی شایعه بیبش نبوده پرده بردشات حالا مانده سونی که  این پست را بخواند و 3 را بگیرد ......

 

 

منبع یوروگیمر

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

حیف شد که نمی خوان نسخه بین نسلی بدن...کلی خوش میگذشت

ایکس باکس وان اند هف =))

 

رضا جان شما خوزستانی هستی؟ (بخاطر اصطلاح "سه رو گرفتن" میگم)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

حیف شد که نمی خوان نسخه بین نسلی بدن...کلی خوش میگذشت

ایکس باکس وان اند هف =))

 

رضا جان شما خوزستانی هستی؟ (بخاطر اصطلاح "سه رو گرفتن" میگم)

اره ولی 3 رو بگیر رو من همه جا شنیدم!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...