رفتن به مطلب

شرکت گیگابایت نیز از مدل اورکلاک و بهینه شده‌ی کارت‌گرافیک GTX 950 رونمایی کرد


Recommended Posts

btvgx1mjynpfhj88zpp5.jpg

 

 

شرکت گیگابایت هم‌اکنون آخرین شرکتی است که مدل بهینه شده‌ی کارت‌گرافیک GTX 950 را که نیازی به کانکتور برق 6 پینی ندارد را معرفی می‌کند و احتمالاََ هم شرکت‌های دیگری از راه می‌رسند که مدل ویژه‌ی این کارت‌گرافیک را باز هم معرفی کنند. نام این کارت‌گرافیک، GTX 950 OC (کد GV-N950D5-2GD) بوده و بصورت کارخانه‌ای اورکلاک شده است و می‌تواند در سیستم‌های با توان خروجی حداقل 350 وات کار کند.

 

کارت‌گرافیک جدید شرکت گیگابایت بر پایه‌ی جی‌پی‌یو GM206-205 ساخته شده و دارای 768 هسته‌ی کودا، 48 واحد TMU یا واحد نقشه‌بردار بافت، 32 واحد ROP یا شطرنجی‌ساز است. این چیپ از دو حالت مجزا برخوردار شده است: حالت گیمینگ (کلاک 1026 و 1190 مگاهرتز) و حالت اورکلاک (کلاک 1051 و 1288 مگاهرتز). این کارت به 2 گیگابایت حافظه‌ی GDDR5 با کلاک 6610 مگاهرتز و باس 128 بیت مجهز شده است. خنک‌کننده‌ی بکار رفته در این کارت، مخصوص خودِ همین کارت طراحی شده است و شامل یک فن 90 میلیمتری با نویز کم و یک رادیاتور آلومینیومی می‌باشد. علاوه بر این موارد، قطعات بکار رفته در کارت‌گرافیک GTX 950 OC مجهز به استاندارد Ultra Durable 2 هستند و از نظر دوام، بهینه شده‌اند. درگاه‌های تصویری موجود در کارت‌گرافیک GTX 950 OC را یک درگاه DVI-I، یک درگاه HDMI و یک درگاه DisplayPort تشکیل می‌دهند. طول این کارت حدود 181 میلی‌متر می‌باشد.

 

هنوز تاریخ عرضه و قسمت کارت‌گرافیک مورد بحث مشخص نگشته است.

 

 

 

منبع: hitechreview

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مورچه چیه کله پاچش باشه . :-?

 

ممنون بابت اخباری که میذارید اقای حیدر زاده .

ویرایش شده توسط Moein Frozen
لینک به دیدگاه
Share on other sites

توی مقاله اصلی نوشته "The cooler comes with a 90 mm low noise fan and a compact aluminum radiator"...خیلیه ها! طرف واسه سایت hitech خبر می نویسه فرق بین هیت سینک و رادیاتور رو نمی دونه!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...