رفتن به مطلب

موس بالارده‌ ROG Spatha، محصولی از امپراطوری گیمری شرکت ASUS


Recommended Posts

1yduul5kr5k15oyp9v1k.jpg

 

 

بخش ROG (امپراطوری گیمرها) شرکت ASUS، موس گیمینگ دو دگه Spatha که نوع رابط اتصال آن وایرلس/سیمی بوده و همچنین برای بازی‌های در سبک MMO ساخته شده است را معرفی کرد. این موس از امکانات بسیاری برخوردار است. برای مثال، دقت این موس برابر 8200 DPI (نقطه در اینچ) است و دارای 12 کلید قابل برنامه‌ریزی و بدنه‌ی از جنس آلیاژ منیزیم و غیره است.

 

موس جدید Spatha مجهز به کلیدهای سوکتی راست و چپ با طراحی جایگزین کردن آسان این سوکت‌های قابل تغییر است از نور پس‌زمینه LED و افکت‌های نوری نیز پشتیبانی می‌کند. 6 کلید از 12 کلید موجود در موس، در بدنه‌ی سمت چپ موس تعبیه شده‌ و از سویچ‌های Alps برای بازخوردهای لمسی استفاده می‌کنند. بدنه‌ی سمت چپ موس همچنین میزبان لوگوی چشم ROG نیز می‌باشد. کلیدهای اصلی راست و چپ به سویچ‌های Omron با طول عمر مفید 20 میلیون کلیک برای افزایش دوام، پاسخگویی و بازخورد لمسی مجهز شده‌اند. با استفاده از کلاچ موجود در موس، کاربران می‌توانند میزان حساسیت موس را در هنگام بازی بین دو سطح تغییر دهند. موس Spatha در حالت متصل شده با سیم، دارای نرخ Polling rate تا 2000 هرتز است. طراحی ویژه کاکنتور موس، از پخش شدن بیهوده کابل موس روی میز جلوگیری می‌کند. موس Spatha از دو طریق می‌تواند شارژ شود: با متصل شدن از طریق سیم؛ و اتصال به داک مخصوص شارژ. همراه این موس، دو کابل، یکی دو متری بافته شده و دیگری یک متری پلاستیکی نیز حضور خواهند داشت. شش افکت نوری در این موس، عبارتند از: ساکن، تنفس، چرخش رنگ، گیره، تصادفی و وضعیت باتری. حافظه‌ی داخلی موجود در موس، امکان ذخیره‌ی 5 پروفایل را به کاربر می‌دهد.

 

قیمت موس ROG Spatha هنوز مشخص نشده است.

 

 

 

منبع: hitechreview

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...