رفتن به مطلب

فروش GTX 460 با بایوس فلش شده !


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام

کارت هنوز پیچ نشده و در واقع آک هست

مدل معمولی هست

از همونایی که آقای حسینی داره

تا زمستان 91 هم گارانتی داره

اما

از مدل های اورکلاک شده ی این مارک هم بسیار قوی ترش کردم

1 نگاه به این تصویر بکنید حالش رو ببرید

e7t.png

البته اگه خواستین میتونین بازم اورکلاک کنید

ضمنا به همراه این کارت 12 عدد فن هم به قیمت 50 هزار تومان که به هم متصل میباشد داده میشود

که برای استفاده از کارت در حالت اورکلاک شده یا باید فن خود کارت رو در حالت 70-100% بزارید بچرخه

ولی میتونید فن رو روی خودکار بزارید و از این 12 تا استفاده کنید( ولی 1 بدی داره اونم اینه که وقتی کنار کیس میشینی باید لباس گرم بپوشی یخ نزنی)

خودم که دارم حال میکنم فقط به خاطر خرید 580 میخوام بفروشمش

قیمت پایه 270

با فن ها 300

فن خالی هم50 تومن

ضمنا هزینه ی پست به عهده ی بنده هست و با تیباکس میفرستم

از قیمت فضایی هم خوشم نمیاد

هیچ عجله ای هم ندارم لااقل تا زمانی که 580 بیاد و ارزون بشه ! پس به فکر مفت خری نباشد

سوالی بود درخدمتم

ویرایش شده توسط سالار
لینک به دیدگاه
Share on other sites

Photo010.jpg "

>سلام

اینها فن های دونه ای 500 هستند(8 تاش)

4 تاش هم دونه ای 5000 هستند( 3 تاش رو کارته و 1 دونش رو سی پی یو)

اما هزینه ی اتصالش و غیره رو که حساب کردم حول وحوش 50 دراومد( البته با حق زحمت)

اگه کسی کارت و فن ها رو با هم خواست فن ها براش30 تومن میشه (میشه به سود خریدار)

http://www.4shared.c...O/Photo010.html

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

دوستان لطفا اگر خریدار هستید قیمت پیشنهادی خودتون رو به فرمایید ودر غیر اینصورت بحث فنی وکارشناسی نکنید .ایشون مالک کارت هستند و خودشون قیمت کارت تعیین می کنند حالا میخواد فروش بره یا نه!

@};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان و کاربرای عزیز........ لازم نیست که اینطوری با هم برخورد کنید . ایشون اومدن قصد فروش کارتشون رو دارن حالا به هر قیمتی که میخوان ضرر و سودش به خودشون برمگیرده. بخوان گرون بدن یا بخوان ارزون بدن کاملا در این مورد اختیار دست خودشونه و دوستان خواهشا طوری رفتار برخورد نکن که فروشنده حس اجبار بهش دست بده. حالا ایشون دارن جنس دست 2 رو 20 تومن گرونتر از نو میدن چون فلش کردن ممکنه از نظر بقیه کاربرا ناعادلانه وعجب باشه و ولی حق این کار کاملا برای ایشون محفوظ است ! اون کسی بخواد بخره, میخره و توجهی به این حرفا نداره ! هر کسی شرایط خودشو برای فروش کالاش داره و همه باید سعی کنن احترام بزاران هر چند غیر عادلانه هم به نظر برسه. اخرش دودش تو چشم خود فروشنده خواهد رفت ! دوستان عزیز لطف کنن بحث رو ادامه ندن و انرژی خودشون صرف این طور بحث های بی نتیجه نکن !

در مورد خود تاپیک باید بگم دوست عزیز ali azadi تو این فوروم قریب به اتفاق دوستان حرفه ای و کار بلد هستند و اگر واقعا مسئله ای نبود این طور کامنت نمیگرفتید. برای رفع شبه ازتون خواستن عکس GPU-Z بزارید که نزاشتید و یک عکس بی ربط گذاشتید . کاربر Bahman چند عکس نمونه گذاشتن تا بدونید چی کار باید بکنید و باز هم بی توجهی کردید ! اونم از عنوان تاپیک که از نظر من کاملا منحرف کننده است. باید تو بخش اطلاعاتش میگفتید که این کارت فلش شده . دادن اطلاعات کامل از ملزومات فروش قطعه است ! هر عملی عکس العملی داره دوست من و اگر صداقت تو کارتون نباشه باید انتظار از این بدتر داشته باشید. تو این فوروم فروشنده با صداقت و بی ریا به شدت نزد بقیه محترم است و بر عکسشم کاملا صادقه !!

جوابهاتون به کامنتهای دوستان نه تنها شبه ها رو رفع نکرد بلکه بیشتر هم کرد ! اگر واقعا چیزی نیست برای چی یک تست ساده همراه GPU-Z نمیگذارید تا همه چیز روشن بشه (فریمها دستکاری نشده باشه) !! همه از شما Proof میخوان ! پس یک تست کامل بزارید و خودتون رو راحت کنید ! من به دوستان کاملا حق میدم که اینطور مشکوک بشن !

شما فروشنده هستید و من هم مدیر. اگر حس بشه که پشت پرده خبری هست شک نکنید اول از همه ما وارد عمل میشیم تا حق از کسی ضایع نیست. اعتبار لیون خیلی بیشتر از اینها میارزه ! از فروش شما اینجا چیزی به خود لیون نمیرسه ولی اگر خدای نکرده این وسط حقی ضایع بشه اسم لیون و کاربراش و شخصیت بسیار عزیز اقای حسینی خدشه دار میشه !

عکس رو بزارید و وقتی خیال همه راحت شد تمام پستهای اضافی پاک میشه تا راحت به فروش کارتتون برسید !

درخواست من اینه که یک تست کامل و دقیق به همون شکلی که کاربر Bahman گفتن بگذلرید تا بحث همینجا خاتمه پیدا کند !

من عنوان تاپیک رو هم تغییر میدم و تصحیحش میکنم !

ویرایش شده توسط سالار
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سالار آقا

من تست گذاشتم اینم لینکش

http://www.4shared.com/photo/XgdKA2IF/NewPicture008.html

ولی باز دوستان ایراد گرفتند و گفتند کلید اسپیس رو زدی

خلاصه ما هر کاری کردیم باز اینا بهانه گرفتند

من قصد توهین و خراب کردن لیون رو ندارم و نداشتم

ولی بدونید که هر کسی جنسی میخره پای عواقبش هم هست چه از لیون بخره چه از اشخاص تو لیون شاید برات جالب باشه بدونی که من

از جناب امیر خان سلطانی (Maximus) کارت220 تومنی گرفتم که 120 تومن برام ضرر شد( پای خرابیش وایسادم و هیچ چی نگفتم= کارت 5870 مدل سافایر= میتونید از خودشون هم سوال کنید)

داداش من هم فروشندم و میدونم که جنس خراب دادن به خریدار یعنی بی اعتبار کردن خود !!!

اگه دوست داری از دوستان محترمی که گرافیک بهشون دادم یا گرفتم ( چند تاشون تو همین سایت لیون هستند = اگه خواستی تا نامشون هم ببرم) بپرسی که آیا مشکلی بوده یا نه!

ولی من که به کار خودم اطمینان دارم و میدونم چه طور اورکلاک کنم که همه انگشت به دهن بمونن!

ولی به خاطر این که لیون 1 موقع بی اعتبار نشه از فروش کارتم منصرف شدم!!!

انشا الله که تا چند سال آینده سیستم اینترنت و سانسور و کلا هر چیزی مربوط به اینترنته 1 کم بهتر بشه !!!

و مجبور نباشیم برای فروش 1 قطعه که این همه زحمت به پاش کشیدیم زجر بکشیم .

تاپیک رو لطفا ببنید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز به این میگن نوش دارو بعد از مرگ سهراب ... شما همون اولین پستی که دادی اینو میزدی کار به اینجا نمیکشید !! من 4 صفحه تاپیک خوندم یک عکس تست کامل ندیدم تا حرفای شما به من ثابت بشه و الان که 4 صفحه گذشته ..................... این همه کاربر به شک افتادن یعنی به یک چیزی شک کردن . من که نمتونم بگم همه اشتباه میکنن شما درست میگی !

اینجا روزی دو رقمی تاپیک فروش میزارن ولی هیچ اتفاقی نمی افته و همه کارشون راه میافته ! هر چیزی روشی داره و اصولی داره وقتی اطلاعات درست ندید همیشه همین میشود. در ضمن امیدوارم نگید که اطلاعاتم کامل بود. تو پست اولتون نه گفته بودید فلش کردید( مهمترین اطلاعتت ممکنه) و نه عکس تست درست و حسابی گذاشتید . تا 4 صفحه عکس تست درست و حسابی نزاشتید! اونم از عنوان تاپیک که زدید کاملا حرفه ای که یکی ندونه فکر میکنه کارت گرافیک custom design است و یک مدل جدیده .......... قصور و کوتاهی از خودتون بود و نه هیچ کس دیگر ! امکان داشت هر کدوم از این دوستان مشتریتون باشن ولی همه با رفتارتون کشیدن کنار !

میگید میدونید که صادق نبودن بی اعتبار کردن خودتون است ولی عملتون حرفتون رو تایید نکرد .

اعتبار رو نباید از دیگرون پرسید بلکه باید عملی ثابت کرد !

به هر حال امیدوارم از من و لیون به دل نگیرید ولی کوتاهی خودتون باعث این مسئله شد.

حالا اگر میخواهید تاپیک همچنان باز باشد یا بسته شود اینجا بفرمایید

ویرایش شده توسط سالار
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

ولی باز دوستان ایراد گرفتند و گفتند کلید اسپیس رو زدی

خلاصه ما هر کاری کردیم باز اینا بهانه گرفتند

دوست عزیز . من این پاسخ رو فقط برای روشن شدن موضوع برای سایر دوستان مینویسم. چون شما خودتون میدونید منظور من از قضیه space چی هستش. به دلیل این که کاملا آگاهانه انجامش دادید.

و اما توضیح بنده در مورد space در تست furmark برای دوستان :

دوستان عزیز همون طور که حتما خیلی از شما بدون این که نیاز به گفتن من باشه میدونید برنامه furmark یکی از سنگین ترین لودهای ممکن رو برای کارت گرافیک ایجاد میکنه. به همین دلیل برای تست پایداری اورکلاک و تست عملکرد ولتاژ رگولاتور کارت مناسب هستش. حالا قضیه space چیه؟ خیلی ساده هستش. در حال انجام تست توسط furmark هربار که کاربردکمه space رو بزنه شکل مخملی مانند تست که فشار اصلی رو به کارت میاره ناپدید میشه و لود کارت نزدیک صفر میشه (که باعث بالا رفتن frame rate به شکل کاملا محسوسی میشه) و دوباره با زدن space عکس این عمل صورت میگیره و لود کارت بالا رفته و frame rate به شدت کاهش پیدا میکنه. در عکسی که بنده گذاشتم با شرایط کارت یکسان و کلاک یکسان و تنظیمات یکسان برنامه با جناب آقای آزادی میبینید که ماکسیمم فریم 36 و متوسط فریم 34 هستش که از ماکسیمم به سادگی میشه فهمید که در حال انجام تست به هیچ وجه space زده نشده و لود کارت دائما در حد ماکسیمم بوده. ولی متاسفانه در عکس تست آقای آزادی عزیز میبینیم که با همون شرایط ماکسیمم 453 فریم هستش. و هرچه فریم متوسط بالاتر باشه نشون میده که به تعداد بیشتری space زده شده. که در تست بنده 34 و در تست دوست عزیزمون 237 هست!!

دوست عزیز ما اینجا با کسی دشمنی نداریم. ولی خواهش میکنم شما هم به ما احترام بگذارید. شما به بنده گفتید که توهین کردم. ولی نادان و ... فرض کردن دیگران بزرگترین توهین هستش که از طرف شما انجام شد. هدف من از خواستن اون تست فقط و فقط اطمینان از تست شده بودن و اصولی بودن اورکلاک شما بود نه چیز دیگه. که متاسفانه فکر کردید با تقلب مشکلتون حل میشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوستان گلم

من هميشه افتخارم اينه كه كاربران اينجا بسيار خوب و با ادب هستن كه شكي درش نيستش . ولي بعضي وقتها باعث رنجش هم نشيم بهتره .

در مضن من هميشه اين مطلب رو با مديران صحبت كردم و ميكنيم :

نبايد در تاپيك فروش ديگران دخالتي كرد بخصوص در قيمتش چون صاحب كالا هستش و اختيارشو داره ولي اگر مشكلي در مطلب و فروش باشه و يا اشتباهي صورت گرفته باشه همه ماها موظف به دادن پاسخ هستيم . حالا بر اين مبنا اگر كار و هميشه ادامه بديم بسيار عالي ميشه و در بعضي از اين پستها من ايرادي نميگيرم مگر ايكه توهينني صورت بگيره .

در كل با ارامش جواب همو بديم همه چيز حل ميشه دوستان گلم @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

@};- دوستان ممنون از شما

ممنون از نظراتتون

درباره ی اسپیس هم بهمن خان درست میگن ( ولی من 1 بار ظرف3 ثانیه اسپیس رو زدم که اولا عمدی نبود 2وما شما بیشتر ولتاژ و دما مد نظرتون بود )

به هر حال اگه کارت رو داشتم 1 تست 60 دقیقه ای میذاشتم تا شبهه نماند

ولی من کارت رو 280 به مشتری فروختم(تازه منت هم سرش گذاشتم)

ولی فن ها موجوده اگه کسی خواست(PM ) بده

لطفا تاپیک رو ببندید

با تشکر ویژه از آقای حسینی@};-

ویرایش شده توسط ali Azadi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...