رفتن به مطلب

Recommended Posts

w9b50zb28e582sb2n7j.jpg

 

G.skill مدل جدیدی از رم‌های Trident Z خود را معرفی کرد که یکبار دیگر رکوردهایی که توسط خود G.skill به ثبت رسیده بودند را جابجا کند.

Trident Z جدید دارای فرکانس 4266MHz است و فقط در مدل 16GB دو کاناله یعنی دو ماژول 8گیگابایتی عرضه خواهد شد این رم جدید تاخیر کمتری نسبت به مدل قدیمی تر خود دارد و برخلاف مدل قبلی که دارای تایمینگ 46-26-26-19 بود دارای تایمینگ 43-23-23-19 است و با ولتاژ 1.35v به جای 1.4v نسل قبلی کار می‌کند. این رم برای مادربوردهای z170 و پردازنده i7 6700K بهینه شده است و کاملا بروی مادربورد Z170 MAXIMUS VIII Impact تست شده.

این رم از چیپ‌های ساخت سامسونگ استفاده می‌کند که در دو مدل جدید دیگر از Trident Z نیز استفاده شده که این دو مدل دارای فرکانس 3466MHz و 3200MHz هستند و با تایمینگ 34-14-14-14 و 33-13-13-13 عرضه می‌شوند ولتاژ مورد نیاز این رم‌ها 1.35v است و در حجم‌های 16 , 32 و 64 گیگ عرضه خواهند شد. هنوز قیمت این رم‌ها مشخص نشده است.

 

 

منبع:hitechreview

مترجم: سامان یزدان نیک

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

قیمت رم هاش رو اول عرضه خیلی بالا میده نمی صرفه خریدشون...  *dry#

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

حافظه‌های رمی که به تازگی توسط G.skill و در فرکانس ۴۲۶۶ و زمان پاسخگویی ۱۹ معرفی شدن در یک کلام خوراک اورکلاک هستند!

کیتی که جدیدا معرفی شده 2x8GB هست در صورتی که کیت قبلی با همین فرکانس و زمان پاسخگویی بالاتر در حجم 2x4GB معرفی شده بودن.

اما این دو تا کیت یه تفاوت اساسی با هم دارن! کیت قبلی به اصطلاح سینگل ساید بود و تمامی چیپ ها در یک سمت قرار داشت اما مدل های ۸ گیگابایتی دوآل ساید هستن و چیپ ها در دو طرف پخش شدن و این به شدت برای اورکلاکرها اهمیت داره.

با اینکه کیت قبلی فرکانس و کیفیت بالایی داشت اما به دلیل سینگل ساید بودن حتی از یه G.skill 3600 cl17 8GB دوآل ساید شکست میخورد.

قدرت رم های جدید در اورکلاک باید باورنکردنی باشه! بی صبرانه منتظرم عملکردشون رو ببینم احتمالا قیمتی در حدود ۵۵۰ دلار خواهند داشت.

ویرایش شده توسط MOSTAFA_ABBASI
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...