رفتن به مطلب

کدوم رم خرابی زیادی داره،بهترین رم داخل ایران کدومه


Recommended Posts

درود

برام سوال شد.

یه دوستی بابت خرید رم راهنمایی خواستم و بین رمهای Trident Z و Dominator ddr4 و kingston hypre x fury

گفتم هر کدوم‌ یه برتریهایی دارن .

خودم جی اسکیل رو انتخاب کردم چون هم طرح خوبی داره هم مطرح هست چند سال تو اورکلاک

جواب دوست ما به شک‌ انداخت من رو

که اظهار داشتن که جی اسکیل خیلی خرابی داره و رمهای داخل ایران از این برند تقلبی هست و هی خراب میشه و تو فرکانس پایه ثابت نمیمونه ، استیبل نیست

شک بر انگیز

حالا دوستان که چه تجربه دارن چه اطلاعات راهنمایی کنن که بتونم انتخاب درستی کنم هر چند که زیاد سخت نیست بین این سه مدل کدام بهترن

البته فقط DDR4

ویرایش شده توسط car20pc.ir
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام،

رم های G.Skill و Corsair، از زمان DDR2 از دیگر محصولات بهتر بودند. با این حال نیازی به خرید Trident Z نیست و Ripjaws 4 با رنگ بندی سیاه و قرمز، عملکری خوبی دارند. رنگ های آبی ارزان ترین نمونه هستند و نسبت به دو رنگ دیگر اندکی ضعیف ترند. اختلاف هزینه ی Ripjaws 4 با Trident Z را به خرید RAM های سیاه رنگ با فرکانس بیشتر اختصاص دهید.

در مادربوردها قابلیتی به نام DRAM Training هست که به هنگام بروز خطا، قطعه ی مورد نظر را از کار می اندازد تا پایداری رایانه را افزایش دهد. برخلاف برخی فواید آن، به هنگام اورکلاک رایانه، بیشتر اوقات موجب ناپایداری رم ها می شود. برای اورکلاک پایدار، باید برخی قابلیت ها را خاموش کرد و برخی دیگر را تنظیم کرد. پایداری رم ها در اورکلاک، بیشتر از هر چیزی به دقیق بودن ولتاژ و فرکانس مربوط است تا دیگر موارد. اجازه ی تنظیم خودکار ولتاژ و زمان بندی ها توسط مادربورد یکی از عوامل مهم ناپایداری است.

یکی دیگر از عوامل ناپایداری رم ها، استفاده از قابلیت XMP است. نخست XMP را فعال کنید و ریستارت کنید تا رایانه بوت شود، اگر بوت شد و خطایی نداد، XMP را به Manual تغییر دهید و تغییرات لازم را اعمال کنید.

به عنوان سخن پایانی، اورکلاک علاوه بر تجربه به اطلاعات دقیق از قطعه مورد نظر نیاز دارد. به نظرم محصولی را انتخاب کنید که قبلا سابقه ی استفاده از آن را داشته اید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...