رفتن به مطلب

Recommended Posts

بنام خدا

با سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی

مدت زیادی است که خون کاربران مظلوم فلک زده توسط دلال ها و مفتخورهای از خدا  بی خبر مکیده می شود . و این عمل دنباله دار هم هست یعنی نه تنها هیچ تغییری نکرده بلکه بدتر هم شده . به عنوان مثال CPU   pentium G3258 که بدلیل کم کردن فروش بقیه CPU ها،وارد نشد و باعث شد مینی دلال ها به قیمت 300 تومان و حتی بالاتر در پاچه ملت کنند.

-----------------------------------------------------------------------------------------

* علاوه بر قیمت غیر معقولی که سخت افزارهای کامپیوتری دارند باید گارانتی های بی مسئولیت و همیشه طلبکار را هم اضافه کرد که دو نوع هستند :

گارانتی نوع اول :

1.       حدود 100 هزار تومن الی 1 میلیون تومن یا حتی بیشتر بسته به نوع کالا به خاطر گارانتی نمادین به قیمت اصلی اضافه میشود .

2.       تطمیع سایت ها و فروم ها برای بزرگنمایی کردن برند و محصولاتشان و تخریب سایر برندها

3.       اجیر کردن مزدوران مواجب بگیر و کاربرنما ها  برای تبلیغ و پیشنهاد محصولاتشان

4.       سیستم ها ی نوبت دهی فیک برای سرکارگذاشتن مشتری

5.       استخدام افراد بی سواد اما حرفه ای در پیچاندن مشتری برای پاسخگویی به مردم

6.       بندهای گارانتی را طوری تنظیم می کنند که 99.9٪ شامل گارانتی نشود .

7.       تعویض قطعه معیوب مشتری با قطعه تعمیری که معلوم نیست چه بر سرش آمده

8.       تعویض قطعه معیوب مشتری با قطعه ی منسوخ شده بدون توجه به عواقب آن برای مشتری مثلاً به جای برد 1150 برد 1366 داده اند .

9.       ناشی بودن کادر تعمیرات که به جای درست کردن کالا ، میزنن از قبل بدترش می کنند .

10.   ابتدا کالا رو یک بار گارانتی میکنند برای رفاه حال مشتری، ولی در توضیحات 1000 بند به همون گارانتی می افزایند مبنی  بر عدم شامل شدن گارانتی  برای رفاه عزیزان دست اندرکار

11.   تا وقتی انبارشان از خرید های قبلی خالی نشده ، اقدام به واردات محصولات جدید نمی کنند حتی اگر نیاز بازار باشد . (CPU  های پنتیوم اسکای لیک وارد نمیشود چون باید هسول ها تمام شوند )(زئون های چند میلیونی وارد میشوند اما پنتیوم های 200هزار تومنی نه!چرا؟چون باید جنس های احتکار شده رو بفروشن تموم بشه،بعد اگه عشقشون کشید برن واسه واردات سری جدید!)

12.   چندی پیش از انبار یکی از این شرکت ها HD5870  و HD5850  و .... از نوع آکبند برای فروش به بازار تزریق شده بود که در نوع خود جالب است.

برداشتن هدایا و وسایل جانبی قطعات و فروش جداگانه آنها

به عنوان مثال :

1.       برداشتن کابلهای موجود در جعبه مونیتور

2.       برداشتن کیف و موس هایی که به عنوان هدیه لب تاپ هستند .

3.       عوض کردن قطعات جانبی موجود در پک لب تاپ ها با نمونه های بی کیفیت

 

انجام اعمال ناجوانمردانه برای ساقط کردن گارانتی که میتوان موارد زیر را نام برد :

لپ  پر کردن هارد به صورت حرفه ای

اعمال ولتاژ های زیاد برای تغییر رنگ جزئی برد

و ...

 

* به اسم تولید ملی قطعات را در داخل مونتاژ می کنند . بی کیفیت اما گرانتر از محصول با کیفیتی که در کارخانه اصلی تولید می شود .

* تبانی با شرکت اصلی و سازنده ی قطعات  برای اینکه واردات فقط در انحصار خودشان باشد و بازار بدون رقیب باشد تا بتوانند به هر قیمتی که در خواب دیدند به مردم قالب کنند .

 

گارانتی نوع دوم و کیلویی :

 همان گارانتی های نوع اول هستند که تعدادی از واحد های کودای آنها غیر فعال شده .

خصوصیات:

1.       امروز تاسیس و فردا تعطیل می شود.

2.       مشخصات و تلفن و آدرس شرکت بر روی نقشه جغرافیا وجود نداره ...

3.       نسبت به نوع قبلی قیمت های نسبتاً مناسبی دارند .

4.       گاهاً ریفر و فیک هم وارد می کنند .

5.       به جز بر چسب روی کالا و یا کارت گارانتی موجود در جعبه هیچ نشانی دیگری ندارند و مراکز  خدمات پس از فروششان وجود خارجی ندارد .

6.       هر کسی می تواند یک کارت و یا لیبل چاپ کرده و بر روی محصول بچسباند و یکی از این گارانتی ها را تاسیس کند.

-----------------------------------------------------------------

* عیبش گفتی ، هنرش نیز بگوی

در میان این گارانتی های نوع اول و دوم،نوع با مرام و معرفتی هم پیدا میشه که وظیفشون رو در قبال مشتری انجام می دهند اما خیلی خیلی کم هستند و با اعمال نفوذ مافیای قدرت به نامردی از میان برداشته می شوند .

 

اما منظور از این همه نوشتن چیه؟می خوام بگم چرا ضایع کردن حق مشتری دنباله داره و تموم نمیشه .

·        مورداول:عدم نظارت

در بلاد کفر یک سری سازمانهایی وجود دارد برای حمایت از حقوق مشتری

علاوه بر آن شرکت ها هم هم چه از روی ترس از از این مراکز باشد و چه از وجدان خودشون،اکثرا حقوق مشتری رو رعایت می کنند و به آن احترام می گذارند .

مثل اون شرکت خودروسازی که به خاطر نقص کوچکی که در ماشین تولیدی  موجود بود تمام آنها را جمع آوری کرد و معذرت خواهی کرد .

بیایم در حوزه خودمان یعنی PC :

یه سر به سایت Amazon  و  new egg  و. .. بزنید و شکایت مشتری ها از محصولات و جواب شرکت رو بخونید .

مثلا مشتری یه قطعه خریده و دچار مشکل شده و رفته تو قسمت مربوطه نظرش رو ثبت کرده:

لعنتی،ناراضی ام ازش(از اون کلمه معروف و مشتقاتش هم که با حرف F  شروع میشه هم استفاده می کنند!)

پس از دو هفته ناگهان از کار افتاد .

جواب شرکت :

مشتری گرانقدر و عزیز :

متاسفیم از مشکلی که برای شما پیش آمده کادر شرکت ما وظیفه دارد در کمترین زمان ممکن کالای شما را تعویض نماید . در صورتی  که از عملکردشان ناراضی بودید . با این شماره تماس بگیرید و به ما اطلاع دهید تا بررسی و پیگیری شود .

با تقدیم احترام

John  از شرکت فلان

-----------------------------------------------------------------------------------------

 

اما نظارت در این سرزمین طوری است که باعث می شود مشتری مالباخته از شکایتش صرف نظر کند .

به عنوان مثال :

یک قطعه 300 تومنی مشکلی داره که گارانتی مشتری رو سرکار گذاشته هزینه رفت وآمد مشتری و پست کردن چندین باره کالا از مشتری به شهر دیگر بیش از مبلغ خود کالا می شود . که باعث دلسردی و ناامیدی مشتری می شود .

مختصر و مفید اینکه :

در طی پروسه رسیدگی به شکایت جای شاکی و مجرم عوض میشود.

 

·        مورد دوم : خود ما

 به یاد عزیزی که گفت تا خم نشوید کسی نمی تواند سوارتان شود .

مقصر اصلی خود ما هستیم که با خریدن کالای گران باعث رونق جیب دلال ها میشویم و موجب ادامه چرخه گران فروشی میشویم .

-----------------------------------------------------------------------------------------

سخن پایانی :

هدف این مقاله تخریب کسی یا شرکتی نیست و صرفاً یک هشدار است برای آگاهی

من به عنوان عضو کوچکی از این جامعه وظیفه خودم دانستم که از حقوق هموطنانم دفاع کنم و با آگاه سازی آنها

موجب توقف چرخه سودجویی و سو استفاده دلالان در حوضه pc  شوم .

*متاسفانه تو ایران اتحاد و هم بستگی تقریبا صفر هست نمونه اش تحریم خودرو داخلی واقعا اگه دوستان خرید نکنن و این فرهنگ تو جامعه ی ما جا بیوفته که حرف زور رو قبول نکنند افسوس خیلی چیز ها رو نمی خوریم.

1080و1070 هم وارد میشن همین اش و همین کاسه

مشکل ما اینجاست که مثل جا های دیگه ی دنیا یه مرکز حمایت از مصرف کننده نداریم در اکثر کشور ها اسم شرکت ها و برند ها و حتی فروشگاه ها یا مغازه رو به اشتراک میزارن که ازشون خرید نشه تا حساب کار دستشون بیاد بفهمن که هر چی دارن از مشتری دارن.

سزای گرون فروشی نخریدن هست .... میخواین باور کنین میخواین باور نکنین

اگر همه و همه باهم متحد باشیم و صبور اینا هیچ وقت نمیتونن گرونی راه بندازن ، اونم بی دلیل و بدون منطق.

قدرت یکی شدن و انسجام ، ترسناک ترین و قدرتمندترین اهداف و تصمیماتی هست که مردم میگیرن که هیچ قدرتی

نمیتونه جلوش بایسته که باید اختلاف سلیقه ای رو کنار بزاریم و برای پیشرفت و سعادتمون گام برداریم.

دوستان عزیزم یک دست صدا ندارد . فردگرایی هیچ وقت به موفقیت نمی رسد . هر جا موفقیت حاصل شده حاصل گروه گرایی و اتحاد و همدلی بوده . می توانیم با نخریدن کالای گران و تحریم گارانتی های بی مسئولیت ،  وضعیت بازار PC   و سخت افزار را بهتر کنیم .

برای موفقیت از همین امروز شروع می کنیم و ان شاء الله پیروز خواهیم شد .

بزودی پاسکال و پولاریس عرضه می شوند . تا به قیمت معقول و مناسب نرسیده نخرید.

نخرید تا توی انبارهایشان بماند  و بدانند که مشتری آگاه است و نمی توانند ملت را جیگر فرض کنند . اما اگر می خواهید برای هزارمین بار از یک سوراخ گزیده شوید، بخرید و 4 way sli  و 4 way cf   کنید .

 

نویسنده: خودم

منبع: درد دل هزاران کاربر

نکات:

ü                      تا میتونید این مقاله رو همه جا تکثیر کنید تا همه ببینند.(بدون ویرایش و دستکاری محتوا)

ü   لطفاً اگر کسی انتقادی داشت فقط pm بده و تاپیک رو بهم نریزه.

ü   از بحث و گفتگو های بیهوده و توهین به یکدیگر خودداری کنید.

ü   قوانین انجمن را رعایت کنید تا تاپیک قفل یا حذف نشود.

***

 


قسمت    دوم بزودی   اضافه میشود  ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 392
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

واقعا عالی ایول به تو

خواهشا همه همکاری کنن تا به یه جایی برسیم تا جایی که میتونین این مقاله رو همه جا گسترش بدین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

2.       تطمیع سایت ها و فروم ها برای بزرگنمایی کردن برند و محصولاتشان و تخریب سایر برندها

3.       اجیر کردن مزدوران مواجب بگیر و کاربرنما ها  برای تبلیغ و پیشنهاد محصولاتشان

عالی
امیدوارم حذف نشه!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بسیار عالی امیدوارم کسی تاپیک رو قفل نکنه و کسی هم چیز خاصی نگه قفل بشه!!

 

من ادم مذهبی نیستم اصلا ، ولی خدا رو قبول دارم به خاطر همین هرگزززززززززززززززز یک ریال حق و پول کسی رو نخوردم و نخواهم خورد.......

 

ای کاش ما هم در یک قرن اینده مثل بلاد کفر بشیم احترام به مشتری در کشورمون ببینیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بسیار کار خوبی هست

ولی همینطور که قبلا" هم عرض کردم بهتر است این حرکات کمی هدفمندتر باشد مثلا" با جمع آوری امضا و ارسال نتیجه گزارش به شرکت های وارد کننده و گارانتی کننده

که هم دوستان در اینجا مطلع بشوند و نخرند و هم دوستان در شرکت ها دلیل کم شدن فروش رو متوجه شوند شاید که واکنشی نشان دادند

چون بعید میدونم دوستان در شرکت ها کوچکترین توجهی به این مسائل داشته باشند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منظورتون از چراغ اول چیه ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان باید این فرهنگو اول بین خودمون جا بندازیم .

همه بچه ها دارن امضاشون رو عوض میکنن و تو گروه تلگرام شرکت میکنن.

شما هم خواهشا هر جایی عضوین امضای بچه های سایت رو بزارین

مثل امضای خودم

ممنون  @};-  @};-  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منظورتون از چراغ اول چیه ؟

چراغ اول یه اصطلاحه !

مثلا قرار برای یک نیازمند پول جمع کنن نفر اولی که پول میده ( به درخواست جواب مثبت میده ) میگن چراغ اول رو روشن کرد .

 

 

استارتر محترم خواستند که این مطلب در همه جا تکثیر بشه بنده هم در یک سایت مطلب رو قرار دادم .

و چون اولین نفری بودم که به درخواست ایشون جواب مثبت دادم میشه گفت که چراغ اول رو روشن کردم !

شما هم چراغ دوم رو روشن کن تا با کمک بقیه چلچراغ بشه !!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

بنام خدا

با سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی

مدت زیادی است که خون کاربران مظلوم فلک زده توسط دلال ها و مفتخورهای از خدا  بی خبر مکیده می شود . و این عمل دنباله دار هم هست یعنی نه تنها هیچ تغییری نکرده بلکه بدتر هم شده . به عنوان مثال CPU   pentium G3258 که بدلیل کم کردن فروش بقیه CPU ها،وارد نشد و باعث شد مینی دلال ها به قیمت 300 تومان و حتی بالاتر در پاچه ملت کنند.

-----------------------------------------------------------------------------------------

* علاوه بر قیمت غیر معقولی که سخت افزارهای کامپیوتری دارند باید گارانتی های بی مسئولیت و همیشه طلبکار را هم اضافه کرد که دو نوع هستند :

گارانتی نوع اول :

1.       حدود 100 هزار تومن الی 1 میلیون تومن یا حتی بیشتر بسته به نوع کالا به خاطر گارانتی نمادین به قیمت اصلی اضافه میشود .

2.       تطمیع سایت ها و فروم ها برای بزرگنمایی کردن برند و محصولاتشان و تخریب سایر برندها

3.       اجیر کردن مزدوران مواجب بگیر و کاربرنما ها  برای تبلیغ و پیشنهاد محصولاتشان

4.       سیستم ها ی نوبت دهی فیک برای سرکارگذاشتن مشتری

5.       استخدام افراد بی سواد اما حرفه ای در پیچاندن مشتری برای پاسخگویی به مردم

6.       بندهای گارانتی را طوری تنظیم می کنند که 99.9٪ شامل گارانتی نشود .

7.       تعویض قطعه معیوب مشتری با قطعه تعمیری که معلوم نیست چه بر سرش آمده

8.       تعویض قطعه معیوب مشتری با قطعه ی منسوخ شده بدون توجه به عواقب آن برای مشتری مثلاً به جای برد 1150 برد 1366 داده اند .

9.       ناشی بودن کادر تعمیرات که به جای درست کردن کالا ، میزنن از قبل بدترش می کنند .

10.   ابتدا کالا رو یک بار گارانتی میکنند برای رفاه حال مشتری، ولی در توضیحات 1000 بند به همون گارانتی می افزایند مبنی  بر عدم شامل شدن گارانتی  برای رفاه عزیزان دست اندرکار

11.   تا وقتی انبارشان از خرید های قبلی خالی نشده ، اقدام به واردات محصولات جدید نمی کنند حتی اگر نیاز بازار باشد . (CPU  های پنتیوم اسکای لیک وارد نمیشود چون باید هسول ها تمام شوند )(زئون های چند میلیونی وارد میشوند اما پنتیوم های 200هزار تومنی نه!چرا؟چون باید جنس های احتکار شده رو بفروشن تموم بشه،بعد اگه عشقشون کشید برن واسه واردات سری جدید!)

12.   چندی پیش از انبار یکی از این شرکت ها HD5870  و HD5850  و .... از نوع آکبند برای فروش به بازار تزریق شده بود که در نوع خود جالب است.

برداشتن هدایا و وسایل جانبی قطعات و فروش جداگانه آنها

به عنوان مثال :

1.       برداشتن کابلهای موجود در جعبه مونیتور

2.       برداشتن کیف و موس هایی که به عنوان هدیه لب تاپ هستند .

3.       عوض کردن قطعات جانبی موجود در پک لب تاپ ها با نمونه های بی کیفیت

 

انجام اعمال ناجوانمردانه برای ساقط کردن گارانتی که میتوان موارد زیر را نام برد :

لپ  پر کردن هارد به صورت حرفه ای

اعمال ولتاژ های زیاد برای تغییر رنگ جزئی برد

و ...

 

* به اسم تولید ملی قطعات را در داخل مونتاژ می کنند . بی کیفیت اما گرانتر از محصول با کیفیتی که در کارخانه اصلی تولید می شود .

* تبانی با شرکت اصلی و سازنده ی قطعات  برای اینکه واردات فقط در انحصار خودشان باشد و بازار بدون رقیب باشد تا بتوانند به هر قیمتی که در خواب دیدند به مردم قالب کنند .

 

گارانتی نوع دوم و کیلویی :

 همان گارانتی های نوع اول هستند که تعدادی از واحد های کودای آنها غیر فعال شده .

خصوصیات:

1.       امروز تاسیس و فردا تعطیل می شود.

2.       مشخصات و تلفن و آدرس شرکت بر روی نقشه جغرافیا وجود نداره ...

3.       نسبت به نوع قبلی قیمت های نسبتاً مناسبی دارند .

4.       گاهاً ریفر و فیک هم وارد می کنند .

5.       به جز بر چسب روی کالا و یا کارت گارانتی موجود در جعبه هیچ نشانی دیگری ندارند و مراکز  خدمات پس از فروششان وجود خارجی ندارد .

6.       هر کسی می تواند یک کارت و یا لیبل چاپ کرده و بر روی محصول بچسباند و یکی از این گارانتی ها را تاسیس کند.

-----------------------------------------------------------------

* عیبش گفتی ، هنرش نیز بگوی

در میان این گارانتی های نوع اول و دوم،نوع با مرام و معرفتی هم پیدا میشه که وظیفشون رو در قبال مشتری انجام می دهند اما خیلی خیلی کم هستند و با اعمال نفوذ مافیای قدرت به نامردی از میان برداشته می شوند .

 

اما منظور از این همه نوشتن چیه؟می خوام بگم چرا ضایع کردن حق مشتری دنباله داره و تموم نمیشه .

·        مورداول:عدم نظارت

در بلاد کفر یک سری سازمانهایی وجود دارد برای حمایت از حقوق مشتری

علاوه بر آن شرکت ها هم هم چه از روی ترس از از این مراکز باشد و چه از وجدان خودشون،اکثرا حقوق مشتری رو رعایت می کنند و به آن احترام می گذارند .

مثل اون شرکت خودروسازی که به خاطر نقص کوچکی که در ماشین تولیدی  موجود بود تمام آنها را جمع آوری کرد و معذرت خواهی کرد .

بیایم در حوزه خودمان یعنی PC :

یه سر به سایت Amazon  و  new egg  و. .. بزنید و شکایت مشتری ها از محصولات و جواب شرکت رو بخونید .

مثلا مشتری یه قطعه خریده و دچار مشکل شده و رفته تو قسمت مربوطه نظرش رو ثبت کرده:

لعنتی،ناراضی ام ازش(از اون کلمه معروف و مشتقاتش هم که با حرف F  شروع میشه هم استفاده می کنند!)

پس از دو هفته ناگهان از کار افتاد .

جواب شرکت :

مشتری گرانقدر و عزیز :

متاسفیم از مشکلی که برای شما پیش آمده کادر شرکت ما وظیفه دارد در کمترین زمان ممکن کالای شما را تعویض نماید . در صورتی  که از عملکردشان ناراضی بودید . با این شماره تماس بگیرید و به ما اطلاع دهید تا بررسی و پیگیری شود .

با تقدیم احترام

John  از شرکت فلان

-----------------------------------------------------------------------------------------

 

اما نظارت در این سرزمین طوری است که باعث می شود مشتری مالباخته از شکایتش صرف نظر کند .

به عنوان مثال :

یک قطعه 300 تومنی مشکلی داره که گارانتی مشتری رو سرکار گذاشته هزینه رفت وآمد مشتری و پست کردن چندین باره کالا از مشتری به شهر دیگر بیش از مبلغ خود کالا می شود . که باعث دلسردی و ناامیدی مشتری می شود .

مختصر و مفید اینکه :

در طی پروسه رسیدگی به شکایت جای شاکی و مجرم عوض میشود.

 

·        مورد دوم : خود ما

 به یاد عزیزی که گفت تا خم نشوید کسی نمی تواند سوارتان شود .

مقصر اصلی خود ما هستیم که با خریدن کالای گران باعث رونق جیب دلال ها میشویم و موجب ادامه چرخه گران فروشی میشویم .

-----------------------------------------------------------------------------------------

سخن پایانی :

هدف این مقاله تخریب کسی یا شرکتی نیست و صرفاً یک هشدار است برای آگاهی

من به عنوان عضو کوچکی از این جامعه وظیفه خودم دانستم که از حقوق هموطنانم دفاع کنم و با آگاه سازی آنها

موجب توقف چرخه سودجویی و سو استفاده دلالان در حوضه pc  شوم .

*متاسفانه تو ایران اتحاد و هم بستگی تقریبا صفر هست نمونه اش تحریم خودرو داخلی واقعا اگه دوستان خرید نکنن و این فرهنگ تو جامعه ی ما جا بیوفته که حرف زور رو قبول نکنند افسوس خیلی چیز ها رو نمی خوریم.

1080و1070 هم وارد میشن همین اش و همین کاسه

مشکل ما اینجاست که مثل جا های دیگه ی دنیا یه مرکز حمایت از مصرف کننده نداریم در اکثر کشور ها اسم شرکت ها و برند ها و حتی فروشگاه ها یا مغازه رو به اشتراک میزارن که ازشون خرید نشه تا حساب کار دستشون بیاد بفهمن که هر چی دارن از مشتری دارن.

سزای گرون فروشی نخریدن هست .... میخواین باور کنین میخواین باور نکنین

اگر همه و همه باهم متحد باشیم و صبور اینا هیچ وقت نمیتونن گرونی راه بندازن ، اونم بی دلیل و بدون منطق.

قدرت یکی شدن و انسجام ، ترسناک ترین و قدرتمندترین اهداف و تصمیماتی هست که مردم میگیرن که هیچ قدرتی

نمیتونه جلوش بایسته که باید اختلاف سلیقه ای رو کنار بزاریم و برای پیشرفت و سعادتمون گام برداریم.

دوستان عزیزم یک دست صدا ندارد . فردگرایی هیچ وقت به موفقیت نمی رسد . هر جا موفقیت حاصل شده حاصل گروه گرایی و اتحاد و همدلی بوده . می توانیم با نخریدن کالای گران و تحریم گارانتی های بی مسئولیت ،  وضعیت بازار PC   و سخت افزار را بهتر کنیم .

برای موفقیت از همین امروز شروع می کنیم و ان شاء الله پیروز خواهیم شد .

بزودی پاسکال و پولاریس عرضه می شوند . تا به قیمت معقول و مناسب نرسیده نخرید.

نخرید تا توی انبارهایشان بماند  و بدانند که مشتری آگاه است و نمی توانند ملت را جیگر فرض کنند . اما اگر می خواهید برای هزارمین بار از یک سوراخ گزیده شوید، بخرید و 4 way sli  و 4 way cf   کنید .

 

نویسنده: خودم

منبع: درد دل هزاران کاربر

نکات:

ü                      تا میتونید این مقاله رو همه جا تکثیر کنید تا همه ببینند.(بدون ویرایش و دستکاری محتوا)

ü   لطفاً اگر کسی انتقادی داشت فقط pm بده و تاپیک رو بهم نریزه.

ü   از بحث و گفتگو های بیهوده و توهین به یکدیگر خودداری کنید.

ü   قوانین انجمن را رعایت کنید تا تاپیک قفل یا حذف نشود.

***

 

قسمت    دوم بزودی   اضافه میشود  ...

 

درود بر شرفت مرد 

والله راه حل مشکلات فقط تحریمه 

وقتی چند مدتی نخریم حساب دستشون میاد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تشکر از تمامی مدیران سایت . 

همه خواستار یه بحث سالم هستیم 

خواهشا مدیران هم شرکت کنن و همه به یه جواب درست برسیم و اگه مشکلی هست این مشکل رو یک بار برای همیشه برطرف کنیم  @};-  @};-  @};-  @};-  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تاپیکو خدا ازاد کرد  :D

-------

مثبت و ... براش کم بود  :clapping:  :clapping:  :clapping:  :clapping:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوستان گرامی روزتون بخیر

تاپیک رو الان دیدم و موردی نداره که باز بمونه

ولی یه درخواستی دارم ازتون چون غیر از این باشه حتما بسته میشه

در ضمن خیلی از فرومهای معروف و پربازدید مثل لیون اجازه چنین فعالیتهایی رو نمیدن پس حالا که این اجازه داده شده ...

۱- به هیچ عنوان به کنایه و یا مستقیم به شخص و یا مجموعه ای توهین نکنید

۲- اگر کسی توهین کرد خودتون بهش تذکر بدید و گزارش کنید

۳- در هر تاپیکی بجز این تاپیک اگر حرفی مشابه زده بشه اوم پست در اون تاپیک حذف خواهد شد

در صورت عدم هماهنگی و پیگیری توسط خود شما دوستان متاسفانه تاپیک حذف خواهد شد

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

آقا اگه نخریم پس بهشت و جهنم رو چیکار کنیم

حالا با بی بی سی کار می کنی یا ای بی سی میخوای بازار داخلی رو بهم بریزی

میشی جمشید بسم ا.. ها حالا خود دانی

:D :D :D :D :D :D :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان باید این فرهنگو اول بین خودمون جا بندازیم .

همه بچه ها دارن امضاشون رو عوض میکنن و تو گروه تلگرام شرکت میکنن.

شما هم خواهشا هر جایی عضوین امضای بچه های سایت رو بزارین

مثل امضای خودم

ممنون  @};-  @};-  @};-

درود

اون گروه از هر ۱۰۰ تا پستش یکی‌ش مربوط به موضوع هست. با اینجور اشخاص به نتیجه نخواهید رسید. ۵۰ هزار تومان از کارتها کم کنن همه‌شون می‌رن تو صف می‌خوابند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا افرین به استاتر عزیز. حرف هزاران شهروند رو زدی تو این فروم. دمت گرم.

بهترین راه اینه که نخریم هیچی ازشون.اخه ظلم تا چه حد.

دردمون رو به کی بگیم :wacko:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تاپیک می‌تونه به جاهای خوب  برسه. ممکن هم هست بشه جایی برای تخلیه‌‌ی ناخرسندی دوستان تا بعدش با اعصاب راحت بتونن خرید کنن.

کاش پست اول این قدر رنگ و وارنگ نبود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

اون گروه از هر ۱۰۰ تا پستش یکی‌ش مربوط به موضوع هست. با اینجور اشخاص به نتیجه نخواهید رسید. ۵۰ هزار تومان از کارتها کم کنن همه‌شون می‌رن تو صف می‌خوابند.

سلام جناب بهمنیان عزیز

برای برطرف کردن اون مشکل یه گروه جداگانه برای بحث های آزاد زدیم که گروه به هم نریزه 

خودتون هم هر ایده ای دارین بیان کنید. شما تجربتون بیشتره .  @};-  @};-  @};-  @};-  @};-

خواهشا همه دوستان تو بحث شرکت کنن . 

با همفکری بهتر به نتیجه میرسیم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...