رفتن به مطلب

کوچک ولی خطرناک: شرکت MSI از مادربردهای جدید و کوچک خود با چیپست B150 رونمایی کرد


Recommended Posts

b774m186owts460fions.jpg

 

 

شرکت MSIبه‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های طراحی کننده سخت‌افزار گیمینگ، از دو مادربرد جدید گیمینگ در اندازه‌ی M-ATX رونمایی کرد: مادربرد B150M Bazooka Plus و B150M Mortar Arctic. این دو مادربرد با داشتن درگاه‌های پرسرعت Turbo M.2 (سرعت 32 گیگابیت بر ثانیه و شکاف نسل سوم PCIe X4) و USB 3.1 Type-C و قابلیت‌های دیگر، اتصالات بیشتری را در اختیار شما قرار داده و تجربه‌ی گیمینگ شما را نیز بهبود می‌بخشند. این مادربردها مناسب گیمرهایی هستند که به دنبال سیستم گیمینگ کوچک هستند و همزمان می‌خواهند بهترین کارایی و تجربه‌ی گیمینگ را داشته باشند. فناوری DDR4 Boost در هر دو مادربرد در دسترس است. این فناوری موجب ارائه‌ی نهایت کارایی رم در کنار حفظ پایداری رم و سازگاری آنها با سایر قطعات سیستم می‌گردد. دو قابلیت Audio Boost و Gaming Lan باعث اطمینان کامل می‌شوند که یک قدم از سایر پلیرها در میدان جنگ جلوتر هستید.

 

مادربرد B150M Mortar Arctic نه‌تنها نسخه‌ی بهتر از مدل معمولی مادربرد Mortar است، بلکه این مادربرد دارای برد PCB با تم تمام سفید رنگ و طراحی استتار مانند برای هیتسینک و درگاه‌های خروجی نیز می‌باشد. با دقت بالایی که شرکت MSI در این مادربرد پرداخته است، مادربرد B150M Mortar Arctic در بین تمامی مادربردهای با چیپست B150 از نظر امکانات و شرایط متمایز شده است. مادربرد B150M Bazooka Plus با داشتن طراحی جدید، هیتسینک قوی‌تر، رنگ‌های سیاه و سفید بیشتر، و مشخصات تقویت شده مثل محافظ فلزی، درگاه Turbo M.2 و درگاه USB 3.1 type-C، آماده است تا به استاندارد جدیدی در بین تمامی مادربردهای با چیپست B150 شود.

 

 

ea7nm6gc9hgzw5nvnhc.jpg

 

 

با مادربردهای گیمینگ جدید شرکت MSI، از سرعت بالای بوت سیستم و سرعت بارگذاری دیوانه‌کننده نرم‌افزارها و بازی‌ها لذت ببرید! شرکت MSI با درگاه‌ جدید Turbo M.2، نسل جدیدی از ذخیره سازی با سرعت بالا را پشتیبانی می‌کند. درگاه Turbo M.2 داده‌ها را از طریق رابط PCIe X4 نسل سه و با سرعت 32 گیگابیت بر ثانیه منتقل می‌کند، یعنی 5 برابر سرعت درگاه SATA 3.0. همچنین می‌توان با کارت میزبان U.2 که در شکاف M.2 نصب می‌شود، از بهترین درایوهای حالت جامد مثل سری 750 شرکت اینتل با پشتیبانی از NVMe استفاده کرد. سرعت انتقال داده‌ها تا به حال به این حد نرسیده بود.

 

بازی‌ها، آهنگ‌ها و فیلم‌های مورد علاقه‌ی خود را از طریق درگاه‌های جدید USB 3.1 Type-C با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه انتقال دهید. درگاه جدید USB 3.1 Type-C هم شامل مزایای درگاه نسل اول USB 3.1 و هم شامل راحتی در طراحی Type-C است. بدین ترتیب می‌توان دستگاه‌ها را به هر طرفی از درگاه USB 3.1 Type-C متصل کرد. فناری DDR4 Boost با ایزوله کردن مدار حافظه از هر گونه اجزایی، باعث خالص ماندن فرکانس حافظه برای ارائه‌ی نهایت کارایی و پایداری می‌شود.

 

 

e2tpvc9g3r7kq9ccesc.jpg

 

 

آماده‌ی نابود کردن دشمنان‌تان در میدان جنگ با قابلیت Gaming Lan باشید. این قابلیت شامل اجزایی است که موجب جلوگیری از لگ در بازی آنلاین شما می‌شود. با اولویت‌بندی ترافیک اینترنت شما و تأخیر کم، این قابلیت نرم‌افزارها را بر اساس مصرف ترافیک اینترنت اولویت بندی می‌کند. درگاه LAN همچنین به یک نوار نوری LED و محافظ ضد موج 15 کیلو ولتی مجهز شده است. قابلیت صوتی Audio Boost نیز شامل مدار تغذیه ایزوله شده و خازن‌های باکیفیت صوتی می‌باشد. این قابلیت برای گوش شما، صدایی در حد صدای استودیو را به ارمغان می‌آورد.

 

 

m74h41m7wbt18djwo0l.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...