رفتن به مطلب

سری جدید رم‌های Vengeance DDR4 شرکت Corsair اینبار با نور LED معرفی شدند


Recommended Posts

yfa4xlzjwpybwtu0guq.jpg

 

 

شرکت Corsair بعنوان یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده حافظه، قطعات کامپیوتر و سخت‌افزار گیمینگ با کارایی بالا، اینبار از نسل جدید رم‌های سری Vengeance DDR4 با نور LED رونمایی کرد. این رم‌ها بی‌تردید به دلیل استفاده از نور LED در قسمت بالایی هیتسینک آلومینیومی آنها، ظاهر ویژه‌ای را به خود گرفته‌اند. رم‌های سری Vengeance LED برای ارائه‌ی بهترین کارایی در چیپست X99 شرکت اینتل و جدیدترین مادربردهای سری 100 این شرکت بهینه شده‌اند. این سری در دو رنگ LED سفید و قرمز تولید شده‌اند و در کنار با فرکانس تا 4333 مگاهرتز، موجب زیبایی بیشتر سیستم‌های بالارده و افزایش کارایی آن می‌شوند.

 

 

1vhf8btqwzrawd1yne84.jpg

 

 

در زیر نوار نوری LED، اوج تجربه‌ی 20 ساله‌ی شرکت Corsair در زمینه‌ی تولید حافظه‌ی DRAM مشاهده می‌شود. هر ماژول بر اساس مدار تغذیه‌ی 10 لایه برای سیگنال‌دهی بهتر و آی‌سی‌های پوشیده شده برای اورکلاک حرفه‌ای و قابل اطمینان‌تر بودن آنها برای چیپست X99 شرکت اینتل و مادربردهای سری 100 ساخته می‌شوند. رم‌های سری Vengeance LED از هیتسینک آلومینیومی استفاده می‌کنند که موجب دفع بهتر و سریع‌تر گرما و در نتیجه خنک ماندن ماژول‌ها می‌گردند. این رم‌ها همچنین از قابلیت XMP 2.0 نیز پشتیبانی می‌کنند. این قابلیت به ارائه‌ی بهترین کارایی و پایداری به رم‌ کمک می‌کند.

 

 

b6fv4j5h3d23ix7skv4.jpg

 

 

رم‌های سری Vengeance LED شرکت Corsair طیف وسیعی از حجم و فرکانس‌های مختلف را تحت پوشش قرار داده‌اند و دست کاربر را برای انتخاب بهترین کیت باز گذاشته‌اند. این سری در کیت‌های 16 گیگابایتی (دو ماژول 8 گیگابایتی)، 32 گیگابایتی (چهار ماژول 32 گیگابایتی یا دو ماژول 16 گیگابایتی) و 64 گیگابایتی (چهار ماژول 16 گیگابایتی) و در سرعت‌های 2666 مگاهرتز تا 4333 مگاهرتز ساخته می‌شوند. کیت‌هایی که در فرکانس 2600 یا 2666 مگاهرتز اجرا می‌شوند، دارای ولتاژ 1.2 ولت و کیت‌هایی که در فرکانس 3000 مگاهرتز به بالا اجرا می‌شوند نیز دارای ولتاژ 1.35 هستند.

 

تمامی این کیت‌ها تحت پوشش گارانتی مادام العمر شرکت Corsair می‌باشند.  کیت‌هایی که دارای طیف فرکانسی 2600 تا 3000 مگاهرتز هستند، هم‌اکنون در بازار موجود می‌باشند. ولی کیت‌های با فرکانس بالاتر بزودی در خرده فروشی‌ها و توزیع کنندگان مجاز این شرکت موجود خواهند شد.

 

 

gqiri563n3q1qewlwpz7.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

جناب حیدر زاده واقعا خبر خوبی بود 

 

من یکی از طرفداران برند کورسیر هستم ..

باید امسال دیگه پرواز کنیم به سمت DDR 4

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...