رفتن به مطلب

شرکت Aqua Computer از واتر بلاک مخصوص کارت‌گرافیک RX 480 رونمایی کرد


Recommended Posts

xrcc59r6vj2bpwcr4nos.jpg

 

 

شرکت آلمانی Aqua Computer، متخصص در ساخت ابزار خنک‌کننده‌ی مایع، واتر بلاک مخصوص کارت‌گرافیک RX 480 با اسم kryographics را در کارنامه‌ی کاری خود اضافه نمود. واتر بلاک kryographics RX 480 کاملاََ توسط دستگاه وارسی شماری رایانه‌ای (CNC) و در کارخانه‌های خودِ شرکت Aqua Computer در آلمان ساخته شده است و جنس آن از مس الکترولیتی با ضخامت 10 میلی‌متر می‌باشد.

 

طراحی و مهندسی دقیق این واتر بلاک، نه‌تنها اجازه‌ی استفاده از روغن حرارتی برای GPU را می‌دهد، بلکه استفاده از آن برای رم کارت نیز ممکن می‌شود. این عامل، بهترین اتصال بین کارت‌گرافیک و خنک‌کننده را تضمین می‌کند. برای رگولاتورهای ولتاژ، یک پد حرارتی نیز در نظر گرفته شده که همراه با وسایل الحاقی موجود می‌باشد. ناحیه‌ی فوق GPU شامل یک صفحه فورانی می‌باشد که بواسطه‌ی یک ساختار میکرو مانند، آب را بین دو مسیر هدایت می‌کند. یک کانال جانبی نیز آب را به طرف مدارهای رگولاتور ولتاژ می‌فرستد.

 

 

ksfzrr81qdca3jdawj3.jpg

 

 

 جداکننده‌های نیکل اندود شده که از قبل بر روی واتر بلاک نصب شده‌اند، نصبی آسان و ایمن را به ارمغان می‌آورند. تمام سطوح تماسی مربوطه، فشرده شده‌اند تا در تبادل گرما عملکرد بهتری داشته باشند. پایانه‌ی اتصال از Derlin ساخته شده و قابل تعویض با سایر آداپتورهای kryoconnect برای اتصال  چندین بلاک به هم، است.

 

 

pdba1ptvci3gwxxeaz.jpg

 

 

ارسال مدل مسی آن از هفته‌ی آینده آغاز می‌شود. دو هفته‌ی بعد نیز مدل نیکل اندود شده‌ی آن موجود خواهد شد. هم‌اکنون می‌توان هر دو مدل را از فروشگاه اینترنتی Aqua Computer سفارش داد. مدل مسی واتر بلاک kryographics RX 480 قیمتی معادل 100 یورو و مدل نیکل اندود شده‌ی آن نیز قیمتی برابر 115 یورو دارد.

 

 

buujz4jj8rv5l1vbuv1p.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...