رفتن به مطلب

شرکت Razer از موس خوش قیمت Abyssus V2 رونمایی کرد


Recommended Posts

hc61tal8j15eqqo78q0.jpg

 

 

شرکت آمریکایی Razer، سازنده‌ی انواع سخت‌افزار گیمینگ، از موس گیمینگ Abyssus V2 رونمایی کرد. برخلاف اکثر موس‌های این شرکت، موس Abyssus V2 موس بالارده‌ای نیست. بلکه موسی بودجه‌ای با قیمت مناسب می‌باشد. قیمت مورد انتظار آن حول و حوش 50 دلار است، ولی با این قیمت کم، موس Abyssus V2 ویژگی‌های برجسته‌ای نیز دارد.

 

اولین ویژگی این موس، این است که برای افراد راست و چپ دست مناسب می‌باشد. بنابراین مهم نیست که در زندگی روزمره‌ی خود از کدام دست خود بیشتر استفاده می‌کنید، شما باز هم می‌توانید از موس Abyssus V2 استفاده کنید. قیمت پایین این موس به معنی آن است که شما تنها اکثر عملکرد و قابلیت‌های عمومی گیمینگ را دریافت می‌کنید، ولی با این حال این موس باز هم موس خوبی است. سنسور بکار رفته در دل این موس از نوع نوری و دقت 5000 نقطه بر اینچ واقعی است. علاوه بر این، موس Abyssus V2 با سرعت نمونه‌برداری 1000 هرتز با کامپیوتر شما ارتباط برقرار می‌کند. همچنین شتاب آن 30g و حداکثر سرعت ردیابی آن 100 اینچ بر ثانیه است. یک کلید مجزا برای تغییر دقت موس روی آن تعبیه شده است و کاربر می‌تواند دقت موس را از بین 5 حالت مختلف، تنظیم کند. سه کلید اصلی موس Abyssus V2 بوسیله‌ی نرم‌افزار Razer Synapse قابل برنامه‌ریزی می‌باشند. این کلیدها بر اساس سویچ‌های Hyperesponse ساخته شده‌اند که طول عمر مفید هرکدام از آنها برابر 20 میلیون ضربه است. بعلاوه، دو کلید اصلی موس که بیشترین استفاده را دارند، دارای طراحی منحنی شکل شیاردار هستند و با گریپ‌های بافت‌دار و لاستیکی که در دو ناحیه جانبی موس متصل هستند، همراه شده‌اند. و در آخر، گیمرها با لوگوی مار شرکت Razer روبرو می‌شوند که نور آن بین سه رنگ آبی کمرنگ، آبی و سبز قابل تعویض است.

 

ابعاد موس Abyssus V2 برابر 177x64x38 میلی‌متر و وزن آن برابر 111 گرم است. موس مذکور در اواخر ماه جولای و یا اوایل ماه آگوست به بازار فرستاده می‌شود.

 

 

 

منبع: hitechreview

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...