رفتن به مطلب

عرضه‌ی رسمی بنچمارک 3DMark Time Spy DirectX 12 توسط شرکت Futuremark


Recommended Posts

cj70e79le2lqptfgnc.jpg

 

 

شرکت Futuremark امروز جدیدترین افزونه‌ی مجموعه بنچمارک 3DMark که هم بنچمارک است و هم سنجش استرس، را به اسم Time Spy عرضه کرد. تمامی کاربران ساده و پیشرفته‌ی 3DMark دسترسی محدودی به Time Spy دارند، بطوری که کاربران پیشرفته می‌توانند با خرید کلید ارتقاء به قیمت 10 دلار از تمامی قابلیت‌های این بنچمارک استفاده کنند. در قیمت نسخه‌ی پیشرفته‌ی بنچمارک 3DMark برای کاربران ساده‌ی این بنچمارک تجدید نظر شده و قیمت آن از 25 دلار به 30 دلار رسیده است، چرا که هم‌اکنون نسخه‌ی پیشرفته‌ی بنچمارک 3DMark شامل Time Spy نیز می‌باشد. شرکت Futuremark پیشنهاد ویژه‌ای تا مدت زمان محدودی داده که تا 23 جولای ادامه دارد. در این پیشنهاد ویژه، کاربران پیشرفته‌ی 3DMark می‌توانند بنچمارک Time Spy را به قیمت 5 دلار تهیه کرده و کاربران ساده نیز قادرند تا با پرداخت 10 دلار، به نسخه‌ی پیشرفته‌ی بنچمارک 3DMark (شامل بنچمارک Time Spy نیست) دست یابند.

 

بنچمارک 3DMark Time Spy با همکاری شرکت‌های AMD، انویدیا، اینتل و مایکروسافت توسعه یافته و از مزایای رابط برنامه‌نویسی DirectX 12 بهره‌ می‌برد. به همین دلیل هم برای استفاده از این بنچمارک، داشتن سیستم عامل ویندوز 10 ضروری است. این سنجش با استفاده از قابلیت‌های رابط برنامه‌نویسی سطح پایین DirectX 12، بار پردازش سه بُعدی را بصورت تشریحی نسبت به بنچمارک 3DMark Fire Strike افزایش می‌دهد. این امر باعث می‌گردد تا صحنه‌ی سنجش 3D این بنچمارک از نظر گرافیکی افزایش یافته و هر سیستم گیمینگ و پیشرفته‌ای را به چالش بیاندازد. این بنچمارک همچنین می‌تواند از چندین رزولوشن بالاتر از 4K نیز پشتیبانی کند.

 

 

دانلود نسخه‌ی 2.1.2852 بنچمارک 3DMark با Time Spy

 

 

xlu0zuskhd3op0x7i4m0.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...