رفتن به مطلب

نام بهترین ماوس جهان آخرین حرف الفبای انگلیسی است ؛ Z


Recommended Posts

co28b2rpeu2ieziwx6.jpg

 

در حالیکه بیشتر افراد آروزی داشتن آخرین و جدید ترین مدل های ماوس های شرکت Razer و Logitech را در سر دارند ، یک تیم خلاق در Kickstarter بهترین ماوس عرضه شده در بازار را طراحی و تولید نمود . این ماوس که دارای نام بسیار ساده Z می باشد از جدیدترین و بالاترین تکنولوژی های روز دنیا بهره می برد و این تمام ماجرا نیست . 

شاید یکی از جالب ترین ویژگی های ماوس Z حسی بودن آن است ، بدین معنی که این ماوس به حدی حساس است که می تواند تشخیص دهد شما با چه فشار و قدرتی کلیک می کنید . این امر سبب می شود که کاربر بتواند به راحتی تا 50 حالت مختلف را روی کلید های این ماوس برنامه ریزی کند و تنها با اشاره یک انگشت به آنها دسترسی داشته باشد . همچنین این محصول دارای ژیروسکوپ ، شتاب سنج ، حسگر شدت ضربه و بازخورد لمسی می باشد . این موضوع این ماوس را تبدیل به تنها ماوس در جهان می کند که می تواند  به صورت کج ، رولی و محوری کار کند . از مشخصات فنی این محصول می توان به سنسور نوری 12000-200 dpi ، میزان پاسخگویی مکانی 1000Hz ، مجموع 17 کلید ، 50 کلید عملیاتی دسترسی سریع ، مجموع 80 کلید عملیاتی قابل برنامه ریزی ، حرکت 6 محوری در هوا و یک نمایشگر OLED ، اشاره کرد . فوق العاده نیست ؟ با این وجود ما هنوز در فکر این هستیم که چطور یک نفر می تواند تمام کاربردهای Z را به خاطر بسپارد . 

 

8vledk5rs2uoonnpm5wy.jpg

 

هرچند که ایده اولیه ماوس Z در Kickstarter بوجود آمده ، اما بودجه کاملی در اختیارش قرار گرفته است . انتظار می رود این ماوس در دسامبر 2016 و با قیمت 149 دلار آمریکا در بازارها عرضه شود . هرچند در صورتیکه بخواهید زودتر از سایرین این محصول به دست شما برسد باید چیزی در حدود 187 دلار آمریکا بپردازید ، البته در این صورت بجز ماوس Z ، یک جعبه آلومینیومی برای مدیریت و سر و سامان دادن به سیم ماوس ، یک مت گیمینگ و یک سری موارد دیگر به شما تعلق خواهد گرفت . 

نظر شما راجع به این ماوس چیست ؟ جالب است نه ؟

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

ویرایش شده توسط Hemad
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...