رفتن به مطلب

برای حرفه‌ای‌ها: شرکت AOC از مانیتور گیمینگ 600 دلاری خود رونمایی کرد


Recommended Posts

v3mgt8xpm7j2dm5rpu0.jpg

 

 

ممکن است شرکت AOC در بخش مانیتورهای خمیده دیر کرده باشد (حداقل در آمریکا)، اما با معرفی مانیتور C358FQ، این شرکت بالاخره می‌تواند مانیتور خیمده‌ی خود را برای کسانی که قصد تهیه چنین مانیتورهایی را دارند، به رخ بکشد.

 

مانیتور C358FQ یک مانیتور 35 اینچی با رزولوشن 2560x1080 است (نسبت ابعاد 21:9) که از نرخ تازه‌سازی 144 هرتز، زمان پاسخ‌دهی 4 میلی‌ثانیه، روشنایی 300 کاندلا بر متر مربع و نسبت کنتراست 50,000,0001:1 پشتیبانی می‌کند. شرکت AOC برای مانیتور خود، پنل LED دارای نور پس‌زمینه از نوع چیدمان عمودی با دور 2000R را انتخاب کرده است. چنین پنلی را مانیتور 35 اینچی XR3501 از شرکت BenQ نیز در اختیار دارد. این مانیتور با مشخصات مشابه مانیتور C358FQ شرکت AOC، دارای بازه‌ی قیمتی 850 تا 900 دلار می‌باشد.

 

با وجود داشتن نسبت ابعادی 21:9 و رزولوشن 2560x1080، شرکت AOC اصرار دارد که برای استفاده از این مانیتور در حوضه‌ی گیمینگ، نیازی به کارت‌گرافیک قدرتمند نیست. همچنین به گفته‌ی این شرکت، مانیتور مورد بحث برای تماشای فیلم نیز مناسب می‌باشد. مانیتور خمیده‌ی شرکت AOC به یک جفت بلندگوی داخلی 5 واتی مجهز شده است. به شخصه ما تجربه‌ی استفاده از این پنل را نداریم، ولی با توجه به تجربه‌ی کلی ما از بلندگوهای داخلی، شاید بهترین چیزی که می‌توانید از این بلندگوها انتظار داشته باشید، این است که کارهای صوتی ساده را بدون مشکل انجام دهند.

 

درگاه‌های اتصال مانیتور C358FQ شامل دو درگاه HDMI، دو درگاه DisplayPort، یک درگاه DVI و یک درگاه VGA می‌باشد. قیمت مانیتور مذکور در فروشگاه آمازون شعبه‌ی آمریکا معادل 600 دلار و در شعبه‌ی انگلستان همین فروشگاه حدود 423 یورو است.

 

 

 

منبع: pcgamer

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با این قیمت عالیه! AOC در ایران هست وارد میشد یا مونتاژ؟

ویرایش شده توسط saeed0c
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...