رفتن به مطلب

پز عالی و شاید هم جیب عالی ؛ ACER PREDATOR G1 تجربه گیمینگ در خط مقدم


Recommended Posts

rpd7p9dmqckccmif6p67.jpg

 

در ماه آوریل شرکت Acer اطلاعات محدودی را در رابطه با کامپیوتر گیمینگ Predator G1 ارائه داد . بعد از گذشت چند ماه و در حالی که اکنون در ماه جولای به سر می بریم این محصول هنوز جایی دیده نشده است بنابراین و برای اینکه این کامپیوتر گیمینگ همچنان بر سر زبان ها باشد ، شرکت Acer تصمیم به ارائه پاره ای دیگر از مشخصات در رابطه با این محصول گرفته است . 

با توجه به اعلام شرکت Acer ، کامپیوتر گیمینگ Predator G1 دارای پردازنده  Intel Core i7-6700 و کارت گرافیک مشهور GeForce GTX 1080 می باشد . علاوه بر این ، این محصول دارای 32 گیگابایت رم DDR4 ، حافظه SSD به میزان 512 گیگابایت ، 2 ترابایت هارد ، انواع تکنولوژی های وایرلس ، یک رایتر نوری و یک کارت صدای Creative Sound Blaster X-Fi MB5 می باشد . پنل جلویی کیس Predator G1 نیز مجهز به یک کارت ریدر ، یک پورت USB 3.0 ، یک پورت USB Type-C و جک صدا می باشد . در پشت این کیس ، چهار پورت USB 3.0 و یک پورت شبکه Gigabit تعبیه شده است . یک موضوع جالب در رابطه با  Predator G1 این است که این محصول می تواند از دو پاور متصل بهم به صورت همزمان تغذیه نماید ، البته چگونگی انجام این کار هنوز مشخص نیست .

 

99ypgylumwdhr6zcus85.jpg

 

هنوز صحبت خاصی در رابطه با قیمت این محصول وجود ندارد اما پکیج Predator G1 شامل یک کیبورد مکانیکی Predator Flare و یک ماوس که نوع و مدل آن مشخص نیست خواهد بود .

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...