رفتن به مطلب

Recommended Posts

2ulxd4o2l7tdyebhr3d.jpg

 

شرکت هاردسازی مشهور Seagate خبر از راه اندازی خط تولید هاردهای BarraCuda Pro پرده برداشت . هدف این محصول ، افرادیست که حداکثر میزان ظرفیت را در یک هارد می خواهند .  

در حال حاضر خانواده BarraCuda Pro شامل سه مدل هارد با ظرفیت های 6 ترابایت ، 8 ترابایت و 10 ترابایت می باشد ، شایان ذکر است که مدل 10 ترابایتی با هلیوم پر شده است که این امر در مدل های 6 و 8 ترابایتی رخ نداده است . پلاتر تمامی مدل ها با سرعت 7200 دور در دقیقه می چرخد و دارای 256 مگابایت کش و پشتیبانی از SATA 3.0 می باشند .

 

4yolrpeb5vj6rsuhm3.jpg

 

در کنار هارد درایو BarraCuda Pro ، شرکت Seagate هارد های IronWolf و SkyHawk را نیز معرفی کرد که البته این دو مدل برای استفاده های خانگی نمی باشند . درایو IronWolf برای سیستم های NAS و درایو SkyHawk برای سیستم های مداربسته طراحی شده اند . هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی این دو مدل عرضه نشده است ، تنها چیزی که معلوم است این است که این دو مدل نیز 10 ترابایتی می باشند و بوسیله هلیوم پر شده اند ، پس می توان انتظار داشت که از نظر سایر مشخصات فنی نیز چیزی شبیه به خانواده BarraCuda باشند . 

تا حالا همه چیز در رابطه با این هارد درایو ها خوب بود تا اینکه به بحث قیمت آن رسیدیم . هارد 10 ترابایتی  BarraCuda Pro به قیمت 535 دلار آمریکا به فروش خواهد رسید ، این در حالیست که اطلاع خاصی در رابطه با قیمت مدل های 6 و 8 ترابایتی در دست نمی باشد . 

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...