رفتن به مطلب

شرکت Acer از مانیتور گیمینگ 30 اینچی خود با نرخ تازه‌سازی 200 هرتز رونمایی کرد


Recommended Posts

95feqt8k84cusv8qnfsx.jpg

 

 

درست است، به تازگی میزان نرخ‌ تازه‌سازی مانیتورها با سرعت بالایی در حال افزایش است. منظور این است که واقعاََ چه کسی به نرخ تازه‌سازی به میزان 200 هرتز نیاز دارد؟ مگر اینکه چشم الکترونیکی داشته باشید. شرکت Acer به تازگی از جدیدترین مانیتور گیمینگ 30 اینچی خود از سری Z1 به اسم Predator Z301C رونمایی کرد.این مانیتور دارای رزولوشن 2560x1080 با خمیدگی 1800R است.

 

پنل بکار رفته در این مانیتور، VA (چیدمان عمودی) می‌باشد و از نرخ‌ تازه‌سازی 200 هرتز پشتیبانی می‌کند. کمی نامعلوم است که آیا این مانیتور اورکلاک شده است یا نه، اما پنلی که در آن بکار رفته از نوع AU Optronics AMVA است و منشاََ این سرعت بالا می‌تواند بخاطر این پنل باشد. مانیتور Predator Z301C از فناوری GSYNC شرکت انویدیا پشتیبانی می‌کند.

 

صفحه نمایش این مانیتور، زمان پاسخ‌دهی 4 میلی‌ثانیه (G2G)، میزان کنتراست 3000:1، پوشش کاملاََ sRGB و زاویه دید 178/178 درجه را ارائه می‌دهد. می‌توان توقع درگاه‌های DisplayPort و HDMI را در این مانیتور داشت. دو بلندگوی داخلی نیز همراه با مانیتور موجود می‌باشد. طراحی کلی مانیتور مشابه مانیتور Z35 از شرکت Acer می‌باشد. هنوز تاریخ و قیمت مشخصی برای مانیتور مورد بحث منتشر نشده است.

 

 

 

منبع: guru3d

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...