رفتن به مطلب

راهنمای جامع شکست دادن باس های بازی Dark Souls 3


M.Data
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

Dark Souls 3 : How To Defeat Every Boss In The Game, Weakness, Health And More

Dark-Souls-3-How-To-Defeat-Every-Boss-10

 

همان طور که می دانید، سری بازی های “Souls” به خاطر روبرو کردن پلیرها با باس فایت ها و غول هایی که اغلب کشتن آنها کاری بس دشوار است، معروف اند که این موضوع در مورد عنوان Dark Souls 3 نیز صدق می نماید. برخی از بازیکنان نیز گفته اند Dark Souls 3 سخت ترین نسخه در سری “ارواح ظلمانی” محسوب شده که در برخی موارد کشتن غول های بازی به قدری دشوار بوده که آنها را از انجام ادامه بازی بازداشته است. اما لازم نیست شما در مورد این موضوع نگران باشید، زیرا ما یک راهنمای جامع متنی و ویدئویی که به شما در سرنگون کردن غول های بازی کمک شایانی می کنند را آماده کرده ایم. در این پست هر اطلاعات و جزئیاتی که باید درباره باس های بازی بدانید را گرد آوری کرده ایم که از جمله این موارد می توان نقاط ضعف، روش های حمله کردن، راه های آسان برای کشتنن باس ها و … را نام برد که هر کدام شامل یک ویدئو می باشند.

 

نکات مهم :

۱٫  همانطور که می دانید، در سری بازی های Dark Souls اصطلاحاتی در بازی وجود دارند که امکان ترجمه آنها به زبان فارسی غیر ممکن است. ما نیز این موارد را بدون ترجمه رها کرده ایم و اگر در مواردی ترجمه آنها نارسا بود، به خاطر عدم وجود اصلاحات معادل آنها در زبان فارسی می باشد.

۲٫ برای توضیحاتی که برای هر باس نوشته ایم، ویدئویی قرار داده ایم که مزیت آنها این است که همان توضیحات را به طور کامل تر می توانید مشاهده نمایید. اگر در مواردی توضیحات را متوجه نشدید، مطمئنا با مشاهده ویدئوی مربوطه راه و روشهای کشتن باس را درخواهید یافت.

۳٫ توصیه می کنیم این توضیحات و ویدئوها را در صورتی مشاهده کنید که در کشتن یا شکست دادن یک باس عاجز مانده اید. در غیر این صورت لذت تجربه بازی شاهکاری مثل Dark Souls 3 را از دست خواهید داد.

۱- نحوه شکست دادن باس Iudex Gundyr

Iudex-Gundyr-1024x576.jpg

این باس اولین باسی می باشد که با آن روبرو می شوید و خوشبختانه با صراحت می توان گفت کشتن او بسیار آسان بوده و هیچ گونه زحتمی ندارد. او را در منطقه “Cemetery of Ash” می یابید. کلید شکست دادن این غول “جا خالی دادن” از حملات اوست، دفاع کردن با استفاده از سپر خود کمک در برابر نیروی زیاد شمشیر باس کمک چندانی نکرده و منجر به شکستن موضع دفاعی و در نهایت کم شدن میزان سلامتی تان می باشد. این باس دو شکل و ظاهر دارد، در هر دو شکل شما باید مرتبا جا خالی داده و بغلتید و منتظر یک فرصت مناسب برای ضربه زدن به او باشید. برای پلیرهای کار کشته سری بازی های Dark Souls شکست دادن این باس تنها ۳ الی ۴ دقیقه به طول می انجامد.

– کل میزان سلامتی: ۱۰۵۹

– نوع باس: کشتن او اجباری است، برای ادامه پیشروی در بازی باید او را شکست دهید.

– محل سکونت: Coiled Sword, Cemetery of Ash

– مواردی که پس از کشتن او به دست خواهید آورد: NG 3000, NG+ 15000

– نقاط ضعف: Frost و Fire

– فراخوانی (Summons): ندارد.

۲- نحوه شکست دادن باس The Vordt of the Boreal Valley :

The-Vordt-of-the-Boreal-Valley-1024x576.

کشتن باس The Vordt of the Boreal Valley اجباری بوده و برای دسترسی به منطقه “Undead Settlement” باید ابتدا او را شکست دهید. این باس را در پایین ارتفاعات “Wall of Lothric” خواهید یافت و نسبت به باس قبلی کشتن او راحت تر بوده و فقط نیازمند جا خالی دادن از حملات او می باشد. این باس شکل دیگری نداشته، اما چندین نقطه ضعف دارد. سعی کنید به پشت او یا ناحیه ای بین پاهای عقب و زیر شکمش ضربه بزنید، فقط مراقب ضربات ناگهانی او باشید.

– کل میزان سلامتی: ۱۳۲۸

– نوع باس: کشتن او اجباری است، برای ادامه پیشروی در بازی باید او را شکست دهید.

– محل سکونت: پایین ارتفاعات Wall of Lothric

– مواردی که پس از کشتن او به دست خواهید آورد: روح این باس و NG (2000), NG+ (11,250)

– نقاط ضعف: Dark و Fire

– فراخوانی (Summons): شمشیر Master Saber و شیر شوالیه آلبرت

۳- نحوه شکست دادن باس Curse-Rotted Greatwood :

Curse-Rotted-Greatwood-1024x576.jpg

این باس که شکل و شمایلی شبیه یک درخت بزرگ دارد، در نزدیکی انتهای منطقه “Undead Settlement” یافت می شود و کشتن او دشوار است. وقتی وارد این منطقه می شوید، ابتدا درخت در حال استراحت است. بنابراین از این فرصت برای از بین بردن دشمنان مجاور او استفاده کنید، اما هنگامی که نزدیک باس می شوید، از خواب بلند می شود. حال وقت آن است که کمی ابتکار به خرج داده و ضرباتی سریع به تخم مرغ هایی که مانند گونی از پاها و دستانش آویزان شده، وارد کنید. به محض اینکه آسیب کافی به او وارد سازید، ناگهان درخت از جای خود تا ارتفاع نسبتا زیاد می پرد و بر اثر ضربه ای که در هنگام فرود وارد می کند، زمین زیرش ناگهان تخریب شده و شما خود و باس را در یک گودال خواهید یافت. بسیار مراقب باشید، چرا که در این گودال، درخت با حملات چرخشی و با وارد آوردن ضربه مداوم به زمین به کمک دستهایش، بسیار خطرناک تر می شود. هنگامی که دستهایش ثابت هستند، ضربات سختی به آنها وارد کنید. روش دیگر این است که به تخم مرغ های آویزان شده همانند کیسه از بدنش نزدیک شده و ضربات مهلکی هنگامی که دست او دور است، به آنها وارد سازید.

– کل میزان سلامتی: ۵۷۶۷

– نوع باس: کشتن او اجباری نیست.

– محل سکونت: نزدیکی انتهای منطقه Undead Settlement

– مواردی که پس از کشتن او به دست خواهید آورد: Transposing Kiln، روح باس و NG (7000), NG+ (35000)

– نقاط ضعف: Fire, Slash و Thrust

– فراخوانی (Summons): ندارد.

۴- نحوه شکست دادن باس The Crystal Sage :

The-Crystal-Sage-1024x576.jpg

این باس را به جرات می توان یکی از ساده ترین باس هاس موجود در بازی محسوب کرد. نام این باس “The Crystal Sage” بوده و در انتهای جاده ایثار (Road of Sacrifices) اقامت دارد. به محض اینکه وارد این منطقه می شوید، با پنهان شدن در پشت ستون از نورهای کریستالی ای که به سمت تان می آیند، دوری کنید. موضع کاور گرفتن تان را تا زمانی که این باس نزدیک نشده، تغییر دهید. هنگامی که نزدیک او شدید، چندین بار به او ضربه بزنید. ممکن است این باس به شما اجازه دهد میزان سلامتیش را تا حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد کم کنید، در این حالت سعی می کند به شما ضربه بزند و برای آسیب ندیدن کافیست جا خالی دهید. وقتی که آسیب کافی به او وارد ساختید، ناگهان باس ناپدید شده و باعث به وجود آمدن توهم می شود. این توهمات چندگانگی باس را نمود می سازند و برای تشخیص باس اصلی از این توهمات باید به نورهای جادویی ساطع شده از آنها دقت کنید، اکثر آنها نور آبی جادویی را پرتاب می کنند، ولی یکی از آنها همان نور بنفش را پرتاب می کند و این باس هدف شماست. با یک ضربه می توانید این توهمات را از بین ببرید و بنابراین قبل از رفتن به سراغ هدف اصلی باید همه این باس های خیالی را از بین ببرید. به محض اینکه آنها را از بین بردید، باس اصلی کریستال های یخی به سمت تان پرتاب می کند، برای زنده ماندن در برابر این حملات، همان روش گفته شده در مرحله اول را انجام دهید، یعنی پشت ستون ها مخفی شده و خیلی سریع به باس حمله کنید. این باس روند ایجاد توهمات را همچنان ادامه می دهد و بنابراین برای رسیدن به هدف ممکن است کارهای گفته شده در مرحله قبل را چندین بار تکرار کنید.

– کل میزان سلامتی: ۲۷۲۳

– نوع باس: کشتن او برای ورود به “Cathedral of the Deep” اجباری است.

– محل سکونت: نزدیکی انتهای Road of Sacrifices

– مواردی که پس از کشتن او به دست خواهید آورد: روح این باس، NG (9000), NG+ (40000)

– نقاط ضعف: Lightning, Physical، سم، جذب جمجمه می تواند به عنوان وسیله ای برای پرت کردن حواس باس استفاده شود.

– فراخوانی (Summons): مورد Eygon of Carim که درست قبل از ورود شما به محل اقامت باس یافت می شود.

۵- نحوه شکست دادن باس The Deacons of the Deep :

The-Deacons-of-the-Deep-1024x576.jpg

این باس “Deacons of the Deep” نام داشته و در واقع شایسته نام نهادن یک “باس” را ندارد! کشتن این لعنتی! بسیار آسان است. حتی نیاز به هیچ گونه برنامه ریزی و یا به کاربردن استراتژی برای کشتن او ندارید. در واقع با تعداد نسبتا زیادی دشمن روبرو می شوید و تنها کافیست به فردی حمله کنید که هاله قرمز اطرافش است و در این حال نیز خود را در برابر ضربات دستی و حملات جادویی محافظت کنید.

– کل میزان سلامتی: ۴۰۹۹

– نوع باس: کشتن او برای به دست آوردن یک عروسک کوچک که به منظور سفر به منطقه “Irithyll of the Boreal Valley” مورد استفاده قرار می گیرد، اجباری است.

– محل سکونت: Cathedral of the Deep

– مواردی که پس از کشتن او به دست خواهید آورد: عروسک کوچک، روح این باس و NG (4099)

– نقاط ضعف: Bleed, Dark و Lightning

– فراخوانی (Summons): Anri of Astora, Sirris of the Sunless Realms and Horace the Hushed

۶- نحوه شکست دادن باس Abyss Watchers :

Abyss-Watchers-1024x576.jpg

نام این باس “Abyss Watchers” بوده که کشتن او اجباری بوده و او را در منطقه “Farron Keep” خواهید یافت. شکست دادن این باس می تواند نسبتا دشوار شود اگر به الگوهای حملات او توجه نکنید. صادقانه بگوییم، او در طول مرحله اول حملاتش یک الگوی نسبتا استاندارد دارد، این مرحله شامل نیروی شمشیر و حملات متداوم است. با این حال در طول مرحله اول، شما توسط چند جسد دیگر نیز مورد حمله قرار می گیرید، آنها را نادیده گرفته و از نبرد با آنها خودداری کنید و به حملاتتان به باس اصلی ادامه دهید. توجه داشته باشید که اجساد ذکر شده ممکن است به باس نیز آسیب بزنند، از این فرصت برای نوشیدن “Estus Flask” استفاده کنید. زمانی که مرحله اول تمام شد، در مرحله دوم با حملات دوباره همان باس منتها اینبار با ضربات قوی و مهلک تری روبرو خواهید بود.

بازهم در اینجا یک الگو وجود دارد، اما توجه داشته باشید در این مرحله جاخالی دادن و غلت خوردن کمک زیادی به شما نمی کند. به جای اینکار سعی کنید از زره تان برای محافظت در برابر ضربات مهلک شمشیر او استفاده کنید.

– کل میزان سلامتی: ۱۵۴۸

– نوع باس: کشتن او برای ورود به “دخمه Carthus” اجباری است.

– محل سکونت: میان دری که سه منبع آتش در منطقه “Farron Keep” دارد.

– مواردی که پس از کشتن او به دست خواهید آورد: روح خون گرگ و این باس، NG (18,000)

– نقطه ضعف: Lightning

– فراخوانی (Summons):

Sirris of the Sunless Realms – در ابتدا باید با او صحبت کنید

Shade of Londor – اگر شما ۵ sigil تاریک از Yoel of Londor” داشته باشید، می تواند احضار شود

Black Hand Gotthard

۷- نحوه شکست دادن باس The High Lord Wolnir :

The-High-Lord-Wolnir-1024x576.jpg

باز هم شاهد حضور باس ساده ای هستیم! حتما شنیده اید که می گویند طرف هر چه بزرگتر، شکست دادنش سخت تر. اما در مورد این باس با اینکه جثه ی غول پیکری دارد، اما شکست دادنش مثل آب خوردن است. برای به زمین انداختن این باس کافیست فقط روی دستانش تمرکز کنید، به ضربه زدند به النگوهای زرد رنگ درخشانی که در دست های او قرار دارد، ادامه دهید تا اینکه در نهایت شکسته شوند. حملات این باس بسیار آهسته و شل بوده و گاهی نیز از جادو استفاده می کند، در این لحظه کافیست از حملات او جاخالی داده و استفاده از “Estus Flask” را نیز فراموش نکنید.

– کل میزان سلامتی: ۷۰۵۲

– نوع باس: شکست دادن او برای ورود به “Irithyll of the Boreal Valley” اجباری است.

– محل سکونت: در انتهای دخمه Carthus

– مواردی که پس از کشتن او به دست خواهید آورد: NG (24000)، روح باس و Grave Warden Pyromancy Tome

– نقطه ضعف: شمشیرهای قوی

فراخوانی (Summons): ندارد

۸- نحوه شکست دادن باس Pontiff Sulyvahn :

Pontiff-Sulyvahn-1024x576.jpg

شکست دادن این باس واقعا کار دشوار و طاقت فرسایی است! آیا این باس دو شمشیر شگفت انگیز دارد که با آنها به شما شلاق می زند؟ آیا حرکات او واقعا سریع و خشن است؟  آیا در هنگام مبارزه با او زیاد مردید؟ بله تمامی این موارد درست است و می توان گفت با باس بد اخلاقی روبرو هستید! کلیه مبارزات شما با او در رنج و فاصله نزدیک خواهد بود و دائما سعی می کند با شمشیرهای جادوئی اش ضربات شلاقی سهمگینی به شما وارد سازد. بنابراین زره و عکس العمل های سریع می تواند شما را در مقابله با این باس یاری کند. حملات او از الگوی خاصی پیروی نکرده و به صورت کاملا تصادفی هستند. او گاهی اوقات چرخشی زده و با ضربات چاقو به پلیر حمله می کند و یا یک حمله رفت و برگشتی سریع انجام می دهد، در حالی که در طرف دیگر ضربات سهمگینی از جلو و عقب وارد می سازد. بهترین کاری که در این لحظات می توانید انجام دهید، جاخالی دادن و دفاع کردن است.

مرحله دوم حملات او دشوارتر نیز می شوند، این باس بدلی توهمی از خود ایجاد می کند که حملاتی مشابه باس اصلی را انجام می دهد، منتها با یک ضربه و یا دو ضربه نفوذی از بین می رود. حملات باس اصلی در این مرحله بسیار خشن تر شده و مواظب بدل توهمی او نیز باشید.

– کل میزان سلامتی : ۵۱۰۶

– نوع باس : کشتن او اجباری است.

– محل سکونت : Irithyll of the Boreal Valley

– مواردی که پس از کشتن او به دست خواهید آورد : NG (28000) ، روح این باس

– نقطه ضعف : ضربات سنگین با شمشیر قوی

فراخوانی (Summons) : موارد Black Hand Gotthard, Londor Pale Shade, Anri of Astora

۹- نحوه کشتن باس Old Demon King :

Old-Demon-King-1024x576.jpg

بسته به تجهیزاتی که در اختیار دارید، نبرد بین شما و این باس می تواند سخت و یا کاملا آسان باشد. پیشنهاد می کنیم یک شمیر قوی و عالی و یا یک تبر خوب برای کشتن این مورد به همراه داشته باشید. در ابتدا که وارد محل اقامت این باس می شود، در حال استراحت است، سریع به سمتش دویده و حملات خود را شروع کنید. با این کار حدود ۸ الی ۱۰ درصد از میزان سلامتی اش را کم می کنید. پس از انجام این کار به عقب او رفته و ضربات شمشیر به او وارد سازید و در حین انجام این کار از قابلیت جاخالی دادن استفاده کنید. فقط مراقب باشید، چرا که ممکن است باس از نوعی آتش جادویی استفاده کند که با یک ضربه منجر به مرگ شما می شود. همچنین این باس یک سلاح نیز حمل می کند و بنابراین جاخالی دادن و استفاده از سپر را فراموش نکنید.

– کل میزان سلامتی : ۱۳۰۰۰

– نوع باس : کشتن او اجباری نیست.

– محل سکونت : دریاچه Smouldering ، به این منطقه می توانید از طریق پلی واقع در “دخمه Carthus” دسترسی پیدا کنید.

– مواردی که پس از کشتن او به دست خواهید آورد : NG (25,000) ، روح این باس

– نقطه ضعف : استفاده از شمشیرهای قوی و تبر خوب

– فراخوانی (Summons) : شوالیه قاتل “Tsorig”

۱۰- نحوه کشتن باس Yhorm the Giant :

Yhorm-the-Giant-1024x576.jpg

این باس یک باس دشوار برای کسانی که درست و حسابی در محیط بازی گشت و گذار نمی کنند، محسوب می شود اما یک مورد ساده برای افرای که تمایل به گشتن محیط دور و برشان دارند، می باشد. این باس “Yhorm the Giant” نام داشته و اگر دقیقا ندانید چه کاری باید انجام دهید، یکی از سخت ترین باس های بازی به حساب می آید. به محض اینکه وارد محل اقامت این باس می شوید، به سمت روبرو دویده و شمشیر “Yhorm’s Storm Ruler” که در کنار تخت این باس قرار دارد را بردارید. هنگامی که این کار را انجام دادید، تنها نیاز دارید دکمه LT (در کنسول Xbox One) و L2 (در کنسول PS4) را نگه دارید تا قدرت شمشیر را شارژ نمایید. با وارد آوردن ضربات شارژی این شمشیر باس در طی چند ضربه از پا خواهد افتاد. البته Yhorm The Giant بارها عصبانی شده و سعی می کند با خشونت تمام شما را بکشد. بنابراین نیاز دارید همانند نکات گفته شده در مورد باس های قبلی عمل کنید، یعنی جاخالی دادن و استفاده از Estus flask.

– کل میزان سلامتی : ۲۸۰۰۰

– نوع باس : کشتن او اجباری است.

– محل سکونت : دیوار مه آلود در “مرکز Profaned”

– مواردی که پس از کشتن او به دست خواهید آورد : NG (36000), NG+ (108000) ، روح این باس

– نقطه ضعف : ضربات شارژی شمشیر Yhorm’s Storm Ruler

– فراخوانی (Summons) : مورد Siegward of Catarina (البته باید ماموریت او را انجام دهید)

۱۱- نحوه راحت شکست دادن باس The Dancer of the Boreal Valley :

The-Dancer-of-the-Boreal-Valley-1024x576

این باس به چند دلیل می تواند یک باس دشوار تلقی شود، اولا اینکه به نظر نمی رسد حملات او شامل مراحل متعدد باشد که این موضوع سبب ایجاد الگوهای متعدد مبارزه می شود. دوما اینکه تمامی حملات او به صورت کاملا اتفاقی بوده و غیر قابل پیش بینی هستند. ما در اینجا به چند روش برای شکست دادن این باس اشاره کرده ایم. کوتاه ترین راه استفاده از یک سپر قوی در برابر حملات او است، زیرا در مقابله با این باس غلت خوردن و جاخالی دادن به کارتان نمی آید. هنگامی که باس با ضربات شمشیر به شما حمله می کند، سعی کنید به عقب او رفته و به طور مداوم به او ضربه بزنید. این عمل را برای تعداد دفعاتی تکرار کنید اما مراقب باشید، چرا که وقتی او شروع به چرخیدن می کند، ضربات شمشیرش سریع تر می شود، در این لحظه بدوید و پشت ستون های اطرافتان پنهان شوید. پس از این حملات او برد بیشتری داشته و حتما این نکته را فراموش نکنید. این باس بیشتر تمایل دارد تک ضربه باشد.

– کل میزان سلامتی : ۱۰۵۹

– نوع باس : کشتن او اجباری است.

– محل سکونت : ارتفاعات دیوار Lothric

– مواردی که پس از کشتن او به دست خواهید آورد : NG (60,000), NG+ (180,000) ، روح این باس

– نقطه ضعف : استفاده از شمشیر قوی

– فراخوانی (Summons) : مورد Lion Knight Alfred ( بایستی Emma را بکشید تا زودتر از شر نبرد این باس خلاص شوید)

۱۲- نحوه کشتن باس Oceiros, the Consumed King :

Oceiros-the-Consumed-King-1024x576.jpg

در طی مراحل اولیه، “Oceiros” یک باس نسبتا ساده محسوب می شود، به این صورت که فقط باید از حملات فیزیکی و جادوی یخی او دور بمانید. باید خود را به هر طریقی به ناحیه بین پاهای او رسانده و شروع به ضربه زدن نمایید. اما در مرحله دوم “Oceiros” به موجود کاملا متفاوتی تبدیل می شود. او به زمین و هوا می پرد، پشت هر ستونی که پنهان شوید، آن را نابود می سازد یا اینکه با دم اش ضربات شلاق مانندی وارد می سازد. این مرحله دوم نیاز به صبر و شکیبایی بیشتری دارد، اما بهترین کاری که می توانید انجام دهید، این جاخالی دهید و منتظر یک فرصت مناسب برای حمله سریع باشید.

– کل میزان سلامتی : ۱۰۵۹

– نوع باس : کشتن او دلخواه و اختیاری است.

– محل سکونت : سربازخانه (انبار) اژدها در قلعه Lothric

– مواردی که پس از کشتن او به دست خواهید آورد : NG (58,000) ، روح این باس

– نقطه ضعف : Lightning

– فراخوانی (Summons) : مورد Hawkwood, the Deserter

۱۳- نحوه شکست دادن باس The Dragonslayer Armour :

The-Dragonslayer-Armour-1024x576.jpg

“The Dragonslayer Armour” یکی از دشوارترین باس های بازی محسوب می شود. مشکل اصلی اینجاست که او یک جنجگوی کاملا مجهز و حرفه ای است. او یک سپر بسیار قوی، یک تبر و شمشیر بلند قدرتمند دارد. اگر می خواهید مستقیما به او حمله کنید، مطمئنا خواهید مرد! به سادگی نمی توانید از سپر بزرگ او رد شوید، چه برسد به اینکه از حملات وحشیانه تبر و ضربات شمشیرش جان سالم به در ببرید. دقت داشته باشید در مورد این باس، جاخالی دادن بسیار بهتر از به کار بردن سپر به کارتان می آید. تلاش کنید که بتوانید به پشت او بروید، این تنها راهی است که می توانید به او آسیب بزنید. علاوه بر او، موجوداتی پروازی در آسمان هستند که سعی دارند نبرد را برای شما سخت تر سازند، با این موجودات در مراحل پایانی نبرد روبرو می شوید. فقط کافیست از هرآنچه آنها پرتاب می کنند، دوری کنید. این مورد باسی است که صبر و شکیبایی شما را به اندازه مهارت هایتان مورد آزمایش قرار می دهد.

– کل میزان سلامتی : ۴۵۸۱

– نوع باس : کشتن او اجباری است.

– محل سکونت : سربازخانه (انبار) اژدها در قلعه Lothric

مواردی که پس از کشتن او به دست خواهید آورد : NG (64,000) ، روح این باس

– نقطه ضعف : Frost

– فراخوانی (Summons) : موارد Eygon of Carim, Sirris of the Sunless Realms

۱۴- نحوه شکست دادن باس Champion Gundyr :

Champion-Gundyr-1024x576.jpg

“Gundyr” قدیمی ما دوباره با ضربات سنگینش بازگشته! حال او قوی تر و شایسته تر از آن باسی شده که در ابتدای بازی با او روبرو شدید. با این وجود حال او دارای تعدادی حرکات بیشتری است. دفاع کردن را اصلا پیشنهاد نمی کنیم و در عوض جاخالی دادن را انجام دهید. اما اگر از فاصله دور این کار را انجام دهید، به هوا پریده و با ضربه محکمی پاهایش را به زمین می کوبد و یا اینکه با پایش ضربه محکمی به شما وارد می سازد.

– نوع باس : کشتن او دلخواه و اختیاری است.

– محل سکونت : Untended Graves

– مواردی که پس از کشتن او به دست خواهید آورد : NG (60,000) ، روح این باس

– نقطه ضعف : سم

– فراخوانی (Summons) : شمشیر استاد (باید او را شکست دهید)

۱۵- نحوه شکست دادن باس The Ancient Wyvern :

The-Ancient-Wyvern-1024x576.jpg

همان طور که می دانید، تمامی باس های موجود در Dark Souls 3 دشوار و سخت نیستند، کشتن بعضی از آنها فوق العاده آسان است و فقط با یک ضربه از پا درمی آیند. مثالی در این مورد همین باس “the Ancient Wyvern” است که یک اژدها بوده و مشکل اصلی در کشتن او فهمیدن روش آن است. فقط کافیست به بالاترین نقطه موجود رفته و زمانی که به آنجا رسیدید رسیدید، روی سرش بپرید و با یک ضربه او را با یک ضربه از پا درآورید.

– کل میزان سلامتی : ۷۸۷۳

– نوع باس : کشتن او دلخواه و اختیاری است.

– محل سکونت : “قله Archdragon” ، شما باید مسیر حرکت اژدها را پس از کشتن باس Oceiros, the Consumed King به دست آورده و سپس به سیاهچال Irithyll سفر کرده و از ژست خود در کنار سنگ نیم تنه اژدها استفاده کنید.

– مواردی که پس از کشتن او به دست خواهید آورد : NG (70000) ، سر سنگی اژدها

– نقطه ضعف : Lightning و Frost

– فراخوانی (Summons): ندارد.

۱۶- نحوه کشتن باس های Lothric, Younger Prince and & Lorian, Elder Prince :

Lothric-Younger-Prince-and-Lorian-Elder-

با قاطعیت می توان گفت شاهد یکی از دشوارترین باس های بازی خواهید بود، به این علت که حرکات و عکس العمل های او واقعا سریع است. این باس به دو شکل است، ابتدا با “Lorian” مواجه می شوید، او با شمشیر خود به طور مبالغه آمیزی تهاجمی است و آسیب بسیار زیادی به شما وارد می کند. مقداری ضربه همراه با جاخالی دادن شما را قادر می سازد مرحله اول را با موفقیت پشت سر بگذارید. به یاد داشته باشید “Lorian” در حین مبارزه عمل Teleport را زیاد انجام می دهد و به همین منظور برای زیاد مردن آماده باشید! اگر موفق شدید مرحله اول را پشت سر بگذارید، برادرش “Lothric” نیز به او می پیوندد، با این وجود او فقط Lorian را درمان می کند، بنابراین سعی کنید خود را به پشت سر Lorian رسانده و به Lothric ضربه بزنید. اگر چنین امری ممکن نبود، در ابتدا Lorian را از پا در آورید، این کار سبب می شود Lorian به زمین افتاده و بتوانید به راحتی به Lothric ضربه بزنید.

– نوع باس : کشتن او اجباری است.

– محل سکونت : بالای قلعه Lothric

– مواردی که پس از کشتن او به دست خواهید آورد : NG (85000 ) ، روح شاهزادگان دو قلو

– نقطه ضعف : Lightning

– فراخوانی (Summons): ندارد.

۱۷- نحوه شکست دادن باس The Nameless King :

The-Nameless-King-1024x576.jpg

در تعجبیم چرا سازندگان کشتن یکی از سرسخت ترین باس های Dark Souls 3 را اختیاری و دلخواه قرار داده اند؟! مبارزه با این باس یکی از طولانی ترین نبردهای شما در بازی محسوب می شود. در مرحله اول باید اژدها را از پا درآورید و این کار را به راحتی می توانید با جاخالی دادن از حملاتش و هدف گرفتن سر او انجام دهید. مرحله دوم شما را با یک پادشاه بی نام و نشان روبرو می سازد که یک شمشیر بسیار بزرگ در اختیار دارد. فقط یادتان باشد که تا می توانید نزدیک او بمانید، چرا که در غیر این صورت با ضربات مهلکی روبرو می شوید، نیاز به یک سپر دارید که بتوان به کمک آن حملات برق آسای باس را کنترل کرد. نبرد با این باس یادآور این موضوع می شود که چرا برخی از بازیکنان دسته های بازی را می شکنند!

– کل میزان سلامتی : مرحله اول: ۴۵۷۷، مرحله دوم: ۷۱۰۰

نوع باس : کشتن او دلخواه و اختیاری است.

– محل سکونت : قله “Archdragon”

– مواردی که پس از کشتن او به دست می آورید : NG (80,000) ، روح این باس

– نقطه ضعف : ضربه زدن به سر اژدها

– فراخوانی (Summons): ندارد.

۱۸- نحوه شکست دادن باس Soul of Cinder : (آخرین باس بازی)

Soul-of-Cinder-1024x576.jpg

این مورد آخرین باس در بازی است و شاید سخت ترین آنها محسوب می شود. قبل از شروع نبرد با این باس مطمئن شوید که یک شمشیر قدرتمند به همراه یک سپر قدرتمند در اختیار داشته باشید. همواره سعی کنید نزدیک او بمانید و تا می توانید جاخالی دهید. این باس در مرحله اول فرصت های بسیاری را به منظور وارد کردن ضربه در اختیار شما قرار می دهد. در طول نبرد با این باس، به دفعات زیادی از سپر خود استفاده می کنید، بنابراین مطمئن شوید به اندازه کافی “Stamina” ذخیره کرده باشید. در مرحله دوم او انواع مختلفی از حملات ویرانگر و سحر و جادو که شامل حملات پرشی می شوند را به کار می برد. بدیهی است نیازی نیست تاکید کنیم در صورت داشتن شانس برای کشتن او باید بهترین توانایی هایتان را به نمایش بگذارید.

– نوع باس : کشتن او اجباری است.

– محل سکونت : کوره واقع در منطقه نخستین شعله

– مواردی که پس از کشتن او به دست می آورید : NG (100,000), NG+ (264,000)

– نقطه ضعف : نتوانستیم پیدا کنیم!

– فراخوانی (Summons) :

Yuria of Londor (Done Anri’s event)

Shade of Londor (Done Anri’s event)

 

 

منبع: وب سایت بیا توگیم

لینک منبع: http://bia2game.com/%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%b5%db%8c-%d8%a8%db%8c%d8%a7-%d8%aa%d9%88-%da%af%db%8c%d9%85-%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%b9-%d8%b4%da%a9%d8%b3%d8%aa-%d8%af/

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کشتن باس هاش سخت نیست گرفتن اون اچیومنت های بازی دهن ادمو صاف میکنه !

ویرایش شده توسط Lord_Crusader
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...