رفتن به مطلب

کارت‌گرافیک RX 470 Gaming X توسط شرکت MSI معرفی شد + نسخه‌ی سفید رنگ ARMOR دو کارت RX 470 و RX 480


Recommended Posts

2bvk5g5ag73ps7ai90.jpg

 

 

شرکت MSI مفتخر است تا از سری جدید کارت‌گرافیک‌های RX 470 خود رونمایی کرد. هر دو مدل 4 گیگابایتی و 8 گیگابایتی کارت‌گرافیک RX 470 Gaming X برای بیشتر خنک نگه داشتن واحد پردازشی گرافیکی 14 نانومتری FinFET، به سیستم خنک‌کنندگی با ابهت TWIN FROZR VI مجهز شده‌اند. سطح‌های بالاتر از خنک‌کنندگی، سرعت کلاک هسته‌ و حافظه‌ی بالاتر، و به طبع کارایی بیشتری در رزولوشن‌های HD و واقعیت مجازی در پی خواهد داشت.

 

طرح مجذوب کننده‌ی خنک‌کننده TWIN FROZR به لطف داشتن رنگ قرمز آتشین، شکل جدی‌تری به خود گرفته و این در حالی است که کاربر می‌تواند لوگوی اژدهای موجود در سطح جانبی کارت را بوسیله نور LED RGB از میان 16.8 میلیون رنگ، شخصی سازی کند. برد مدار چاپی کاملاََ جدید و سفارشی شده با مدار رگولاتور ولتاژ 6 فازی و اجزای با استاندارد نظامی Military Class 4 و نیز یک کانکتور 8 پین، به کاربر اجازه‌ی بهره‌وری از نهایت قابلیت اورکلاک و رساندن کارت‌گرافیک به حداکثر توان خود را می‌دهند.

 

 

roabkg85jtc5cln4aie.jpg

 

 

سیستم خنک‌کنندگی جدید TWIN FTOZR VI از شرکت MSI، سطح و میزان خنک‌ شدن کارت‌گرافیک را افزایش داده است. فناوری TORX Fan 2.0 نسخه‌ی بهبود و ارتقاء یافته‌ی فناوری TORX Fan می‌باشد که 22% فشار هوای بیشتری را برای کارایی بهتر در خنک‌کنندگی تولید کرده، و در عین حال میزان نویز کمتری را ایجاد می‌کند. به هیت‌سینک بزرگ کارت‌گرافیک، لوله‌های ناقل حرارت مسی با ضخامت 8 میلی‌متر متصل شده‌اند و در سطح پایین خود برای انتقال بهینه گرما از هسته‌ی مسی با روکش نیکل، شکل مستطیلی دارند. همچنین برای انتقال گرمای بهتر، از مواد حرارتی ترکیبی X استفاده شده است.

 

 

o3ts7i6zahqnmklflhy.jpg

 

bfuq1p88p0zcfw9sx682.jpg

 

 

نسخه‌ی ARMOR:

 

بزودی هر دو کارت‌گرافیک RX 470 و برادر بزرگ آن، RX 480، در طرح شیک سیاه و سفید که از زره‌ی محافظتی پیشرفته الهام گرفته شده است، موجود خواهند شد. دو کارت‌گرافیک RX 470 ARMOR و RX 480 ARMOR برای گیمرها و کیس مودرهایی به دنبال چیزی خاص و متفاوت هستند، مناسب می‌باشند. سیستم خنک‌کنندگی جدید ARMOR 2X از فناوری ثبت شده‌ی TORX Fan که در سایر کارت‌گرافیک‌های شرکت MSI با سیستم خنک‌کنندگی TWIN FROZR V یافت می‌شود، بهره می‌برد. کنترل پیشرقته‌ی جریان هوا و فناوری Zero Frozr از قابلیت‌های کلیدی این سیستم خنک‌کننده به شمار می‌آیند. فناوری Zero Frozr شرکت MSI موجب خاموش نگه داشتن فن‌های کارت‌گرافیک در زمانی که کاربر از برنامه‌های سبک، مانند وب‌گردی و یا بازی‌های سبک استفاده می‌کند، می‌شود.

 

 

yvs1d0ejf23hhlqic5kb.jpg

 

 

در دنیای واقعیت افزوده شده‌ی واقعیت مجازی، با کارت‌گرافیک‌های RX 470 و با فناوری Liquid VR غرق شوید. مزیت بهره‌بردن از پردازش ناهمگام در کارت‌گرافیک‌های سری RX باعث انجام  بدون وقفه عملیات گرافیکی، حافظه‌ای و پردازشی می‌شود.

 

کارت‌گرافیک RX 470 Gaming X بصورت جهانی در اواخر ماه آگوست سال 2016 و مدل ARMOR دو کارت‌گرافیک RX 480 و RX 470 نیز در ماه سپتامبر سال 2016 به بازار عرضه خواهند شد.

 

 

2s4q4mxyg0tnfdd4bbes.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به جرئت میگم توین فروزر نسبت به سایزش بهترین خنک کنندگیو داره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...