رفتن به مطلب

شرکت OZONE از هدست گیمینگ 5.1 کاناله Raze Z90 رونمایی کرد


Recommended Posts

j5nekj2qp2q4dmzg34q.jpg

 

 

اخیراََ تمامی هدست‌های موجود در بازار دارای فناوری صدای مجازی هستند، اگر چه این فناوری از ابتدای شکل‌گیری خود تکامل یافته است، اما هرگز نخواهد توانست که حریف یک هدست 5.1 کاناله واقعی شود. در اکثر مواقع ما علاقه داریم تا از شنیدن صدای ارگانیک و خالص در هنگام بازی کردن بازی مورد علاقه‌مان، لذت ببریم. به همین دلیل، شرکت OZONE تصمیم گرفته تا به پایه‌ها و اساس بازگشته و هدست بالا رده‌ای را تولید کرده تا تمامی نیازهای یک گیمر را، بخصوص گیمرهای حرفه‌ای و پیشرفته و نیز طرفدارانی که از داشتن صدای شگفت‌آور لذت می‌برند، رفع کند.

 

صدای فراگیر 5.1 کاناله:

تفکیک کانال با جزئیات بالا برای یک تجربه سه بُعدی. از جزئیات مخفی موجود در بازی مورد علاقه‌تان را پرده‌برداری و جوّ یک گیمر واقعی را تجربه کنید.

 

جوّ اوزون:

تنویر کننده‌ای چشم‌گیر که به شما اجازه می‌دهد تا محیط بازی خودتان را بسازید. با سبکی تهاجمی با ظاهری خیره‌کننده تا با تمامی نبردهایی که شما در بازی‌تان دارید، روبرو شوید.

 

 

g97l6mivitldlhy7ne6b.jpg

 

 

میکروفون قابل جدا شدن و اعلامیه نوری مخصوص قطع صدا:

اگر شما از میکروفون برای ارتباط برقرار کردن با هم‌بازی‌های‌تان استفاده نمی‌کنید، تنها یک میکروفون شما را اذیت می‌کند. شرکت OZONE این مشکل را با قابل جدا کردن میکروفون حل کرده است. در استفاده کردن از میکروفون راحت باشید و تنها زمانی که به آن نیاز دارید، از آن استفاده کنید.

 

کنترلر درون‌خطی پیشرفته:

این کنترلر، نظارت کاملی را بر روی صدای شما، تغییر میزان صدای تولیدی تک تک بلندگوها و یا نظارت بر دیپر قابلیت‌ها را برای شخصی‌سازی تجربه‌ی صدایی شما فراهم می‌کند. کنترلر هدست Raze Z90 دارای مرکزی تمام مغناطیسی است، پس نگران گم شدن آن نباشید.

 

 

5l7fkzmiciuoup2h94.jpg

 

 

راحتی کامل:

هدبند تنومند، بسیار سبک، راحت و از جنس فلز. این هدستی است که برای ماندگاری و مناسب بودن برای بازی‌ها و مسابقه‌های دیوانه‌وار ساخته شده. برخلاف تمام ویژگی‌ها و 5.1 کاناله بودن، وزن آن تنها 540 گرم است و به شما اجازه می‌دهد تا در بازی‌ها و مسابقه‌های طولانی، راحت بمانید. بر هر پد گوشی، کاپ‌های گوشی از چرم سازگار با محیط زیست ساخته شده‌اند. همچنین هر کدام از آنها شامل یک فم حافظه هستند و تجربه‌ای بسیار راحت را ارائه می‌دهند.

 

قیمت هدست OZONE Raze Z90 برابر 110 یورو می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

 

 

xe004004yk31bnxzxrz4.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...