رفتن به مطلب

تجربه حضور در فروشگاه لیون برای خرید به صورت حضوری


Ali Subi
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام.

ببخشید بابت این تاپیک اصلا دوست نداشتم این بحث رو مطرح کنم اما از اونجایی که بسیار لیون کامپیوتر رو دوست دارم این قضیه رو مطرح میکنم. امیدوارم این تاپیک باعث بالا رفتن سطح مشتری مداری لیون بشه.
بعد از 3 یا 4 سال خاستم از لیون خرید کنم البته مثل سری قبل حضوری.
رفتم به فروشگاه قسمت همکف تجاری گفتن باید بری ساختمون اداری طبقه دو هرچی میپرسیدم که خب فلان قطعه رو بیار ببینم اگر به دلم نشست برم فاکتور بگیرم اصلا به حرفم گوش نکردن! تو قسمت اداری قطعه ای نیست برای دیدن باید با مدل بری و سفارش بدی (طبق گفته فروشنده) یعنی فک کردن من که حضوری اومدم هیچ فرقی با شهرستان که باید از سایت جنس رو ببینه ندارم!

از اون طرف یه اقایی تو مغازه بود از عوامل لیون که به شدت رفتار و طرز صحبتشون پایینتر از مجموعه لیون بود. بنده با فرد بسیار محترمی رفته بودم فروشگاه و رفتار ایشون متاسفانه باعث شد ابروی من جلوی اون فرد بره. یه جورایی فک کنم حدس زده بود از من طلبکاره! من با فروشنده صحبت میکردم و ایشون نظر میدادن و تمسخر میکردن!! در صورتی که اصلا تو بحث نبودن! به شدت رفتارشون زننده بود. اصلا در شان مجموعه لیون نبود طرز صحبت و کلا رفتارشون. شاید اون لحظه از جایی اعصابشون خرد بوده یا هرچی نمیدونم ولی به معنی حقیقی کلمه طلبکار بود از بنده!!
نکته بعد اینکه به نظر شما قطعه ای که ارسال رایگان براش در نظر گرفتید برای کسی که حضوری میاد نباید تخفیف بدید؟!!!! منظورم این نیست که قطعه 400 تومنی رو 300 حساب کنید اما وقتی من حضوری میام مغازه توقع دارم اون مقدار هزینه حالا 10 تومنه 20 تومنه هرچی هست رو برام تخفیف در نظر بگیرید که وقتی اون فرد نه چندان مودب صحبت کردن گفتن قیمت فقط قیمت سایته همه چی فقط! سوال کردم من که ساکن تهرانم واسه چی قطعه رو ارسال کنید برام! خب خودم اومدم قطعه رو میگیرم میرم پرسیدن کدوم منطقه تهرانی! گفتم نواب خیلی خیلی جواب جالبی دادن و گفتن که خب سفارش بده رایگان برات ارسال کنیم!!!!!! خب عزیز شاید کسی دوست نداره قطعه ای که نمیدونه چه جوری باهاش رفتار شده بخره دوست داره خودش ببینه قطعه و جعبه پلمپش رو بعد خرید کنه.

این یعنی شما کلا دوست ندارید کسی حضوری بیاد خرید کنه؟! قبلتر البته چند سال پیش که اومدم فک کنم عکس این قضیه بود! نمیدونم این سری چرا کلا حس کردم لیون علاقه ای به خرید حضوری نداره. چون هیچ تمهیدی برای مراجعه حضوری نیست! در صورتی که همه میدونم خریدار حضوری دردسر بسیار کمتری داره و میاد نقد پول رو میده بی دردسر قطعه رو بر میداره میره!!!

قسمت بد ماجرا هم این شد که من 3 قطعه میخاستم به ارزش تقریبی 600 تومن که بعد از رفتارهای مجموعه لیون ناچارا از جای دیگه تهیه کردم که اصلا باب میلم نبود. من برای خرید از لیون رفته بودم.
مطمعنا لیون بهترین هست امیدوارم همین یه کوچولو مشکل هم برطرف شه تا هیچ نقطه غیر روشنی تو کارنامه لیون نباشه.

به امید موفقیت روزافزون لیون و لیونی ها.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.

ببخشید بابت این تاپیک اصلا دوست نداشتم این بحث رو مطرح کنم اما از اونجایی که بسیار لیون کامپیوتر رو دوست دارم این قضیه رو مطرح میکنم. امیدوارم این تاپیک باعث بالا رفتن سطح مشتری مداری لیون بشه.

بعد از 3 یا 4 سال خاستم از لیون خرید کنم البته مثل سری قبل حضوری.

رفتم به فروشگاه قسمت همکف تجاری گفتن باید بری ساختمون اداری طبقه دو هرچی میپرسیدم که خب فلان قطعه رو بیار ببینم اگر به دلم نشست برم فاکتور بگیرم اصلا به حرفم گوش نکردن! تو قسمت اداری قطعه ای نیست برای دیدن باید با مدل بری و سفارش بدی (طبق گفته فروشنده) یعنی فک کردن من که حضوری اومدم هیچ فرقی با شهرستان که باید از سایت جنس رو ببینه ندارم!

از اون طرف یه اقایی تو مغازه بود از عوامل لیون که به شدت رفتار و طرز صحبتشون پایینتر از مجموعه لیون بود. بنده با فرد بسیار محترمی رفته بودم فروشگاه و رفتار ایشون متاسفانه باعث شد ابروی من جلوی اون فرد بره. یه جورایی فک کنم حدس زده بود از من طلبکاره! من با فروشنده صحبت میکردم و ایشون نظر میدادن و تمسخر میکردن!! در صورتی که اصلا تو بحث نبودن! به شدت رفتارشون زننده بود. اصلا در شان مجموعه لیون نبود طرز صحبت و کلا رفتارشون. شاید اون لحظه از جایی اعصابشون خرد بوده یا هرچی نمیدونم ولی به معنی حقیقی کلمه طلبکار بود از بنده!!

نکته بعد اینکه به نظر شما قطعه ای که ارسال رایگان براش در نظر گرفتید برای کسی که حضوری میاد نباید تخفیف بدید؟!!!! منظورم این نیست که قطعه 400 تومنی رو 300 حساب کنید اما وقتی من حضوری میام مغازه توقع دارم اون مقدار هزینه حالا 10 تومنه 20 تومنه هرچی هست رو برام تخفیف در نظر بگیرید که وقتی اون فرد نه چندان مودب صحبت کردن گفتن قیمت فقط قیمت سایته همه چی فقط! سوال کردم من که ساکن تهرانم واسه چی قطعه رو ارسال کنید برام! خب خودم اومدم قطعه رو میگیرم میرم پرسیدن کدوم منطقه تهرانی! گفتم نواب خیلی خیلی جواب جالبی دادن و گفتن که خب سفارش بده رایگان برات ارسال کنیم!!!!!! خب عزیز شاید کسی دوست نداره قطعه ای که نمیدونه چه جوری باهاش رفتار شده بخره دوست داره خودش ببینه قطعه و جعبه پلمپش رو بعد خرید کنه.

این یعنی شما کلا دوست ندارید کسی حضوری بیاد خرید کنه؟! قبلتر البته چند سال پیش که اومدم فک کنم عکس این قضیه بود! نمیدونم این سری چرا کلا حس کردم لیون علاقه ای به خرید حضوری نداره. چون هیچ تمهیدی برای مراجعه حضوری نیست! در صورتی که همه میدونم خریدار حضوری دردسر بسیار کمتری داره و میاد نقد پول رو میده بی دردسر قطعه رو بر میداره میره!!!

قسمت بد ماجرا هم این شد که من 3 قطعه میخاستم به ارزش تقریبی 600 تومن که بعد از رفتارهای مجموعه لیون ناچارا از جای دیگه تهیه کردم که اصلا باب میلم نبود. من برای خرید از لیون رفته بودم.

مطمعنا لیون بهترین هست امیدوارم همین یه کوچولو مشکل هم برطرف شه تا هیچ نقطه غیر روشنی تو کارنامه لیون نباشه.

به امید موفقیت روزافزون لیون و لیونی ها.

درود علی آقای گل @};- @};- @};-

 

من مطلبت رو دو بار خوندم و هر دو بار این برداشت رو داشتم که کاملا شما دوست ما هستید و فقط میخواید کمکمون کنید و اینکه اینقدر دوستانه و با محبت انتقاد کردید و اصلا وقتتون رو گذاشتید خیلی خیلییییی ممنونم @};- @};- @};-

و اینکه نتونستیم نیاز شما رو براورده کنیم بسیار متاسفم @};- @};- @};-

 

--------------------------

فکر میکنم یه سری توضیحات نیازه که بدم اینجا برای شما و سایر دوستان عزیز .

 

همانطور که چند روزه پیش توی فروم اعلام کردیم ما در حال جابجایی بودیم و هنوز تموم نشده و فکر میکنم تا هفته آینده طول میشکه . حدودا یک هفته کامل کل بخش فروش رفتن دفتر مرکزی که توی برج جنوبی مجتمع کامپیوتر هستش و فروشگاه ( مغازه ) عملا تبدیل به انبار شده بود و فقط بچه های انبار اونجا حضور داشتن و هیچ فردی از اعضای تیم فروش پایین نبودن و به همین دلیل دوستان عزیز رو هدایت می کردن به سمت دفتر مرکزی .

 

بعد از مستقر شدن بخشی از تیم در دفتر مرکزی مجددا از روز شنبه همین هفته دو نفر از تیم فروش به فروشگاه اومدن و مجددا مستقر شدن در فروشگاه که کاملا پاسخگوی دوستان عزیزی مثل شما خواهند بود . @};- @};- @};-

 

ما فکر میکنیم شما طی اون هفته ای که تیم به دفتر مرکزی کوچ کردن تشریف اوردید فروشگاه ( که این اعضا جدید بودن و توجیح نشده بودن ) ولییییییی این مسئله هیچ چیزی رو توجیح نمیکنه و کل تیم و هر فردی باید و موظفه در کنارتون باشه و حمایتتون کنه . که بازم از این بابت متاسفم @};- @};- @};-

 

----------------------------------------------------------------------

نکته بعد اینکه به نظر شما قطعه ای که ارسال رایگان براش در نظر گرفتید برای کسی که حضوری میاد نباید تخفیف بدید؟!!!! منظورم این نیست که قطعه 400 تومنی رو 300 حساب کنید اما وقتی من حضوری میام مغازه توقع دارم اون مقدار هزینه حالا 10 تومنه 20 تومنه هرچی هست رو برام تخفیف در نظر بگیرید

 

اما در مورد این مسئله باید بگم که ارسال رایگان فقط برای خرید آنلاین هستش و روشیه برای تشویق مشتریان و کاربران سایت که به خاطر کمتر شدن هزینه و پرداخت کمتر پول بیان خرید کنن . و البته ما با این روش داریم تخفیف میدیم ولی ما هدفمون فقط اینه که فرهنگ خرید آنلاین از سایت لیون رو گسترش بدیم و این امر هیچ گونه رابطه ای به خرید حضوری نداره و اگر کسی از دوستان در هنگام پروژه ارسال رایگان اگر فکر میکنن میتونن به صورت حضوری بیان خرید کنن و بابت این ارسال رایگان تخفیف میگیرن به نظر من دارن اشتباه میکنن . البته اگر قطعه ای قابل تخفیف باشه اگرررررر بتونیم حتما تخفیف رو لحاظ میکنیم . @};- @};-

 

خواستم اینرو هم توضیح بدم که خدای نکرده برای شخص دیگری سو ء تفاهم نشه

 

 

من باز هم از علی آقای گل که این مطلب رو اینقدر دوستانه و با محبت اینجا عنوان کردن بسیار تشکر میکنم و دستتون رو میبوسم @};- @};- :x :x

-------------------------------------------

 

و شاید برای بعضی از دوستان سوال بشه که اینجور مطالب چه رسیدگی بهش میشه باید بگم که :

وقتی چنین مطلبی دیده میشه سریعا مطالعه میشه و به تمام تیم اعلام میشه و سریعا همه تیم با خبر میشن و همه تیم در جریان قرار میگیرن و براش برنامه ریزی میشه تا دوباره و مجددا تکرار نشه و اگر رفتار ما و نوع کار ما مورد رضایت شخصی قرار گرفته مجددا تکرار بشه و ادامه پیدا کنه  @};- @};- @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام و درود به دوستان عزیز

به نظرم این مورد مستلزم این هست که فروشگاه و انبار کالا در یک مکان باشه و خریدار هم فقط قصدش روئت کردن باشه نه باز کردن پلمپ و ... 

البته بررسی کارتن کالا و پلمپ قبل از خرید  در صورتی که مشتری بخواد بررسی کنه هم حقش هست. ممنون @};-

ویرایش شده توسط m-reali
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دیگه خداروشکر الان فروشگاه های آنلاین معتبر اونقدر زیاد شده که اولین اشتباه فروشگاه به آخرین اشتباه اون تبدیل میشه و مشتری رو از دست میدن واسه همین فروشگاه ها خیلی نسبت به اصل و پلمپ بودن کالا حساسن.

البته که این به نفع مشتری هست.

تا حالا که من با لیون مشکلی نداشتم و راضیم @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود علی آقای گل @};- @};- @};-

 

من مطلبت رو دو بار خوندم و هر دو بار این برداشت رو داشتم که کاملا شما دوست ما هستید و فقط میخواید کمکمون کنید و اینکه اینقدر دوستانه و با محبت انتقاد کردید و اصلا وقتتون رو گذاشتید خیلی خیلییییی ممنونم @};- @};- @};-

و اینکه نتونستیم نیاز شما رو براورده کنیم بسیار متاسفم @};- @};- @};-

 

--------------------------

فکر میکنم یه سری توضیحات نیازه که بدم اینجا برای شما و سایر دوستان عزیز .

 

همانطور که چند روزه پیش توی فروم اعلام کردیم ما در حال جابجایی بودیم و هنوز تموم نشده و فکر میکنم تا هفته آینده طول میشکه . حدودا یک هفته کامل کل بخش فروش رفتن دفتر مرکزی که توی برج جنوبی مجتمع کامپیوتر هستش و فروشگاه ( مغازه ) عملا تبدیل به انبار شده بود و فقط بچه های انبار اونجا حضور داشتن و هیچ فردی از اعضای تیم فروش پایین نبودن و به همین دلیل دوستان عزیز رو هدایت می کردن به سمت دفتر مرکزی .

 

بعد از مستقر شدن بخشی از تیم در دفتر مرکزی مجددا از روز شنبه همین هفته دو نفر از تیم فروش به فروشگاه اومدن و مجددا مستقر شدن در فروشگاه که کاملا پاسخگوی دوستان عزیزی مثل شما خواهند بود . @};- @};- @};-

 

ما فکر میکنیم شما طی اون هفته ای که تیم به دفتر مرکزی کوچ کردن تشریف اوردید فروشگاه ( که این اعضا جدید بودن و توجیح نشده بودن ) ولییییییی این مسئله هیچ چیزی رو توجیح نمیکنه و کل تیم و هر فردی باید و موظفه در کنارتون باشه و حمایتتون کنه . که بازم از این بابت متاسفم @};- @};- @};-

 

----------------------------------------------------------------------

اما در مورد این مسئله باید بگم که ارسال رایگان فقط برای خرید آنلاین هستش و روشیه برای تشویق مشتریان و کاربران سایت که به خاطر کمتر شدن هزینه و پرداخت کمتر پول بیان خرید کنن . و البته ما با این روش داریم تخفیف میدیم ولی ما هدفمون فقط اینه که فرهنگ خرید آنلاین از سایت لیون رو گسترش بدیم و این امر هیچ گونه رابطه ای به خرید حضوری نداره و اگر کسی از دوستان در هنگام پروژه ارسال رایگان اگر فکر میکنن میتونن به صورت حضوری بیان خرید کنن و بابت این ارسال رایگان تخفیف میگیرن به نظر من دارن اشتباه میکنن . البته اگر قطعه ای قابل تخفیف باشه اگرررررر بتونیم حتما تخفیف رو لحاظ میکنیم . @};- @};-

 

خواستم اینرو هم توضیح بدم که خدای نکرده برای شخص دیگری سو ء تفاهم نشه

 

 

من باز هم از علی آقای گل که این مطلب رو اینقدر دوستانه و با محبت اینجا عنوان کردن بسیار تشکر میکنم و دستتون رو میبوسم @};- @};- :x :x

-------------------------------------------

 

و شاید برای بعضی از دوستان سوال بشه که اینجور مطالب چه رسیدگی بهش میشه باید بگم که :

وقتی چنین مطلبی دیده میشه سریعا مطالعه میشه و به تمام تیم اعلام میشه و سریعا همه تیم با خبر میشن و همه تیم در جریان قرار میگیرن و براش برنامه ریزی میشه تا دوباره و مجددا تکرار نشه و اگر رفتار ما و نوع کار ما مورد رضایت شخصی قرار گرفته مجددا تکرار بشه و ادامه پیدا کنه  @};- @};- @};-

با سلام مجدد خدمت اقای حسینی عزیز.

همینکه شما این تایپک رو دیدید و از اون بالاتر جواب بنده رو دادید یک دنیا ارزش داره و نشون میده که عوامل لیون همیشه در سطح بهترین ها بوده و هستن و خاهند بود.

 

بله بله مغازه شبیه انبار بود. پشت مغازه که کاملا شبیه انبار بود جلوتر میومدی یه کم شبیه مغازه میشد! کاملا حق با شماست. عوامل هم نسبت به چیزی که قبل تر از لیون دیده بودم کم اطلاع بودن و بی حوصله که دلیلش کاملا مشخصه همون بحث جابه جای و خستگیش بوده. فک کنم از شانس بد تو همون برهه مزاحم دوستان شدم. بنده هم معذرت میخام که نخوندم بحث جابه جایی رو اصلا اطلاعی نداشتم از این قضیه.

 

در رابطه با تخفیف هم کاملا حق با شماست. کلا فکر من به خاطر صحبت با اون دوستمون، منحرف شد و فکر کردم باید همون قیمتا رو دقیق بدم و هیچ جای تخفیفی نیست. @};-

 

اقای حسینی عزیزبعد از 3 سال از خرید قبلیم هنوزم که هنوزه بابت اینکه لیون کامپیوتر رو شناختم و با شما اشنا شدم به خودم میبالم. بسیار بسیار خوشحالم از اینکه فرد بزرگی مدیر این انجمن و فروشگاه بزرگ هستن و همیشه طرف من خریدار هستن و با عدالت همه چی رو بررسی میکنن.

مطمعنم جایگاهی بسیار بالاتر از جایگاه کنونی در انتظار لیون هست.

بنده هم بسیار بسیار ممنونم از شما بابت پیگیری و رسیدگی بسیار سریع و عالیتون. @};-

 

======-======

 

در رابطه با پلمپ بودن و این بحث ها که دوستان میفرمایند ببینید دوستان بحث من اصلا لیون یا هر فروشگاه دیگه ای نیست. بحث من ارسال و نحوه برخورد با قطعس. وگرنه اینکه لیون قطعه رو پلمپ میفرسته که اصلا شکی نیست و این مورد اصلا بحث من نیست. ولی من با توجه به برخوردهایی که با تیپاکس و پست و پیک و باربری و... داشتم اصلا دوست ندارم قطعات با ارزشم رو برام جابه جا کنن و گرنه بنده به لیون اعتماد کامل داشته و دارم.

 

باز هم از لیون و اقای حسینی عزیز تشکر میکنم بابت وقتی که برای ما میزارن. :x :x

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

ما فکر میکنیم شما طی اون هفته ای که تیم به دفتر مرکزی کوچ کردن تشریف اوردید فروشگاه ( که این اعضا جدید بودن و توجیح نشده بودن ) ولییییییی این مسئله هیچ چیزی رو توجیح نمیکنه و کل تیم و هر فردی باید و موظفه در کنارتون باشه و حمایتتون کنه . که بازم از این بابت متاسفم @};- @};- @};-

 

سلام اقای حسینی

ببخشید من میخوام تو این هفته بیام لیون کامپیوتر

ولی متوجه نشدم فروشگاه داره انتقال پیدا میکنه؟

یا خیر ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام مجدد خدمت اقای حسینی عزیز.

همینکه شما این تایپک رو دیدید و از اون بالاتر جواب بنده رو دادید یک دنیا ارزش داره و نشون میده که عوامل لیون همیشه در سطح بهترین ها بوده و هستن و خاهند بود.

 

بله بله مغازه شبیه انبار بود. پشت مغازه که کاملا شبیه انبار بود جلوتر میومدی یه کم شبیه مغازه میشد! کاملا حق با شماست. عوامل هم نسبت به چیزی که قبل تر از لیون دیده بودم کم اطلاع بودن و بی حوصله که دلیلش کاملا مشخصه همون بحث جابه جای و خستگیش بوده. فک کنم از شانس بد تو همون برهه مزاحم دوستان شدم. بنده هم معذرت میخام که نخوندم بحث جابه جایی رو اصلا اطلاعی نداشتم از این قضیه.

 

در رابطه با تخفیف هم کاملا حق با شماست. کلا فکر من به خاطر صحبت با اون دوستمون، منحرف شد و فکر کردم باید همون قیمتا رو دقیق بدم و هیچ جای تخفیفی نیست. @};-

 

اقای حسینی عزیزبعد از 3 سال از خرید قبلیم هنوزم که هنوزه بابت اینکه لیون کامپیوتر رو شناختم و با شما اشنا شدم به خودم میبالم. بسیار بسیار خوشحالم از اینکه فرد بزرگی مدیر این انجمن و فروشگاه بزرگ هستن و همیشه طرف من خریدار هستن و با عدالت همه چی رو بررسی میکنن.

مطمعنم جایگاهی بسیار بالاتر از جایگاه کنونی در انتظار لیون هست.

بنده هم بسیار بسیار ممنونم از شما بابت پیگیری و رسیدگی بسیار سریع و عالیتون. @};-

 

======-======

 

در رابطه با پلمپ بودن و این بحث ها که دوستان میفرمایند ببینید دوستان بحث من اصلا لیون یا هر فروشگاه دیگه ای نیست. بحث من ارسال و نحوه برخورد با قطعس. وگرنه اینکه لیون قطعه رو پلمپ میفرسته که اصلا شکی نیست و این مورد اصلا بحث من نیست. ولی من با توجه به برخوردهایی که با تیپاکس و پست و پیک و باربری و... داشتم اصلا دوست ندارم قطعات با ارزشم رو برام جابه جا کنن و گرنه بنده به لیون اعتماد کامل داشته و دارم.

 

باز هم از لیون و اقای حسینی عزیز تشکر میکنم بابت وقتی که برای ما میزارن. :x :x

 

مرسی علی جان از محبتت و نظر لطفت واقعا تشکر میکنم که حرفت رو مستقیما به خود ما زدی و این خیلی برای ما ارزشمنده :x

سلام اقای حسینی

ببخشید من میخوام تو این هفته بیام لیون کامپیوتر

ولی متوجه نشدم فروشگاه داره انتقال پیدا میکنه؟

یا خیر ؟

درود حمید جان

فروشگاه از روز شنبه دایر شده مجددا @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام عزیزان @};- @};- حسینی هستم و بارها حظوری از لیون خرید کردم برخوردشون عالی بوده مخصوصا اقا بهنام  :D  :D  گل همون طور که گفتن بچه های بخش فروش نبودن  :D  :D  

یه سلامی هم بکنیم به جناب حسینی +محمد اقا + علی اقا +اقا مهدی که انگار یه گوشه مخفی بودن هر وقت من سر میزدم :laughing: :laughing:  یه سوالاتی میخواستم ازشون بکنم در محدوده دید من که نبودن :laughing: :laughing:  خداقوت @};- @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام و عرض ادب خدمت همگی اعضای سایت و عزیزان دوست داشتنی لیون

تاجیک هستم.چندین بار به صورت حضوری از این عزیزان خرید داشتم .بسیار خوش برخورد و محترم و مشتری مدار هستند.بنده هر قطعه ایی که بخوام بخرم از لیون تهیه میکنم.به هیچ فروشگاه کامپوتر دیگری اعتماد ندارم.اقا بهنام گل .جناب معتمدی اقا محمد اقا مهدی که همیشه راهنمایی میکنند.ودیگران بچه های لیون که فاملیشان را نمیدانم.تو این بازار اشفته کامپوتر که نمیشه جهت خرید قطعات سالم به فروشگاهی اعتماد کرد واقعا وجود این دوستان غنیمتی هست.انشالا موفق باشند دعای خیر دارم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بله من هم تا به حال یکبار اومدم رم خریدم برخورد: خیلی عالی

البته من رو به روی خونمون قطعات کامپیوتری میفروختن ولی من دوست داشتم بیام لیون خرید کنم

 

از اقای حسینی خیلی تشکر میکنم بابت این فروشگاه که ایجاد کردن

 

@};- @};- @};- @};- @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من برای ماد کردن و ارتقا کیسم تماس گرفتم با لیون و کیسم رو فرستادم و تلفنی پیگیر شدم  ،  ... با من خیلی خوب و با احترام و  با حوصله رفتار شد ، خصوصا اقا پویا واقعا سنگ تموم گزاشت ازشون تشکر میکنم   :) @};-

انشاالله افراد خوب و دستچین تو لیون همیشه بمونند این کسی که با این دوسمتون این طوری حرف زده تعجب میکنم که چرا این طور شده و چرا اصن در لیون جایی داره  ... :-?  امیدوارم افراد دستچین همیشه تو لیون بمونند ...  @};-

ویرایش شده توسط SaeedPCM
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مرسی علی جان از محبتت و نظر لطفت واقعا تشکر میکنم که حرفت رو مستقیما به خود ما زدی و این خیلی برای ما ارزشمنده :x

درود حمید جان

فروشگاه از روز شنبه دایر شده مجددا @};-

من تا حالا نزدیک 10 میلیون از لیون خرید کردم ، ولی تخفیفی در کار نبود . ولی کارشون و رفتار با مشتری = بیسته  @};-  @};-

 

آقای حسینی توی قرعه کشی برنامه کلید اسم بنده حقیرم در امده ولی الان سه هفتس که هیچ خبری نیست از جایزه ، زنگم که تا حالا چند باری  زدم  دقیقا منو پیچوندن ، شماره یه اقایی هم دادن  گفتن تو تلگرام هماهنگ کنید و کپی مدارک و بفرستید ، منم هرچی پیغام به ایشون میدم میخونه و جوابی نمیده . خلاصه خواستم بدونم جریانش چجوریاس ؟!!!

ویرایش شده توسط morteza pc
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من تجربه خرید غیر حضوری دارم چند تا قطعه از لیون خریدم ، رفتارشون خوبه.  درسته تو هفته قبل سرشون شلوغ بودش ولی من در موردی که از اقای حسینی سوال داشتم و به ایشون پیغام دادم با صبرو با برخورد خوب منو راهنمایی کردن . سپاس @};-

ویرایش شده توسط sdx123
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود علی آقای گل @};- @};- @};-

 

من مطلبت رو دو بار خوندم و هر دو بار این برداشت رو داشتم که کاملا شما دوست ما هستید و فقط میخواید کمکمون کنید و اینکه اینقدر دوستانه و با محبت انتقاد کردید و اصلا وقتتون رو گذاشتید خیلی خیلییییی ممنونم @};- @};- @};-

و اینکه نتونستیم نیاز شما رو براورده کنیم بسیار متاسفم @};- @};- @};-

 

--------------------------

فکر میکنم یه سری توضیحات نیازه که بدم اینجا برای شما و سایر دوستان عزیز .

 

همانطور که چند روزه پیش توی فروم اعلام کردیم ما در حال جابجایی بودیم و هنوز تموم نشده و فکر میکنم تا هفته آینده طول میشکه . حدودا یک هفته کامل کل بخش فروش رفتن دفتر مرکزی که توی برج جنوبی مجتمع کامپیوتر هستش و فروشگاه ( مغازه ) عملا تبدیل به انبار شده بود و فقط بچه های انبار اونجا حضور داشتن و هیچ فردی از اعضای تیم فروش پایین نبودن و به همین دلیل دوستان عزیز رو هدایت می کردن به سمت دفتر مرکزی .

 

بعد از مستقر شدن بخشی از تیم در دفتر مرکزی مجددا از روز شنبه همین هفته دو نفر از تیم فروش به فروشگاه اومدن و مجددا مستقر شدن در فروشگاه که کاملا پاسخگوی دوستان عزیزی مثل شما خواهند بود . @};- @};- @};-

 

ما فکر میکنیم شما طی اون هفته ای که تیم به دفتر مرکزی کوچ کردن تشریف اوردید فروشگاه ( که این اعضا جدید بودن و توجیح نشده بودن ) ولییییییی این مسئله هیچ چیزی رو توجیح نمیکنه و کل تیم و هر فردی باید و موظفه در کنارتون باشه و حمایتتون کنه . که بازم از این بابت متاسفم @};- @};- @};-

 

----------------------------------------------------------------------

اما در مورد این مسئله باید بگم که ارسال رایگان فقط برای خرید آنلاین هستش و روشیه برای تشویق مشتریان و کاربران سایت که به خاطر کمتر شدن هزینه و پرداخت کمتر پول بیان خرید کنن . و البته ما با این روش داریم تخفیف میدیم ولی ما هدفمون فقط اینه که فرهنگ خرید آنلاین از سایت لیون رو گسترش بدیم و این امر هیچ گونه رابطه ای به خرید حضوری نداره و اگر کسی از دوستان در هنگام پروژه ارسال رایگان اگر فکر میکنن میتونن به صورت حضوری بیان خرید کنن و بابت این ارسال رایگان تخفیف میگیرن به نظر من دارن اشتباه میکنن . البته اگر قطعه ای قابل تخفیف باشه اگرررررر بتونیم حتما تخفیف رو لحاظ میکنیم . @};- @};-

 

خواستم اینرو هم توضیح بدم که خدای نکرده برای شخص دیگری سو ء تفاهم نشه

 

 

من باز هم از علی آقای گل که این مطلب رو اینقدر دوستانه و با محبت اینجا عنوان کردن بسیار تشکر میکنم و دستتون رو میبوسم @};- @};- :x :x

-------------------------------------------

 

و شاید برای بعضی از دوستان سوال بشه که اینجور مطالب چه رسیدگی بهش میشه باید بگم که :

وقتی چنین مطلبی دیده میشه سریعا مطالعه میشه و به تمام تیم اعلام میشه و سریعا همه تیم با خبر میشن و همه تیم در جریان قرار میگیرن و براش برنامه ریزی میشه تا دوباره و مجددا تکرار نشه و اگر رفتار ما و نوع کار ما مورد رضایت شخصی قرار گرفته مجددا تکرار بشه و ادامه پیدا کنه  @};- @};- @};- 

 

:clapping:  :clapping:  :clapping:  @};-  @};-  @};-

ویرایش شده توسط ofoghstore
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود علی آقای گل @};- @};- @};-

 

من مطلبت رو دو بار خوندم و هر دو بار این برداشت رو داشتم که کاملا شما دوست ما هستید و فقط میخواید کمکمون کنید و اینکه اینقدر دوستانه و با محبت انتقاد کردید و اصلا وقتتون رو گذاشتید خیلی خیلییییی ممنونم @};- @};- @};-

و اینکه نتونستیم نیاز شما رو براورده کنیم بسیار متاسفم @};- @};- @};-

 

--------------------------

فکر میکنم یه سری توضیحات نیازه که بدم اینجا برای شما و سایر دوستان عزیز .

 

همانطور که چند روزه پیش توی فروم اعلام کردیم ما در حال جابجایی بودیم و هنوز تموم نشده و فکر میکنم تا هفته آینده طول میشکه . حدودا یک هفته کامل کل بخش فروش رفتن دفتر مرکزی که توی برج جنوبی مجتمع کامپیوتر هستش و فروشگاه ( مغازه ) عملا تبدیل به انبار شده بود و فقط بچه های انبار اونجا حضور داشتن و هیچ فردی از اعضای تیم فروش پایین نبودن و به همین دلیل دوستان عزیز رو هدایت می کردن به سمت دفتر مرکزی .

 

بعد از مستقر شدن بخشی از تیم در دفتر مرکزی مجددا از روز شنبه همین هفته دو نفر از تیم فروش به فروشگاه اومدن و مجددا مستقر شدن در فروشگاه که کاملا پاسخگوی دوستان عزیزی مثل شما خواهند بود . @};- @};- @};-

 

ما فکر میکنیم شما طی اون هفته ای که تیم به دفتر مرکزی کوچ کردن تشریف اوردید فروشگاه ( که این اعضا جدید بودن و توجیح نشده بودن ) ولییییییی این مسئله هیچ چیزی رو توجیح نمیکنه و کل تیم و هر فردی باید و موظفه در کنارتون باشه و حمایتتون کنه . که بازم از این بابت متاسفم @};- @};- @};-

 

----------------------------------------------------------------------

اما در مورد این مسئله باید بگم که ارسال رایگان فقط برای خرید آنلاین هستش و روشیه برای تشویق مشتریان و کاربران سایت که به خاطر کمتر شدن هزینه و پرداخت کمتر پول بیان خرید کنن . و البته ما با این روش داریم تخفیف میدیم ولی ما هدفمون فقط اینه که فرهنگ خرید آنلاین از سایت لیون رو گسترش بدیم و این امر هیچ گونه رابطه ای به خرید حضوری نداره و اگر کسی از دوستان در هنگام پروژه ارسال رایگان اگر فکر میکنن میتونن به صورت حضوری بیان خرید کنن و بابت این ارسال رایگان تخفیف میگیرن به نظر من دارن اشتباه میکنن . البته اگر قطعه ای قابل تخفیف باشه اگرررررر بتونیم حتما تخفیف رو لحاظ میکنیم . @};- @};-

 

خواستم اینرو هم توضیح بدم که خدای نکرده برای شخص دیگری سو ء تفاهم نشه

 

 

من باز هم از علی آقای گل که این مطلب رو اینقدر دوستانه و با محبت اینجا عنوان کردن بسیار تشکر میکنم و دستتون رو میبوسم @};- @};- :x :x

-------------------------------------------

 

و شاید برای بعضی از دوستان سوال بشه که اینجور مطالب چه رسیدگی بهش میشه باید بگم که :

وقتی چنین مطلبی دیده میشه سریعا مطالعه میشه و به تمام تیم اعلام میشه و سریعا همه تیم با خبر میشن و همه تیم در جریان قرار میگیرن و براش برنامه ریزی میشه تا دوباره و مجددا تکرار نشه و اگر رفتار ما و نوع کار ما مورد رضایت شخصی قرار گرفته مجددا تکرار بشه و ادامه پیدا کنه  @};- @};- @};-

 

 

من تا حالا نزدیک 10 میلیون از لیون خرید کردم ، ولی تخفیفی در کار نبود . ولی کارشون و رفتار با مشتری = بیسته  @};-  @};-

 

آقای حسینی توی قرعه کشی برنامه کلید اسم بنده حقیرم در امده ولی الان سه هفتس که هیچ خبری نیست از جایزه ، زنگم که تا حالا چند باری  زدم  دقیقا منو پیچوندن ، شماره یه اقایی هم دادن  گفتن تو تلگرام هماهنگ کنید و کپی مدارک و بفرستید ، منم هرچی پیغام به ایشون میدم میخونه و جوابی نمیده . خلاصه خواستم بدونم جریانش چجوریاس ؟!!!

 

آقای حسینی ، پاسخ پیام خصوصی کلید که به بنده زده بودید و دادم .

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?app=members&module=messaging&section=view&do=showConversation&topicID=191219

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...