رفتن به مطلب

HP نسخه جدید نوت بوک 14 اینچ STREAM را عرضه کرد


Recommended Posts

p5m6i8zovaucg6depadj.jpg

دو سال پیش یعنی در سال 2014 ، شرکت HP نوت بوک 14 اینچ Stream خود را عرضه کرد . دو سال از آن زمان گذشته است و اکنون زمان مناسبی برای ارائه یک نسخه جدید است . این همان کاری است که شرکت آمریکایی HP انجام داده ، و نسخه جدید از نوت بوک 14 اینچی Stream را معرفی و عرضه نموده است .

این محصول دارای یک صفحه نمایش 14 اینچی می باشد که در رزولوشن 1366x768 پیکسل کار می کند . همچنین قرار است که یک پردازنده Intel Celeron که البته هنوز مدل دقیق آن مشخص نشده بر روی آن نصب شود اما ما بر طبق شنیده ها حدس می زنیم که این پردازنده دارای چیپ Braswell باشد . این نوت بوک دارای 4 گیگابایت رم به علاوه 32 گیگابایت حافظه داخلی ، یک وای فای 802.11ac به همراه تکنولوژی MIMO 2×2 و پورت های USB 3.0 می باشد . نوت بوک Stream 14 از ویندوز 10 پشتیبانی و استفاده می کند و وزن آن حدود 1.4 کیلوگرم و طول عمر باطری آن چیزی در حدود 10 ساعت و 45 دقیقه می باشد .

این نوت بوک جدید شرکت HP در ماه سپتامبر وارد بازار می شود . قیمت Stream 14 جدید و آپدیت شده حدود 219 دلار آمریکا خواهد بود .  

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...